Tjorven Skrevet 9. september 2003 #1 Del Skrevet 9. september 2003 Er det noen som har noen bredbåndsleverandører å anbefale for meg? Vi hadde hele tiden settfor oss NextGenTel, men siden de ikke tilbyr alle typer abbonement hos oss, må vi se oss om etter noe annet. Noen leverandør du vil anbefale? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 9. september 2003 #2 Del Skrevet 9. september 2003 Hehe.. skulle akkurat til å anbefale NextGenTel :-? vi var faktisk ganske fornøyd med UPC vi da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 9. september 2003 #3 Del Skrevet 9. september 2003 Synes det høres så rart ut at ikke NextGenTel tilbyr alle abonnementer hos dere.. så lenge linja er der så har det vel ikke noe å si hvilket abonnement man bruker? I tillegg ser jeg ingenting på websiden deres om disse Alpha abonnementene... er det noe helt nytt/annerledes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
14062003 Skrevet 9. september 2003 #4 Del Skrevet 9. september 2003 Grunnen til at NGT ikke tilbyr alle abonnement alle steder, er fordi huset ligger for langt fra sentralen. Da vil signalene svekkes. Alternativene er da å tilby litt eller ikke tilby noe i det hele tatt. Jeg kan virkelig anbefale NGT. Vi har hatt det i snart 2 år og er kjempefornøyde. Har ikke merket ett eneste minutts nedetid! Men om man må ringe kundeservice allikevel, så har jeg opplevd at det er megalang kø. Det var også svært vanskelig å bli kunde hos NGT. Dersom du har muligheten for å få UPC, vil jeg også anbefale dette (neeeeida, jeg er ikke inhabil). Det er mye drittsnakk rundt om, både om produktene og kundeservicen, men jeg mener at mye av det er feil og urettsmessig drittsnakk. Ting har blitt sååååå mye bedre det siste halvåret at jeg kunne lagt ut om det i evigheter. Jeg var selv kunde av UPC for et par år siden og da var jeg meget fornøyd. Var nede et par minutter en liten gang i blant, men det var alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 9. september 2003 #5 Del Skrevet 9. september 2003 UPC er vel ganske greit. ihvertfall IKKE smartcall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 9. september 2003 #6 Del Skrevet 9. september 2003 Chello er faktisk helt ok. Har begynt å "venne" meg til det. Så og si ganske stabilt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 10. september 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 10. september 2003 Takk for alle svar så langt, men jeg tar gjerne i mot ennå fler! Vi har også ringt NextGenTel og de vet ikke når de skal ordne større linje-kapasitet hos oss... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
manji Skrevet 10. september 2003 #8 Del Skrevet 10. september 2003 NGT pros; De har flotte linjer (spesielt for gamere) Det generele tilbud er bra Og dekkningsområde NGT cons; faktura. Kundeservicen (per telefon) er latterlig vanskelig å komme igjenom på. Og også per. mail gjør de ofte feil. Jeg har god call-senter erfaring, og hvis vi hadde gjort det på samme måten som NGT, hadde !vi! fått fyken tvært. :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå