Beauté Skrevet 2. mars 2010 #1 Skrevet 2. mars 2010 Jeg fantaserer ALDRI om Brad Pitt, Johnny Depp eller noen andre celebrity menn. Jo da, jeg syns at Johnny Depp er fantastisk pen men har aldri fantasert om han. Fantaserer faktisk aldri om noen kjente menn. Er jeg helt rar eller?
UtopianDream Skrevet 2. mars 2010 #2 Skrevet 2. mars 2010 (endret) Hein..?? *klør seg på hodet* Folk spør om så mye rart, men dette....? Har du ikke annet viktig å tenke på enn hvorfor du ikke fantaserer om hollywood skuespillere... Hva med å spare den tanken til den utvalgte? Men for å svare deg. Nei, det er ingenting galt med deg. Endret 2. mars 2010 av UtopianDream
Beauté Skrevet 2. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 2. mars 2010 Hva annet viktig mener du da? Som å svare meg? Prøver bare å lage en debatt om noe uhøytidlig. Hein..?? *klør seg på hodet* Folk spør om så mye rart, men dette....? Har du ikke annet viktig å tenke på enn hvorfor du ikke fantaserer om hollywood skuespillere... Hva med å spare den tanken til den utvalgte? Nei fysj, men for å svare deg, så hormonene dine roer seg ned. Nei, det er ingenting galt med deg.
Dolly-Betty Skrevet 2. mars 2010 #4 Skrevet 2. mars 2010 Jeg har aldri fantasert om kjente menn etter jeg var 13 Og den eneste da var Jason Behr (Max fra Roswell)... Tror det mer er en "småjenteting" Menn er verre med å fantasere om kjendisdamer. Har oppfattet at typen min har et crush på "Whønni - lottodama"
UtopianDream Skrevet 2. mars 2010 #5 Skrevet 2. mars 2010 Hva annet viktig mener du da? Som å svare meg? Prøver bare å lage en debatt om noe uhøytidlig. Ja, det skal du få lov til. Men skal du ha debatt, får du også tåle andres kommentarer. Take it or leave it. Vel, jeg syns det var et idiotisk spørsmål, og det får vel jeg lov til å mene..
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2010 #6 Skrevet 2. mars 2010 Vel, jeg syns det var et idiotisk spørsmål, og det får vel jeg lov til å mene.. Enig Jeg har aldri i mitt liv tenkt over om det skal være rart eller ikke rart! Har vel ikke fantasert seksuelt om en kjendis heller, ikke som jeg kommer på i farten i hvert fall. Men skal du ha min synsing om saken så tror jeg ikke det er så vanlig uansett! Mange damer synes Brad Pitt og Johnny Depp er vakre, kanskje de dagdrømmer litt om å gå på en date med dem, men å fantasere om dem seksuelt trodde jeg ikke var så vanlig faktisk. Tror du misforstår litt det med å synes at noen kjendismenn er sexy, det betyr ikke nødvendigvis at de gjør oss så kåte at vi onanerer til dem.
FantasDick Skrevet 2. mars 2010 #7 Skrevet 2. mars 2010 Jeg fantaserer ikke om kjendismenn. Nå fantaserer jeg veldig lite, men om jeg skulle gjøre det dukker det som regel opp personer jeg kjenner, gjerne tidligere/nåværende seksualpartner.
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2010 #8 Skrevet 2. mars 2010 Nei, det er ikke bare deg. Jeg synes ikke Hollywood-skuespillere er noe digg i det hele tatt. Jeg ser jo til hverdags vanlige menn som er langt penere enn hvilken som helst kjendis. Men jeg må innrømme at jeg har en liten fetisj for mannlige modeller. Kombinasjonen av flott utseende og anonymitet (ingen vet jo hvem de er) er ganske pirrende.
Hinata Skrevet 3. mars 2010 #9 Skrevet 3. mars 2010 Jeg fantaserer ikke om kjendismenn. Nå fantaserer jeg veldig lite, men om jeg skulle gjøre det dukker det som regel opp personer jeg kjenner, gjerne tidligere/nåværende seksualpartner. Samme her
Facepainter Skrevet 3. mars 2010 #10 Skrevet 3. mars 2010 Fantaserer utelukkende om damer jeg har personlig kjennskap til. Hollywood whores gjør lite for meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå