Gjest frukt Skrevet 2. mars 2010 #1 Skrevet 2. mars 2010 Jeg vet ikke hva slags kroppsfasong jeg har, av eple, pære, timeglass og sånn. Mine mål er 77 rundt midjen, 98 rundt puppene og 104 rundt rumpa. Eller har jeg ingen "form", bare helt gjennomsnittelig fordelt?
Gjest *Twinklestar* Skrevet 2. mars 2010 #2 Skrevet 2. mars 2010 Jeg vet ikke hva slags kroppsfasong jeg har, av eple, pære, timeglass og sånn. Mine mål er 77 rundt midjen, 98 rundt puppene og 104 rundt rumpa. Eller har jeg ingen "form", bare helt gjennomsnittelig fordelt? viss du er breiere over rumpa en skuldrene er du pære. er du ca like brei, og har smal midje er du timeglass. virker på målene dine som du er en av disse ?
Gjest frukt Skrevet 2. mars 2010 #3 Skrevet 2. mars 2010 viss du er breiere over rumpa en skuldrene er du pære. er du ca like brei, og har smal midje er du timeglass. virker på målene dine som du er en av disse ? Kult! Jeg vil ikke være eple. Jeg synes ikke jeg ser ut som en pære heller egentlig. Kanskje en ganske normal timeglass? Jeg har mindre rumpe enn de fleste venninene mine nemlig og større pupper. Men det går kanskje litt på hvordan det ser ut, ikke hva jeg egentlig er.
Ella_Grey Skrevet 2. mars 2010 #4 Skrevet 2. mars 2010 (endret) Når/ hvis du legger på deg... legger det seg på magen? Da er du eple Legger du på deg over rumpe og særlig lår, det er pæreform Hvis du er timeglass legger du på deg mer jevnt over og beholder midjen selv om hofter og pupper blir større. (altså man legger på seg på magen og, men vil allikevel gå inn i livet ) Endret 2. mars 2010 av Ella_Grey
Gjest frukt Skrevet 2. mars 2010 #5 Skrevet 2. mars 2010 Når/ hvis du legger på deg... legger det seg på magen? Da er du eple Legger du på deg over rumpe og særlig lår, det er pæreform Hvis du er timeglass legger du på deg mer jevnt over og beholder midjen selv om hofter og pupper blir større. (altså man legger på seg på magen og, men vil allikevel gå inn i livet ) Hmm... Vanskelig. Jeg føler at jeg legger på meg på magen, men jeg legger kanskje på meg litt gjevnt. Og jeg går jo alltid litt inn i magen, uansett. Jeg er kanskje en blanding av alle tre? Et gjennomsnitt?
Gjest *Twinklestar* Skrevet 2. mars 2010 #6 Skrevet 2. mars 2010 Hmm... Vanskelig. Jeg føler at jeg legger på meg på magen, men jeg legger kanskje på meg litt gjevnt. Og jeg går jo alltid litt inn i magen, uansett. Jeg er kanskje en blanding av alle tre? Et gjennomsnitt? jeg har samme problemet selv. passer ikke inn i noen av formene. ingen av venninnene mine klarer å plasserer meg heller men er sikkert bare sånn det er. de formene er jo i grunn bare ett gjennomsnitt av de fleste. så alle kan jo ikke være like
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2010 #7 Skrevet 2. mars 2010 Er du ca like bred rundt hoftene og rundt skuldrene uten spesiellt markert midje er du rektangulær.
Gjest frukt Skrevet 2. mars 2010 #8 Skrevet 2. mars 2010 Er du ca like bred rundt hoftene og rundt skuldrene uten spesiellt markert midje er du rektangulær. Jeg er ca like bred over skuldrende som hoftene, kanskje litt bredere rundt hoftene, men minimalt. Men hva vil n market midje si? Jeg er jo tynnere rundt midja enn resten, men nesten alle har jo det. Jeg har liksom ca 25 cm smalere midje enn rumpe. Er det markert?
Gjest TikiWonTiki Skrevet 2. mars 2010 #9 Skrevet 2. mars 2010 um jeg har fin midje, men jeg tror jeg er litt bred over skuldrene i forhold til hoftene. Er det fra armhulen vi måler eller fra ytterst på skuldrene? Jeg er slank og skulle tro jeg hadde timeglass, men tror ikke jeg har like lange hofter som skuldre, jeg kan ikke være pære.
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2010 #10 Skrevet 2. mars 2010 Jeg er ca like bred over skuldrende som hoftene, kanskje litt bredere rundt hoftene, men minimalt. Men hva vil n market midje si? Jeg er jo tynnere rundt midja enn resten, men nesten alle har jo det. Jeg har liksom ca 25 cm smalere midje enn rumpe. Er det markert? Hvis du ser deg i speilet og tenker - wow, smal midje! så er den markert. Hvis den ikke er spesiellt fremtredende i forhold til hofte/skuldre, så er det en helt vanlig midje.
Gjest Fasongen Skrevet 7. mars 2010 #11 Skrevet 7. mars 2010 Hvilken fasong har jeg, da? ca. 177 cm høy veier ca. 100 kg ( trener mye men er overvektig også ) er kvinne smale skuldre middels pupper litt rundt mage ellers ganske rett figur. Er jeg eple?
LetThemEatCake Skrevet 7. mars 2010 #12 Skrevet 7. mars 2010 Kvinnor med äppelfasong brukar utmärka sig med oproportionerligt smala ben. Bara som en guideline för de som är nyfikna.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå