Arwen Skrevet 9. september 2003 #1 Skrevet 9. september 2003 ...supermodellen på TV3. Hvem måtte dra hjem i går? Jeg måtte jobbe og fikk det ikke med meg
Kame Skrevet 9. september 2003 #2 Skrevet 9. september 2003 Ebony måtte pent pelle seg ut etter at Tyra og co. mente hun var for sinna (i tillegg til at hun absolutt ikke klarte å spille inn en reklamefilm). Gisele måtte nesten dra hjem fordi hun er så innmari usikker (noe hun viste til fulle når hun gråt sine modige tårer over å stå foran juryen som en av de to). Den andre serien kan jeg ikke hjelpe deg med..
Arwen Skrevet 9. september 2003 Forfatter #3 Skrevet 9. september 2003 Takk, endrer tittelen litt jeg da, kanskje det hjelper.. :D
Gjest lilletroll Skrevet 9. september 2003 #4 Skrevet 9. september 2003 på modelljakten på TvNorge måtte både Kirsten og Duwaine dra hjem...
Arwen Skrevet 9. september 2003 Forfatter #5 Skrevet 9. september 2003 Å nei, og så jeg som likte D så godt :cry:
Kame Skrevet 9. september 2003 #6 Skrevet 9. september 2003 Apropos TopModel - jeg klarte selvsagt ikke å holde meg unna, og så episoden på Svensk TV3 i dag! De ligger noen episoder foran oss, og jeg registrerte at begge mine favoritter også er juryens favoritter! :D (Men, neida, jeg skal ikke fortelle hvem, hva, hvordan!)
Arwen Skrevet 9. september 2003 Forfatter #7 Skrevet 9. september 2003 og jeg har sjekket hvem som vant
:-) anna Skrevet 10. september 2003 #8 Skrevet 10. september 2003 Åh Arwen si det til meg!!!!! Jeg heier på hun som snakker Chicago-dialekt. Ogå litt på hun med kort mørkt hår og litt alveaktig ansikt. Men egentlig så får jeg helt spader av hele serien. Tyra Banks er jo helt fæl. Syntes det tok kaka da Chicago-dama ble matforgifta og knapt kunne stå på beina... Og Tyra-dama sier at "hun må møte på samling likevel hvis ikke er hun ikke "model material". Hadde nesten vært kult hvis jenta falt i koma fordi hun pressa seg dit. Skulle likt å se overskriftene da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå