Gjest LittleGirl Skrevet 1. mars 2010 #1 Skrevet 1. mars 2010 åh! Er det bare meg eller er Ringenes Herre (snakker om filmen) stappfull av sexy menn? Jeg har i hvert fall fantasert om samtilige Hvem synes dere ser hottest av dem? Jeg greier ikke velge én, så jeg må si Boromir, Aragorn og Faramir :rødme:
FantasDick Skrevet 1. mars 2010 #2 Skrevet 1. mars 2010 Aragorn er ikke så verst, da! Men det heiteste er i Atter en konge(?); den krigsscenen mot slutten når lederen for orkene blir stukket med et sverd - og han knekker i nakken, drar sverdet ut og slikker bladet. LOL! Jeg føler meg som en idiot som forteller dette, men det er hett!
Gjest Emmanuelle Skrevet 2. mars 2010 #4 Skrevet 2. mars 2010 (endret) Faramir ANYTIME! Spesielt på extended edition, der man ser at han og Eowyn "hooker" opp. Så romantisk :rødme: Hadde glatt tatt ham oppover veggen i Gondor for å si det sånn Endret 2. mars 2010 av Emmanuelle
¤Pernille¤ Skrevet 2. mars 2010 #5 Skrevet 2. mars 2010 Herlig tråd! :D Jeg har en greie for hobbitene, jeg...
Gjest Emmanuelle Skrevet 2. mars 2010 #7 Skrevet 2. mars 2010 Herlig tråd! :D Jeg har en greie for hobbitene, jeg... De er jo så små at du kan ta alle på en gang
¤Pernille¤ Skrevet 2. mars 2010 #8 Skrevet 2. mars 2010 De er jo så små at du kan ta alle på en gang Nettopp!
Tempus Fugit Skrevet 2. mars 2010 #10 Skrevet 2. mars 2010 De er jo så små at du kan ta alle på en gang Nettopp! Jenter altså ;-p Men for guttene sin del så vil jeg absolutt si at Eowyun tar kaken Men så er det ikke så mange jenter i den filmen heller da ;-)
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2010 #11 Skrevet 2. mars 2010 Nå er jo Ringenes Herre så mye mer (og større og mektigere) enn sex, men må si meg enig i at de valgte noen rimelig flotte skuespillere til enkelte av karakterene. Og den aller heiteste av dem er definitivt Aragorn! Han er virkelig den perfekte mann, på alle måter! :rødme: Kunnskapsrik, klok, naturmenneske, rufsete, mørk, modig, mystisk, kjekk... Også virker han så snill, og ikke minst trofast mot Arwen. Rawr!
Minttu Skrevet 2. mars 2010 #12 Skrevet 2. mars 2010 (endret) Frodo Da han spretter opp fra bakken på begynnelsen i første filmen, jeg ble forelsket med engang :dåne: Men Pippin, Aragorn og Legolas går også ann Åh, når Pippin synger i Atter En Konge :dåne: Alle filmene kommer på Blu-ray i april! Den må jeg ha Endret 2. mars 2010 av Minttu
Gjest Gestj Skrevet 2. mars 2010 #13 Skrevet 2. mars 2010 Må si Galadriel. Haha. Hun er så skummel og så pen på en gang. Liker å tenke på at hun kommanderer meg til sengs. Helt altoppslukende.
Fluffe Skrevet 2. mars 2010 #14 Skrevet 2. mars 2010 du burde se lord of the dildo eller hva den heter
Gjest Gorgonzola Skrevet 2. mars 2010 #15 Skrevet 2. mars 2010 Tja, du har et poeng her (se avataren min f.eks.). Det finnes vel en og annen snasen kvinne i de filmene også
Daenrys Skrevet 2. mars 2010 #17 Skrevet 2. mars 2010 Oooo, I Ringenes Herre er det mye bra å se på ja. :rødme: Mine favoritter er definitivt Pippin, Eomer, Boromir, Aragorn og Frodo. Og kanskje Grima.
Ethereal Skrevet 2. mars 2010 #18 Skrevet 2. mars 2010 De filmene er fantastiske på så mange, mange måter. Mennene er et stort pluss
Gjest Grimalover Skrevet 2. mars 2010 #19 Skrevet 2. mars 2010 Oooo, I Ringenes Herre er det mye bra å se på ja. :rødme: Mine favoritter er definitivt Pippin, Eomer, Boromir, Aragorn og Frodo. Og kanskje Grima. Jeg er faktisk ening i Grima Ormtunge! Haha. Jeg hadde helt glemt det til nå Likte å tenke på meg som Eowyn og at Grima var gal etter meg. Haha. Akkurat passe ekkel, slem og desperat :rødme:
Rotehøna_21 Skrevet 2. mars 2010 #20 Skrevet 2. mars 2010 Mange kjekke menn i den filmen ja... :gjeiper: Favorittene er Frodo, Pippin, Faramir, og Aragorn.. :rødme:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå