Gjest TS Skrevet 2. mars 2010 #1 Skrevet 2. mars 2010 Hva liker du ved deg selv? Hva er fint? Hva er du glad for at du ikke har problemer med? Jeg prøver å være litt positiv. For det er masse ved deg som er fint. Og hvis du ser det vil andre også se det Jeg er stolt av: Ren hud Myk hud og kropp Langt hår Liten nese Store øyne Nesten timeglassfasong Få cellulitter Normal høyde Hvite nok tenner Pene fingre Søtt utseende
Gjest Gestjente Skrevet 2. mars 2010 #2 Skrevet 2. mars 2010 For en herlig tråd! Fri for Jantelov og selvhat! Så befriende. Jeg har tenkt meg godt om og kommet fram til dette: At jeg har krøller At jeg har store pupper At jeg har søte tær (det har jeg!) At jeg ikke får tørr hud av å barbere meg under armene At jeg Har et stort smil At jeg er flink til å kle meg
Gjest green tea Skrevet 2. mars 2010 #3 Skrevet 2. mars 2010 Formene mine spesielt i enkelte kjoler Og de faste brystene mine.
NovaFlare Skrevet 2. mars 2010 #4 Skrevet 2. mars 2010 (endret) At jeg har store lepper At jeg har store øyne og lange vipper Fine føtter i perfekt størrelse 39 Små ører som ikke står ut overhodet Store bryster og rosa brystvorter Fyldig rumpe Timeglassfigur Naturlig lys blond Skremmer ingen uten sminke Lang, slank hals Ekstremt liten hårvekst på kroppen Rette, hvite tenner Men du bedre så mye mer jeg IKKE er fornøyd med Endret 2. mars 2010 av NovaFlare
Hapzen Skrevet 2. mars 2010 #5 Skrevet 2. mars 2010 (endret) Det jeg liker med meg selv er: De fyldige Leppene Ørene Hoppnesa Den lille rumpen og de lange tynne bena En høyde på perfekte 170cm LyseBlå øyne Helt greie tær Lange slanke fingre smale håndledd Smale ankler Naturlig rødfarge i kinnene hele tiden den lyse hårveksten på f.eks. leggene at jeg har lite hårvekst under armene og bikinilinjen Helt perfekt fuktighet i huden i ansiktet ingen kviser den lange tungen Tennene mine, de er dønn perfekt (uten bruk av regulering o.l.) At tenenne mine er hvite til tross for at jeg suger å pusse de at jeg har et fint smil =) Endret 2. mars 2010 av Hapzen
Gjest Gjest_ac_* Skrevet 3. mars 2010 #6 Skrevet 3. mars 2010 Bra damer her asså Jeg er forøvrig mest fornøyd med skuldre, bryst og magen.
Gjest Gjest_Sala_* Skrevet 9. mars 2010 #7 Skrevet 9. mars 2010 Dette liker jeg ved meg selv: Passe høyde og størrelse. Timeglassfasong og fine pupper. Fast i fisken. Små føtter. Myk hud på det meste av kroppen. Gutter sier at jeg lukter godt, selv om jeg ikke har på parfyme. Lang, slank hals. Tykt, blankt hår som ikke kruser seg (trøster meg med det siden jeg ikke har antydning til krøller). At jeg har et feminint utseende, uten å være Barbie/bimbo. Når det er lyst er øynene mine knallblå. Folk sier jeg har pene hender og fingre. En kurvet rygg og smal midje. Runde hofter og en slank, men rund rumpe. Noen sier at den er perfekt å holde på når vi Jeg synes selv at jeg er passe pen og fin. Jeg vil ikke være stygg, men jeg vil faktisk ikke være modellpen heller. Da tror jeg folk hadde tenkt annerledes om meg. Nå ser de på meg som en vanlig, søt, hyggelig jente og det liker jeg. Takk for en hyggelig tråd!
Euphoria Skrevet 9. mars 2010 #8 Skrevet 9. mars 2010 Å, for en fin tråd! Det er dessverre alt for sjelden man fokuserer på det man er fornøyd med... Jeg er/har: Høy Slank Fin hudfarge Ganske muskuløs, litt markerte armer og mage Ren hud Rette ben Markerte krageben og slank hals God holdning Generelt fin fasong Hm, er visst generelt vedlig fornøyd
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2010 #9 Skrevet 9. mars 2010 Jeg er 37 år, kvinne. Er fornøyd med: - Mitt lange, tykke hår - Faste, fine pupper i akkurat passe størrelse - At jeg ser 10 år yngre ut enn det jeg er (hører dette ofte!) - At jeg er lita og nett med markert midje - Store øyne med lange vipper - Tærne mine som går sånn "tripp trapp" i lengde - Ørene mine som er passe små og ligger pent inntil hodet - Markert kragebein - Pannekakeflat mage Det sitter jaggu langt inne å skulle skrive en sånn liste! Det er liksom mye enklere å klage over cellulittene, hårete legger, kraftige lår og legger +++... Men det gjorde godt kjenner jeg, å skryte litt av seg selv!
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2010 #10 Skrevet 9. mars 2010 Herlig tråd! Skal vi se: - Knallblå øyne - Rette, hvite tenner - Velformet munn (naturlig markert) med fyldige lepper - Store, myke bryster - Runde hofter og rumpe - Markert midje (timeglassfasong) - Myk hud
Kosteskaft Skrevet 9. mars 2010 #11 Skrevet 9. mars 2010 Oj, må vel forsøke... - at jeg er frisk og ingen kroniske sykdommer. - små ører, hender og føtter. - timeglassfasong, perfekt i 50'-kjoler. - tykt hår. - lite hår på kroppen. - at jeg har funnet riktig kosthold for meg, og går ned i vekt. - jeg er lav. - ingen kviser. - ser yngre ut enn det jeg er! Jøsses, trodde jeg bare ville få noen få punkter!
Gjest Gjest_Monica_* Skrevet 9. mars 2010 #12 Skrevet 9. mars 2010 Jeg kan faktisk ikke komme på en eneste ting...
NovaFlare Skrevet 9. mars 2010 #13 Skrevet 9. mars 2010 Jeg kan faktisk ikke komme på en eneste ting... Har du ikke en rett nese engang? NOE må det jo være!
:-) anna Skrevet 9. mars 2010 #14 Skrevet 9. mars 2010 Hmmm Er ganske fornøyd med ansiktet mitt. Jeg har store øyne, velformede øyenbryn, lite rynker, fin hud og velformede lepper som er ganske fyldige. Pene tenner og et pent smil. Og jeg er stort sett fornøyd med håret mitt. Det er tykt, med litt krøller. Puppene mine og brystpartiet generelt er jeg fornøyd med Og tærne mine da... du verden så fornøyde vi er med tærne våre her inne. :-D
Eveline86 Skrevet 9. mars 2010 #15 Skrevet 9. mars 2010 Kjempetråd! Dette gjør nok bare godt å få skrevet ned:) Jeg er fornøyd med: At jeg har grønne store øyne med mørke lange vipper At jeg har små føtter med søte små tær og en morsom storetå At jeg har en fast kropp selv om jeg er litt for tung At jeg har pene pupper som kler resten av kroppen min At jeg har ganske så flat mage Nå kan jeg gå med rak rygg resten av dagen. Tusen takk:)
Gjest Gjest_Monica_* Skrevet 9. mars 2010 #16 Skrevet 9. mars 2010 Har du ikke en rett nese engang? NOE må det jo være! Nesa mi er nok alt annet enn rett, dessverre. Men takk for klemmen!
Strix Skrevet 9. mars 2010 #17 Skrevet 9. mars 2010 Ren hud Skulderpartiet Kragebeina Ryggen Brystpartiet Føttene Ørene Hodefasongen, alle frisyrer passer stort sett
Pingting Skrevet 9. mars 2010 #18 Skrevet 9. mars 2010 Næh, så fin tråd! - er ganske fornøyd med håret mitt - puppene - jeg synes jeg er pen - at selv om kroppen er bittelitt stor, så er den proposjonert - fin farge på øynene - får litt fregner over nesa på sommeren, det er egentlig ganske fint :happy: - myk hud, ihvertfall fra knærne og opp - at jeg har lært meg til å like deler av den som jeg egentlig ikke var så fornøyd med. Som nesa mi, som kanskje er litt potetnese - men den er meg. - at kroppen er frisk og rask, for det meste ihvertfall Hoff, det var uvant! Merket at jeg hadde lyst til å skrive minst tre negative ting for hver positive.
Gjest Gjest_ung jente_* Skrevet 9. mars 2010 #19 Skrevet 9. mars 2010 det jeg liker best med meg selv er: rompa som folk ofte referer til som "jlo ass" det lange lyse brune håret mitt den smale midjen min øyeformen og de lange øyevippene at jeg kan spise hva jeg vil uten at det synts på kroppen
The Kitten Skrevet 9. mars 2010 #20 Skrevet 9. mars 2010 (endret) Jeg begynner på toppen og arbeider meg nedover: Håret Øynene (fargen, øyenvippene, øyenbrynene) Nesen Leppene Skuldrene Armene Hendene Brystet Ryggen Magen Rumpen Lårene Hoftene Leggene Føttene Liker også høyden min. Endret 9. mars 2010 av The Kitten
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå