Gå til innhold

Alltid kjapp sex...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg og mannen min har ikke så ofte sex, pleier å ha det omtrent annenhver fredag. Og da må det alltid gå veldig fort for seg!

Han drøyer det til det lengste før han tar noe initiativ, så det blir ofte når vi har lagt oss, jeg har lest litt og slukker lyset.

Og så påpeker han alltid at "vi må forte oss, må jo sove siden ungene står tidlig opp".

Han tar seg aldri tid til noe forspill, bare fyrer på med glidemiddel og gjør seg ferdig. Det går fort for ham også, etter 2-3 minutter.

Jeg skulle så ønske at jeg kunne få noe utav sexen også, for nå er det sikkert 4-5 år siden sist jeg hadde orgasme. Jeg får ikke orgasme av bare penetrering, og ihvertfall ikke uten forspill og at vi bruker veldig lang tid...

Skal jeg ta det opp med ham eller er det å be om trøbbel?

eneste formen for sex vi har utenom dette er når jeg suger ham hvis jeg har mensen osv.

Jeg vet jeg høres ut som et pinglete kvinnfolk, men jeg vil ikke la sex ødelegge hele forholdet heller. ellers har vi det veldig fint og han er kjempesnill med meg, og jeg er redd det skal bli en svær krangel utav det om jeg tar det opp med ham.

Jeg er egentlig et veldig seksuelt vesen, men har egentlig null sexlyst igjen, husker ikke hvordan det var å være skikkelig klar...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snakk med han, men ikke ta det opp i senga eller i en anklagende tone. Ta initiativ selv. Ta ansvar for egen nytelse. Enten foreslå, eller bare gjør det - ta på deg selv, eventuelt bruk hjelpemiddel (vibrator) som forspill/under sex.

Skrevet

Huff, det høres ikke bra ut. Det høres ut som han er litt stresset, med tanke på tidsfrister og slik.

Dere burde kanskje hatt en ungefri kveld uten planer der han ikke føler noe tidsfrist.... så tar du initiativ og gjør noe spennende f.eks. dresser deg opp i noe sexy undertøy. Eller kanskje du kan overraske han i dusjen, men ikke la han gjøre seg ferdig der, lokk han videre inn på soverommet. Greien er at å ha sex før man legger seg funker ikke alltid for alle, man tenker bare på hvor mange timer man skal sove før det er opp igjen og som oftest er man dautrøtt i tillegg...

Skrevet

Ja, jeg kunne kanskje tatt alternativ til det selv, men det virker som om han legger opp til det på denne måten. Det har tross alt vært sånn i flere år. Ungene legger seg jo klokka 7, så han har masse tid på seg.

Jeg har sluttet å ta initiativ til sex, for han vil ikke hvis jeg spør. Og det er ganske opplagt at det er annenhver fredag som gjelder. Det er lenge siden vi hadde sex utenom det.

Han bør jo forstå at jeg ikke får noe ut av det? det er jo ganske tydelig.

Jeg syns det er litt trist å være i 20-årene og vite at jeg aldri skal få noe utav sex igjen, da. for det er faktisk veldig viktig for meg, og jeg begynner å bli rimelig seksuelt frustrert her!

Om jeg hadde dratt frem en dildo tror jeg han hadde blitt blodig fornærma, så det er nok ikke et alternativ.

Men hva skal jeg si til ham om jeg skal ta det opp da? jeg vil ikke virke så krevende liksom, blir så dumt og komme og si "du, jeg er misfornøyd, du må begynne å gjøre noe for meg også"

er så mye jeg har lyst å gjøre og prøve, men skal det være sånn som dette blir det aldri noe utenom standard tominutters sex der forspillet er å dra av seg trusa.

Skrevet

Dere er nødt til å snakke om dette. Spør han om han trives slik dere har det, eller om han vil være med på å piffe opp sexlivet. Dette med sex er viktig, og det er ikke noe gøy å være seksuelt frustrert.. Det kan jo være flere ting han har gått å tenkt på også, men hvis dere ikke får til en samtale rundt dette så ender det bare i misforståelser... Jeg synes du kan si at du synes det er viktig for deg.. Han må faktisk gjøre litt for deg også!

Gjest womenwomen
Skrevet
Jeg og mannen min har ikke så ofte sex, pleier å ha det omtrent annenhver fredag. Og da må det alltid gå veldig fort for seg!

Han drøyer det til det lengste før han tar noe initiativ, så det blir ofte når vi har lagt oss, jeg har lest litt og slukker lyset.

Og så påpeker han alltid at "vi må forte oss, må jo sove siden ungene står tidlig opp".

Han tar seg aldri tid til noe forspill, bare fyrer på med glidemiddel og gjør seg ferdig. Det går fort for ham også, etter 2-3 minutter.

Jeg skulle så ønske at jeg kunne få noe utav sexen også, for nå er det sikkert 4-5 år siden sist jeg hadde orgasme. Jeg får ikke orgasme av bare penetrering, og ihvertfall ikke uten forspill og at vi bruker veldig lang tid...

Skal jeg ta det opp med ham eller er det å be om trøbbel?

eneste formen for sex vi har utenom dette er når jeg suger ham hvis jeg har mensen osv.

Jeg vet jeg høres ut som et pinglete kvinnfolk, men jeg vil ikke la sex ødelegge hele forholdet heller. ellers har vi det veldig fint og han er kjempesnill med meg, og jeg er redd det skal bli en svær krangel utav det om jeg tar det opp med ham.

Jeg er egentlig et veldig seksuelt vesen, men har egentlig null sexlyst igjen, husker ikke hvordan det var å være skikkelig klar...

Er målløs over at det finnes mennesker i år 2010 som har et så " gammeldags og tradisjonelt kvinnediskriminerende sexliv " vil jeg kalle det .Trodde dette var mer vanlig for 50 år siden jeg ... Når akten handler kunn om at han skal bli raskest mulig tilfredsstilt så han rekker noen timers søvn også ...uten tanke på sin partner i det hele tatt ! HVORDAN kan dere ha et godt forhold ellers når sexlivet er så tragisk hos dere ? Er han like egoistisk ellers i hverdagen også ? Så du alltid må føye deg etter hannes pipe ?

OM dere har et så godt forhold som de tror dere har ...tåler han fint at de foreslår å ha sex tidligere på kveldene og prioritere forspill !

Må si jeg er rystet over at de " godtar " å bli behandlet slik , og ikke ha sagt ifta om dette for lenge siden .

Gjest A. Caron
Skrevet

Hmm... jeg lurer på hvordan var han FØR dere fikk barn?

Hvor lenge har dere vært sammen, og fungerte sexlivet bra i starten og før ungen(e) kom?

Ut fra det du beskriver kan man jo få inntrykk av at han ikke akkurat har tatt seg veldig mye tid før heller. Du skriver bl.a. at du ikke har hatt en orgasme på 4-5 år, og det er jo rimelig uakseptabelt i et forhold der dere begge er i 20-åra.

Jeg har vel mine tvil på om det nytter særlig å prate med ham om dette, for det virker ikke som om han er veldig interessert i sex egentlig. Så lenge han får sin utløsning annen hver uke er han tydeligvis fornøyd, og dine behov er han åpenbart helt likegyldig til.

Det er klart at sexlivet påvirkes av at det kommer unger inn i bildet, det gjelder for alle. Men det er likevel fullt mulig å finne tid til sex, om man bare vil. Unger legger seg tidlig, klokka 19 som du skriver, og da burde det være plenty tid til overs selv midt i uka. Fredag og helg er det jo enda bedre tid, og seksuelle tilnærmelser kan man jo bedrive hele dagen for å kåte hverandre opp, for så å gi gass når ungene er i seng.

Nei, her lukter det faretruende liten interesse, rett og slett.

Det er selvsagt fint at dere har det bra ellers, men jeg er redd din frustrasjon KAN resultere i at forholdet gradvis kommer til å kjølne. Prøv å ta dette opp med ham, og få ham til å skjønne at du faktisk trenger et fungerende sexliv, å føle deg begjært, og å få tilfredsstilt dine behov.

Får du han til å skjønne alvoret i dette, og hans løfte om å prøve å forbedre seg, kan du gjerne gå litt mer aktivt inn for å hjelpe på hans interesse, ved å ta initiativ, kle deg sexy osv.

Glir det derimot inn i samme leia, er jeg redd det bare er hans egentlige jeg, noe som er umulig å endre.

Men som sagt, du skriver ikke noe om hvordan ting var i starten av forholdet, så mine antakelser kan naturligvis være feil.

Uansett, jeg håper du finner ut av dette og at ting ordner seg :)

Gjest Gjest
Skrevet

Kanskje du kan prøve å gjøre litt mer husarbeid siden han er så sliten og opptatt av familien? Da vil han skjønne at du ikke bare setter pris på ham, men at du faktisk gjør noe for alle sammen. Si også at du vil stå opp tidlig og ta deg av ungene slik at han kan sove en ekstra halvtime.

Gi litt, så får du masser tilbake!

Skrevet

Hehe, husarbeid og stå opp med ungene er det alltid jeg som gjør, jeg er hjemmeværende så jeg tar meg av alt sånt.

Han er sliten pga jobb.

I begynnelsen av forholdet var sexen annerledes. Vi hadde sex omtrent hver dag, og det var mye mer spennende sex.

Det dabbet av når ungene kom, ja...

Jeg får bare stålsette meg og prøve å snakke med ham om det, men jeg syns det er litt vanskelig, da. er redd det skal ødelegge noe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...