Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2010 #1 Skrevet 3. mars 2010 I det øyeblikket jeg skrev i profilen min på nettdatingsiden min at jeg har utendlansk mor, sank responsen betydelig. har ikke bilde i profilen og lurer da på om norske gutter ikke synes utendlanske er noe pene? har påpekt at jeg praktiserer norsk kultur.
Xtend Skrevet 3. mars 2010 #3 Skrevet 3. mars 2010 Kommer jo mye an på hvor din mor kommer fra. Kommer hun fra Sverige er det akkurat avskrekkende. Jeg har to kompiser som er helt på knæra etter en dame fra Jordan. Hun er smellvakker og en skikkelig kvinne i deres øyne, men aldri i livet om de tør å be henne ut. De er livredde damas brødre, fettere og faens oldemor som vil kappe av de snurrebassen og huet fordi de er "vantro hunder". 4
Deadbarbie Skrevet 3. mars 2010 #4 Skrevet 3. mars 2010 Typisk nordmenn, forhåndsdømmende.. Jeg tror ikke det har noe med at de ikke syns utenlandske jenter er pene. Men man begynner vel å tenke litt annerledes med en gang man ser det svart på hvitt. Du får ta inn ett bilde da kanskje, om du føler for det 1
Gjest heimannen Skrevet 3. mars 2010 #5 Skrevet 3. mars 2010 Typisk nordmenn, forhåndsdømmende.. Som ditt innlegg er et eksempel på. Forhåndsdømming, altså. Ikke typisk nordmenn.
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2010 #6 Skrevet 3. mars 2010 Du nevner ikke at du har skrivd mye eller lite om deg selv på siden din i nettby. Hvis du har skrivd mye så aner jeg ikke hvorfor responsen sank.
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 3. mars 2010 #7 Skrevet 3. mars 2010 Menn som lar være å ta kontakt pga at man har utenlandsk mor er så overfladiske at det er like greit at de holder seg unna. For meg er det helt irrelevant.
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2010 #8 Skrevet 3. mars 2010 I det øyeblikket jeg skrev i profilen min på nettdatingsiden min at jeg har utendlansk mor, sank responsen betydelig. har ikke bilde i profilen og lurer da på om norske gutter ikke synes utendlanske er noe pene? har påpekt at jeg praktiserer norsk kultur. Jeg er jente da, men svarer for meg selv. Jeg ville ikke skrevet til en gutt som staver utenlandsk helt feil to ganger i samme innlegg. Rettskrivning har litt å si.
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2010 #9 Skrevet 3. mars 2010 Jeg er jente da, men svarer for meg selv. Jeg ville ikke skrevet til en gutt som staver utenlandsk helt feil to ganger i samme innlegg. Rettskrivning har litt å si. Fordi at man bør skrive ord man ikke kan stave riktig den andre gangen man skriver dem?
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2010 #10 Skrevet 4. mars 2010 Jeg er jente da, men svarer for meg selv. Jeg ville ikke skrevet til en gutt som staver utenlandsk helt feil to ganger i samme innlegg. Rettskrivning har litt å si. da kan jeg bare opplyes om at til tross for at jeg har et par skrivefeil her på forumet, så har jeg meget høy utdanning for det om!!
Gjest Gjest_Konservativ Mann_* Skrevet 6. mars 2010 #11 Skrevet 6. mars 2010 Jeg er i hvert fall totalt uinteressert i jenter som ikke er ariske.
rachel who Skrevet 6. mars 2010 #12 Skrevet 6. mars 2010 Jeg kjenner en som var sammen med en fra Libanon. Joda, var hun vakker. Men du får jo hele familien med på kjøpet. Bisarre foreldre, og brødre. Vel, ifølge han. 1
Gjest Elijah Skrevet 6. mars 2010 #13 Skrevet 6. mars 2010 Haha. Ikke la deg lure av tilfeldigheter. Det som derimot ikke er en tilfeldighet, er at profiler uten bilde er uinteressante SELV OM du er kvinne ;)
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2010 #14 Skrevet 7. mars 2010 Jeg er i hvert fall totalt uinteressert i jenter som ikke er ariske. Kunne ikke sagt det bedre selv.
Gjest Miss_World Skrevet 7. mars 2010 #15 Skrevet 7. mars 2010 Kunne ikke sagt det bedre selv. Jeg synes ariske menn er for feminine og mangler manndom. Totalt uaktuelt og lite tiltrekkende.
Gjest Gjest_hei_* Skrevet 7. mars 2010 #16 Skrevet 7. mars 2010 Jeg synes ariske menn er for feminine og mangler manndom. Totalt uaktuelt og lite tiltrekkende. lesbe
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2010 #17 Skrevet 7. mars 2010 lesbe Er hun egentlig ikke det totalt motsatte?! Virker som hun liker mannemenn. Virker heterofilt på meg. Personlig så liker jeg lyse og nordiske menn med vakre, litt feminine, trekk. Tenner absolutt ikke på veldig mørke, kraftige og maskuline menn. Men så er jeg også en bifil kvinne med en STERK preferanse for kvinner.
Gjest me Skrevet 11. mars 2010 #19 Skrevet 11. mars 2010 Nordmenn er forhåndsdømmende!En "utenlandsk mor" kan jo bety hva som helst dvs det spesifiserer ikke akkurat hvor du er halvt i fra og menn blir vel skremt av det feks noen vil heller foretrekke ei fra Asia enn ei fra Afrika, bare ett eksempel. Alle har forskjellige smak noen liker mørke andre lyse, så det skal du ikke bry deg om. Er selv halvt og jeg trekker nordmenn som liker "eksotiske" jenter for å si det sånn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå