Gå til innhold

Interiør du liker/har hjemme! :)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg elsker naturstilen. Elsker ting med hjortedyr på, saueskinn, reinskinn, ulltepper, ubehandla tre, lykter og lys. Synes Living og Home & Cottage har mye fint. Har ikke noe særlig farger. Kun hvitt eller jordfarger. :rødme:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brunsorte møbler, svart skinnsofa og stol. Mørkerøde eller grå toner med svarte mønstre på tekstiler, eller svart med hvit/rødt mønster. Små bruksgjenstander/pyntegjenstander i gråsvart polystone, som f.eks noe slikt. Fantasy-bilder og sorthvitt-bilder på veggene. Hjemme hos oss liker vi det rocka.

• 4 måneder senere...
Skrevet

Jeg elsker retro/vintage-skilt, "gammeldagse" senger i hvitt metall med snirkler og inspo-walls - vegger fylt opp med utklipp fra moteblader, interiørblader osv..

Gjest Nanette
Skrevet

Jeg skulle likt å sett noen bilder her. :)

Jeg liker:

Masse tepper på gulvene, pledd, puter, saueskinn, pelspledd, masse stearinlys, kurver og rustikk stil men ikke shabby chic.

mørke heltre møbler i rustikk stil

Gulvlysestaken (5armet og høy) i sølvfarge

Trelysestakene (mørke) til kubbelys

store kubbelys

plantene, spesielt de lange eføyene

familiebilder og forstørra babybilder og portretter på veggene

hengelyslykta som jeg pynter til med stener eller blomsterkvister fra naturen

den maritime/new englandstilen med marineblå tepper og sengesett i maritim stil blandet med hvite detaljer og ting fra sjø og båter

Jeg liker det lunt og varmt med masse stearinlys og bøker på stua, og svalere, maritim stil på soverommet.

det jeg ønsker meg

Stor bokhylle til å ha alle bøkene mine i

en god kurvlenestol eller en dyp ektorpstol

en stor fruktkurv i rustikk stil/naturmateriale

Gjest boobla
Skrevet

Jeg har hatt en veldig svart stil til nå, lyse vegger, men svarte møbler, og begynner å bli dritt lei av at alt er svart, så nå vil jeg ha en mere lysere stil.. er blitt veldig gla i shabby chic stilen, samt at jeg elsker lilla :hjerte::enig:

Gjest Badabing
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med kjøkkenet mitt, som er i typisk skandinavisk stil, med enkelte retroelementer og valnøttparkett (nyoppusset og ekstremt praktisk).

Det meste av huset er nok i skandinavisk og enkel stil, men er også preget av gjenbruk, loppis, hjemmesnekra møbler og antikviteter. Hvitt, lyseblått, art deco-farger og kremhvitt er farger som går igjen. Huset må liksom være enkelt og uten så mye farger når man er glad i maksimalisme, bøker, plater etc.

Ellers er vi fortsatt i oppussings - og innflyttingsfase, så det er lite på veggene foreløpig. Har noen gamle svart-hvitt fotografier fra Oslo på 30-tallet , og det er vel det hele :gjeiper: Tenkte jeg skulle lage meg en bildevegg.

Tror de fleste som kommer hit synes det er ganske kaotisk stil her, men sånn er det når man er datter av en antikvitetshandler og kjøper lite nytt :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...