Gå til innhold

trenger tips til å aktivisere barna

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ha barna i bryllupet, det blir 5 stk, inkludert vår sønn. De er fra 6- 10 år. De blir på festen frem til kl. 21.

Men føler vi bør ha litt aktiviteter for de. Har tenkt til å gi de tegnesaker og kanskje et engangskamera hver.. De skal antagelig ditte på eget bord.

TAR GLADELIG IMOT TIPS TIL Å AKTIVISERE BARNA :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt noen her på KG som hadde stor suksess med Lego (var visst ikke bare ungene som lekte med den).

Engangskamera var lurt - kanskje vi skal investere i det. Skal ikke ha det på bordene, men til barna var det god idé.

Vi skal også ha tegnesaker og klistremerke-bøker, men barna i bryllupet vårt er litt yngre.

Skrevet

Har også hørt om lego - Mange forskjellige leker inne i et eget lekerom skal ha vært en enestående success for barna! :-)

Gjest laisa
Skrevet

Hvis det er snakk om eget rom til barna, så ville jeg i såfall hyrt inn en halvstor nabojente eller gutt. Uansett noen som kan se etter dem og aktivisere dem osv. Tenk om noen begynner å grine/slåss under en tale?

Skrevet
Hvis det er snakk om eget rom til barna, så ville jeg i såfall hyrt inn en halvstor nabojente eller gutt. Uansett noen som kan se etter dem og aktivisere dem osv. Tenk om noen begynner å grine/slåss under en tale?

Vi har to kusiner, 13 og 18 som skal se litt etter de, men foreldre og besteforeldre er jo også der. De er mye sammen og kjenner hverandre godt, de har verken sloss eller kranglet særlig før, så d blir ikke noe problem. Og vi skal selvfølgelig prate med de på forhånd om hvordan man oppfører seg i et bryllup. De er jo store, minsten er vel 6.

Lego var lurt, men dyrt å kjøpe mye av. Skal ta meg en tur på Nille. Godtepose kan være lurt og barnemat, ikke maten vi voksne skal ha.

Skrevet

Kan du ikke låne Lego av noen? Det er jo ikke meningen at barna skal få den, bare leke med den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...