Gå til innhold

GODTERISTOPP!


Gjest ts

Anbefalte innlegg

Hei :)

Har tenkt til å ha godteri stopp en stund samt snacks stopp! Det er masse gode sunne snacks antalnativer som foreksempel å dippe gulerøtter i dipp eller fryse yougurten i frysern så det blir en slags is. Nyderlig ;) Noen som blir med? ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Sunna_*
Hei :)

Har tenkt til å ha godteri stopp en stund samt snacks stopp! Det er masse gode sunne snacks antalnativer som foreksempel å dippe gulerøtter i dipp eller fryse yougurten i frysern så det blir en slags is. Nyderlig ;) Noen som blir med? ^^

Hei. jeg er på brus stopp:) har ikke drukket brus nå på ca 4 mnder :D Er deilig, og jeg går mye lettere ned i vekt nå enn før :hoppe: Men skal nå prøve å kutte drastisk ned på helge snopet :) Synes det fort kan bli litt for mye, samt litt mange vinglass i helgene :sjenert: Yeeeeey for motivasjon til bikini klar kropp til sommeren :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tyttebær

Jeg vil være med!

Jeg kan vel nærmest si at jeg er sjokoholiker! HVER gang jeg er på butikken kjøper jeg sjokolade. Nå er jeg i tilegg gravid og har tenkt at "jeg er gravid, så jeg har lov".

Nå har jeg begynt å bare handle 2 ganger i uken, slik at det er maks to dager med sjokolade i uken. Handler lørdag og onsdag. Da blir det fort til at jeg kjøper ca 200 gram sjokolade de dagene! :filer:

Jeg kjøper i tilegg mye frukt og grønt så jeg har å kose meg med de andre dagene, men handledagene spiser jeg den j**** sjokoladen!

Jeg må bare motivere meg til å spise frukt og grønt hver eneste dag i stedet for sjokolade på handledagene! Nå sitter jeg nærmest å sikler etter morgendagen og en tur på butikken!

Å kjøre full godteristopp med en gang har jeg ikke noe tro på! Jeg vil heller tro man må kutte gradvis! :) Så mitt mål må være å kjøpe maks en sjokoladebar hver gang jeg er på butikken (NewEnergy, KvikkLunsj eller lignende).

Det hjelper ikke å si at jeg kun får på lørdager, da kommer jeg sikkert til å kjøpe et halvt kg! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil være med!

Jeg kan vel nærmest si at jeg er sjokoholiker! HVER gang jeg er på butikken kjøper jeg sjokolade. Nå er jeg i tilegg gravid og har tenkt at "jeg er gravid, så jeg har lov".

Nå har jeg begynt å bare handle 2 ganger i uken, slik at det er maks to dager med sjokolade i uken. Handler lørdag og onsdag. Da blir det fort til at jeg kjøper ca 200 gram sjokolade de dagene! :filer:

Jeg kjøper i tilegg mye frukt og grønt så jeg har å kose meg med de andre dagene, men handledagene spiser jeg den j**** sjokoladen!

Jeg må bare motivere meg til å spise frukt og grønt hver eneste dag i stedet for sjokolade på handledagene! Nå sitter jeg nærmest å sikler etter morgendagen og en tur på butikken!

Å kjøre full godteristopp med en gang har jeg ikke noe tro på! Jeg vil heller tro man må kutte gradvis! :) Så mitt mål må være å kjøpe maks en sjokoladebar hver gang jeg er på butikken (NewEnergy, KvikkLunsj eller lignende).

Det hjelper ikke å si at jeg kun får på lørdager, da kommer jeg sikkert til å kjøpe et halvt kg! :fnise:

Ts her ;)

Jeg er også sjokoholiker! :(

Freja melkesjokolade er det beste jeg vet!! Spiser opp den største platen på få minutter og alikavel vil jeg ha mer. smash er også bare helt farlig god.

Jeg er nødt til å slutte med alt søtt for å få bort søttsuget på den sjokoladen. skal ha skoleball snart, og jeg vil ikke legge på meg mer for å si det sånn.

Har nå klart meg en dag uten sjokolade og sukker av noe slag, er stolt! :) Har ikke drukket sjoko melk engang.

Frukt hjelper! Har spiste ordentlige måltider i dag med frukt som tar bort søtsuget ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. jeg er på brus stopp:) har ikke drukket brus nå på ca 4 mnder :D Er deilig, og jeg går mye lettere ned i vekt nå enn før :hoppe: Men skal nå prøve å kutte drastisk ned på helge snopet :) Synes det fort kan bli litt for mye, samt litt mange vinglass i helgene :sjenert: Yeeeeey for motivasjon til bikini klar kropp til sommeren :hoppe:

Bedre å kutte litt enn ingen ting ;)

Gla jeg ikke drikker brus jeg x) Men sjokolade :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å jaa. bruker noen ganger over 200 kroner på kaker og godteri for tiden om dagen. :hakeslepp: Ikke hver dag men ofte nok ;)

jeg er med. lettis er en fin erstatter med meliss på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir også med! :hoppe:

Egentlig har jeg allerede begynt. Jeg begynte i går. HELE mars skal være godterifritt!

Det er så mye annet man kan spise enn godteri og sjokolade. Nøtter, bær, frukt, rosiner osv. Det kan være like godt som godteri! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DETTE BLIR JEG MED På!

Snakker ikke bare godteri men alt mulig som er godt is, sjokolade, smågodt kake, chips,boller,kjeks ikke en bit!

skal ned 7 kilo før sommeren...

Hvis jeg kalrer å holde meg heelt til 27.mars da er det påskeferie skal jeg kose meg med det jeg har aller mest lyst på den fredagskvelden og virkelig fortjene det:)

IKKE EN BIT, dette skal jeg klare oppdaterer dere senere:):)

Klar for brownies og is den 27. mars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å jaa. bruker noen ganger over 200 kroner på kaker og godteri for tiden om dagen. :hakeslepp: Ikke hver dag men ofte nok ;)

jeg er med. lettis er en fin erstatter med meliss på

Kan jeg spørre hva du kjøper for 200 kr på en dag? Bare ett eksempel altså :gjeiper: (Ren og skjær nyskjerrighet her..) Handler kanskje endel av det på kiosker? da kan jeg fint skjønne at pengene går..

Fint at dere har en side her dere kan støtte hverandre på, skal heller ta å spise sjokolade for dere jeg på fredager og lørdager så ikke sjokoladefabrikkene går konkurs så flnke som dere er!!

Endret av Lotte28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også være med her! :hoppe:

Jeg er sjokoholiker, og inhalerer fint en stor sjokoladeplate på fem minutter hvis jeg vil.

Jeg har ellers en rar spiseforstyrrelse som gjør at jeg klarer å "glemme" å spise normal mat fra tid til annen, så jeg trenger virkelig å kutte ned på godiset!

Tror målet mitt må være å kun spise godteri i helgene, og ikke uhorvelige mengder på en gang :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ellers en rar spiseforstyrrelse som gjør at jeg klarer å "glemme" å spise normal mat fra tid til annen, så jeg trenger virkelig å kutte ned på godiset!

Vil heller kalle det en dårlig uvane å ikke spise regelmessige og næringsrike måltider, ikke noe spiseforstyrrelse..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil heller kalle det en dårlig uvane å ikke spise regelmessige og næringsrike måltider, ikke noe spiseforstyrrelse..

Ååå så glad jeg er for at du ikke er psykologen min! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå så glad jeg er for at du ikke er psykologen min! :strix:

Var så absolutt ikke ment på noe frekk måte! Beklager det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hitill i dag ikke spist nooe godis. bare lett-is. tells det syns dere? :gjeiper:

Endret av Tallika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var så absolutt ikke ment på noe frekk måte! Beklager det!

Apology accepted, bare litt kjipt når folk som ikke kjenner meg i det hele tatt kommer og endrer på diagnosene mine i hytt og pine :gjeiper:

Nå er jeg ferdig med å spore av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hitill i dag ikke spist nooe godis. bare lett-is. tells det syns dere? :gjeiper:

Om du til vanlig spiser snop så er jo dette veldig bra av deg, såfremt du ikke har bøttet innpå flere liter is da :gjeiper:

Apology accepted

Forstår godt dette og takk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Supermimz

Jeg er med deg, jeg skal slutte med godteri i ukene, og bare spise minimalt godteri i helgen!

Jeg kjøpte en pakke kjeks i dag, spiste 4 og ga resten til mine kollegaer. Koselig å dele det usunne,hihi ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Helene_*

Jeg er med! Spiste en freia melkesjokolade 200 gram igår.

Nå er det stopp! Adjø kulemage :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med! Spiste en freia melkesjokolade 200 gram igår.

Du er nok ikke alene om å klare dette på en dag!! :sjokolade:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...