Gjest hare Skrevet 2. mars 2010 #1 Skrevet 2. mars 2010 som tittelen sier, har litt smådilla på fine postkort. problemet er at de bare blir liggende i en skuff..... har endel bilder på veggene fra før, så er i utgangspunktet ikke så innstilt på å gjøre de veldig synlige i oppholdsrom/ramme dem inn. hvordan kan man på en finurlig måte gjøre postkortene synlige?
tineline Skrevet 3. mars 2010 #2 Skrevet 3. mars 2010 Kjøleskapet? Eller putte dem i klipsrammer og henge på badet? Kjøpe en klessnor og klype dem fast med klesklyper i gangen? Osv. Du har vel andre rom enn stua? Jeg bor i leid leilighet, og har en stund lurt på om jeg skal kjøpe en eller annen slags plate for å henge opp ting på. Siden kan jeg bare stille platen inn mot veggen, så det blir en slags underholdningsplate
¤Pernille¤ Skrevet 3. mars 2010 #3 Skrevet 3. mars 2010 Kjøpe en klessnor og klype dem fast med klesklyper i gangen? Veldig godt tips! Det kjenner jeg flere som har, og vil ha det selv når jeg flytter neste gang Det blir ordentlig fint!
Octavia Skrevet 5. mars 2010 #4 Skrevet 5. mars 2010 Mitt forslag: ta et konsollbord, kommode el. som du får tilpasset en glassplate på toppen til, og under glassplaten legger du postkortene som coullage.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå