Gjest ts Skrevet 3. mars 2010 #1 Skrevet 3. mars 2010 Hei. Har noen tynne arr på lårene, var dum og skulle se hvor skarpt et barberblad var... (Ja, dumt) Men, tenkte det ikke kom til bli varige merker, renset med pyrisept og det var jo bare helt tynne kutt. Imidlertid er det nå, to måneder etter, tynne brune arr fremdeles. Er det noe jeg kan gjøre for å fremskynd prosessen med å bli kvitt dem? Har lyst å kunne vise meg i bikini uten at noen lurer på hva jeg har gjort.
Gjest Flippen Skrevet 3. mars 2010 #2 Skrevet 3. mars 2010 sånn er det hos meg og, men med årene leges kroppen fortere sier min mor. Du kan jo dekke det med brunkrem? Jeg har att som ikke har gått bort etter ett år.. og jeg var uheldig på leggen da jeg skulle løfte foten, skrape jeg meg litt med neglen. Men smur med aloevera ofte, kan funke det og
Gjest Smaragd Skrevet 3. mars 2010 #3 Skrevet 3. mars 2010 Hei. Har noen tynne arr på lårene, var dum og skulle se hvor skarpt et barberblad var... (Ja, dumt) Men, tenkte det ikke kom til bli varige merker, renset med pyrisept og det var jo bare helt tynne kutt. Imidlertid er det nå, to måneder etter, tynne brune arr fremdeles. Er det noe jeg kan gjøre for å fremskynd prosessen med å bli kvitt dem? Har lyst å kunne vise meg i bikini uten at noen lurer på hva jeg har gjort. Hvor mange er det? Kan kanskje hjelpe med laser, men om det er mange, vil det bli fryktelig dyrt. Et arr er forresten ikke 100% healet etter bare to mnd. Gi det litt mer tid
Gjest Psiv Skrevet 3. mars 2010 #4 Skrevet 3. mars 2010 Man får kjøpt dette på de fleste apoteker, vet av erfaring at det funker
Gjest Psiv Skrevet 4. mars 2010 #7 Skrevet 4. mars 2010 Ja, jeg har sett at de har det på de fleste apoteker her
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå