Gå til innhold

Bredbånd - anbefaling av leverandør?


Tjorven

Anbefalte innlegg

Er det noen som har noen bredbåndsleverandører å anbefale for meg? Vi hadde hele tiden settfor oss NextGenTel, men siden de ikke tilbyr alle typer abbonement hos oss, må vi se oss om etter noe annet.

Noen leverandør du vil anbefale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det høres så rart ut at ikke NextGenTel tilbyr alle abonnementer hos dere.. så lenge linja er der så har det vel ikke noe å si hvilket abonnement man bruker? I tillegg ser jeg ingenting på websiden deres om disse Alpha abonnementene... er det noe helt nytt/annerledes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at NGT ikke tilbyr alle abonnement alle steder, er fordi huset ligger for langt fra sentralen. Da vil signalene svekkes. Alternativene er da å tilby litt eller ikke tilby noe i det hele tatt.

Jeg kan virkelig anbefale NGT. Vi har hatt det i snart 2 år og er kjempefornøyde. Har ikke merket ett eneste minutts nedetid! Men om man må ringe kundeservice allikevel, så har jeg opplevd at det er megalang kø. Det var også svært vanskelig å bli kunde hos NGT.

Dersom du har muligheten for å få UPC, vil jeg også anbefale dette (neeeeida, jeg er ikke inhabil). Det er mye drittsnakk rundt om, både om produktene og kundeservicen, men jeg mener at mye av det er feil og urettsmessig drittsnakk. Ting har blitt sååååå mye bedre det siste halvåret at jeg kunne lagt ut om det i evigheter.

Jeg var selv kunde av UPC for et par år siden og da var jeg meget fornøyd. Var nede et par minutter en liten gang i blant, men det var alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for alle svar så langt, men jeg tar gjerne i mot ennå fler!

Vi har også ringt NextGenTel og de vet ikke når de skal ordne større linje-kapasitet hos oss...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NGT pros;

  • De har flotte linjer (spesielt for gamere)

Det generele tilbud er bra

Og dekkningsområde

NGT cons;

  • faktura.

Kundeservicen (per telefon) er latterlig vanskelig å komme igjenom på.

Og også per. mail gjør de ofte feil.

Jeg har god call-senter erfaring, og hvis vi hadde gjort det på samme måten som NGT, hadde !vi! fått fyken tvært.

:o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...