Gå til innhold

betennelse og frysninger


Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Det har vert og er en kald vinter her. Har fryst lenge. Som om kulden komer innenifra. For 5 uker siden fikk jeg kraftig bet,i skulder og arm etter lang tids problemer.

Har store smerter,og får ike brukt den ene armen noe særlig. Strekker seg ut til tommeledd,og drar seg oppp til siden av nakken

Har beg på beh,men skal til lege og få kortison.

Sikkert belastet ene sidenpga dette,for smerter stekker seg ofte ned mot hoft og fot.

Noen med erafringer?

Tror dere kortison vil hjelpe sånn øyeblikkelig? Smerter er verre mellom beh til fysioterapaut. Føler meg fin straks etter beh.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...