Gjest Gjest_marie_* Skrevet 2. mars 2010 #1 Skrevet 2. mars 2010 hei:) jeg har bursdag i morgen og har tenkt å lage brownies hvergang jeg lager brownies så blir det helt stiv:(, noen som hvet hva årsaken er?,, kan noen hjelpe meg?:D, vil ikke drite meg ut! takk:)
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2010 #2 Skrevet 2. mars 2010 heihei:)) husk ikke stek for mye, har skjedd på meg å
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2010 #3 Skrevet 2. mars 2010 hei:) jeg har bursdag i morgen og har tenkt å lage brownies hvergang jeg lager brownies så blir det helt stiv:(, noen som hvet hva årsaken er?,, kan noen hjelpe meg?:D, vil ikke drite meg ut! takk:)
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2010 #4 Skrevet 2. mars 2010 har samme problem! men gratulerer med dagen som kommer da:D
Gjest navnelapp Skrevet 2. mars 2010 #5 Skrevet 2. mars 2010 Du steiker den for lenge eller på for høg varme. Du kan også bruke ei mindre form, eller doble oppskrifta slik at den blir tjukkare. Då klarer du å behalde den mjuk, vil eg tru.
AnneMarthe Skrevet 3. mars 2010 #6 Skrevet 3. mars 2010 Her er en oppskrift på brownies som jeg har fått mange gode tilbakemeldinger på 1 kg sukker 8 stk egg 6 ts vaniljesukker 1 ts salt 12 ss bakekakao 6 dl hvetemel 400 g smeltet smør 1. Visp sukker og egg til eggedosis. 2. Bland sammen det tørre og sikt i eggedosisen og vend inn med hjelp av en slikkepott. 3. Tilsett smeltet avkjølt smør og rør lett sammen. 4. Hell deigen i en bakepapirkledt langpanne (stor form), og stek på nederste rille i varm stekeovn på 175 grader i 40 -50 min. Kaken skal være myk. Det er veldig godt med is til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå