Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 3. mars 2010 #1 Skrevet 3. mars 2010 Selv om jenta ellers var flott og kjemien stemte ? Aha... - nå skjønner jeg hva som skjedde for 10 år siden ...he he og hvorfor : ) he he : ) Dette er ikke en " trolle - tråd " . Helt seriøst - har du dumpet bra damer pga dette ?
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2010 #3 Skrevet 3. mars 2010 Om det finnes gutter (for det finnes vel ikke slike menn) som mener pupper trumfer alt, så blir han vel ikke sammen med ei flatbrystet i utgangspunktet? Blir litt for dumt å finne ut etter lang tid sammen at hun har for små pupper..
Kamikatze Skrevet 3. mars 2010 #4 Skrevet 3. mars 2010 Nope. En del av oss hankjønn foretrekker de mindre utgavene, ww. Uten at jeg har lempet noen overutviklede ut av bingen heller, for den saks skyld. Smått er godt og flatt er smatt... Du vil faktisk bli forbauset over hvor lite bryststørrelsen betyr for mange menn, når det kommer til stykket. Det er helheten som teller, og hvordan hun bruker den.
Gjest Coolaid Skrevet 3. mars 2010 #5 Skrevet 3. mars 2010 Om det finnes gutter (for det finnes vel ikke slike menn) som mener pupper trumfer alt, så blir han vel ikke sammen med ei flatbrystet i utgangspunktet? Blir litt for dumt å finne ut etter lang tid sammen at hun har for små pupper..Hummm... eg syns at kvinner trumfer alt... eg elsker dere og syns at dere alle er fantastiske, flotte, søte, og dere pleier å lukte godt.... Elsker pupper... men elsker også alt det andre. Svar på spørsmålet er selvfølgelig "nei"..... og er heller ikke redd for å date en flatbrystet kvinne.... eller en storbrystet kvinne..
Gjest Elijah Skrevet 3. mars 2010 #6 Skrevet 3. mars 2010 Om en mann dumper deg pga puppestørrelsen, så mener jeg at han gjorde deg en stor tjeneste ved å avsløre sin manglende karakter og personlighet. Personlig har puppestørrelse svært lite å si for meg. Også for mine kamerater. Selvfølgelig er det deilig med fyldige pupper, men det er definitivt ikke et viktig kriterie. Et pent ansikt med en fantastisk utstråling er første prioritet. Rumpe og generell kroppsfasong next. Puppene er bare prikken på I-en. In my opinion that is.
Gjest Gjest_Roy_* Skrevet 3. mars 2010 #7 Skrevet 3. mars 2010 Herregud! Puppestørrelsen betyr absolutt INGEN TING! Pupper er flotte, uansett, små eller store..
Kamikatze Skrevet 3. mars 2010 #8 Skrevet 3. mars 2010 Dessuten er det bedre med fire små enn med to digre...
Gjest Gjest_mann40_* Skrevet 4. mars 2010 #10 Skrevet 4. mars 2010 Naturligvis har jeg ikke det! Om du plutelig finner ut at det er dumpegrunn, har du store problemer.
Gjest Gjest_Nordmann Skrevet 4. mars 2010 #11 Skrevet 4. mars 2010 Nei. Det betyr ingenting for meg og også for mine kamerater.
Facepainter Skrevet 4. mars 2010 #14 Skrevet 4. mars 2010 Nei, jeg blir ikke sammen med de in the first place så aldri vært noe problem.
Gjest Gjest_Stian_* Skrevet 4. mars 2010 #15 Skrevet 4. mars 2010 Enkelt: ville aldri ha blitt sammen med en uten bryst
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2010 #16 Skrevet 4. mars 2010 Mens kvinner dumper menn lett som bare det over en litt for liten penis. Jaja, vi menn er bedre mennesker!
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2010 #17 Skrevet 4. mars 2010 Mens kvinner dumper menn lett som bare det over en litt for liten penis. Jaja, vi menn er bedre mennesker! Du skal ikke penetreres av puppen i rumpa di.
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2010 #18 Skrevet 4. mars 2010 Du skal ikke penetreres av puppen i rumpa di. Skal ikke penetreres av av noe i bakenden, det er for homofile.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 4. mars 2010 #19 Skrevet 4. mars 2010 Mens kvinner dumper menn lett som bare det over en litt for liten penis. Jaja, vi menn er bedre mennesker! Bedre mennesker er dere nok ikke . Dersom dere gjerne knuller en flatbrystet kvinne men ikke ønsker noe vidre kontakt , forde hun er flatbrystet som overfladisk grunn .Da utøver dere like diskriminerende og sårende praksis som kvinner gjør - eks ikke ønsker å knulle mannen flere ganger etter å ha oppdaget at han har alltfor liten penis ...
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 4. mars 2010 #20 Skrevet 4. mars 2010 Bedre mennesker er dere nok ikke . Dersom dere gjerne knuller en flatbrystet kvinne men ikke ønsker noe vidre kontakt , forde hun er flatbrystet som overfladisk grunn .Da utøver dere like diskriminerende og sårende praksis som kvinner gjør - eks ikke ønsker å knulle mannen flere ganger etter å ha oppdaget at han har alltfor liten penis ... Ja da skjønner jeg endelig hvorfor enkelte kvinner legger seg under kniven for å få silikon ...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå