Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2010 #1 Skrevet 1. mars 2010 Det har vert og er en kald vinter her. Har fryst lenge. Som om kulden komer innenifra. For 5 uker siden fikk jeg kraftig bet,i skulder og arm etter lang tids problemer. Har store smerter,og får ike brukt den ene armen noe særlig. Strekker seg ut til tommeledd,og drar seg oppp til siden av nakken Har beg på beh,men skal til lege og få kortison. Sikkert belastet ene sidenpga dette,for smerter stekker seg ofte ned mot hoft og fot. Noen med erafringer? Tror dere kortison vil hjelpe sånn øyeblikkelig? Smerter er verre mellom beh til fysioterapaut. Føler meg fin straks etter beh.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå