Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest pesha
Skrevet

Heisann! Jeg er en jente på 19 år som lurer på om noen andre her har det på samme måten som meg;

jeg er nokså fornøyd med størrelsen på puppene mine, med klær på. Men men en gang klærne/bh'en går av, er jeg IKKE fornyød, nærmere flau. De er liksom så "trekant-aktige", om noen skjønner hva jeg mener? Huff, klarer ikke helt å beskrive de altså, men jeg har hvertall veldig komplekser for dem. Så det jeg lurer på er om noen vet om det går an å legge inn silikon for å få rundene form på puppene? Har noen lagt inn silikon for den grunnen?

Takknemlig for svar:)

Videoannonse
Annonse
Gjest TikiWonTiki
Skrevet

Trodde spisse pupper var inn i år

Gjest pesha
Skrevet
Trodde spisse pupper var inn i år

Hehe det kan godt være du, følger ikke helt med på moten. Ikke bryr jeg meg heller. Liker runde pupper:) (ikke pupper som er forma som fotballer, men regner med hva folk skjønne)

Gjest Gjest
Skrevet
Heisann! Jeg er en jente på 19 år som lurer på om noen andre her har det på samme måten som meg;

jeg er nokså fornøyd med størrelsen på puppene mine, med klær på. Men men en gang klærne/bh'en går av, er jeg IKKE fornyød, nærmere flau. De er liksom så "trekant-aktige", om noen skjønner hva jeg mener? Huff, klarer ikke helt å beskrive de altså, men jeg har hvertall veldig komplekser for dem. Så det jeg lurer på er om noen vet om det går an å legge inn silikon for å få rundene form på puppene? Har noen lagt inn silikon for den grunnen?

Kan du ikke heller kontakte en klinikk å spørre de? :) Så får du sikkert svar på det du lurer på.

Gjest gutt24
Skrevet

Helt normalt. :)

Jeg er gutt selv, og naturlig er definitivt best! Både å se, føle og ta på. Alle pupper er fine, bortsett fra skiiikkelige hengepupper. Men det tviler jeg på du har.

Ikke ta risken med en operasjon av slike bagateller.

Gjest gjestemeg
Skrevet

Hei!

Jeg har akkurat samme "problemet" som deg. De ser greie ut med klær på, men uten er de trekanta og brystvortene står litt ut til siden.

Jeg skal legge inn proteser i morgen=)

Runde proteser=)

Dette går absolut ann å fikses=)

Gjest pesha
Skrevet
Helt normalt. :)

Jeg er gutt selv, og naturlig er definitivt best! Både å se, føle og ta på. Alle pupper er fine, bortsett fra skiiikkelige hengepupper. Men det tviler jeg på du har.

Ikke ta risken med en operasjon av slike bagateller.

Hehe, ingen hengepupper her nei. Men dette er dessverre ikke en bagatell for meg. Det plager meg veldig, tør ikke gå i bikini med mindre de er veldig "bh"-aktige i formen. Uten klær føler jeg at kroppen "mangler" noe.

Hører ofte gutter/menn si at naturlige pupper er best osv., men samtidig synes jeg de samme guttene digger Jenna Jameson osv.

Gjest pesha
Skrevet
Hei!

Jeg har akkurat samme "problemet" som deg. De ser greie ut med klær på, men uten er de trekanta og brystvortene står litt ut til siden.

Jeg skal legge inn proteser i morgen=)

Runde proteser=)

Dette går absolut ann å fikses=)

Oi, så spennende! Kan jeg spørre hvor mye du skal legge inn? :)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...