Gjest Gjest_ac_* Skrevet 2. mars 2010 #21 Skrevet 2. mars 2010 Jeg vil ikke legge ut bilde her... Noen jeg kjenner kan se det. Men jeg ville gjerne få en mening, men da vil jeg sende det privat over e-post eller lignende. Ikke gidd TS. Du kommer ikke til å få et ærlig svar uansett. Tror du faktisk at personen du sender bilde til kommer til å si du er stygg? Nei vi mennesker er ikke sånn. I verste fall vil vedkommende si du er gjennomsnittlig, selv om du er grisestygg.
Snasen Skrevet 2. mars 2010 #22 Skrevet 2. mars 2010 Ikke gidd TS. Du kommer ikke til å få et ærlig svar uansett. Tror du faktisk at personen du sender bilde til kommer til å si du er stygg? Nei vi mennesker er ikke sånn. I verste fall vil vedkommende si du er gjennomsnittlig, selv om du er grisestygg. Jeg hadde vært ærlig. Hvis ts er stygg, eller mindre pen i mine øyne kunne jeg gitt henne råd om hvordan hun skulle gjort seg 50%+++ penere. Synd det ikke er lov å legge ut mail-adresse her.
Gjest stygg Skrevet 2. mars 2010 #23 Skrevet 2. mars 2010 Jeg hadde vært ærlig. Hvis ts er stygg, eller mindre pen i mine øyne kunne jeg gitt henne råd om hvordan hun skulle gjort seg 50%+++ penere. Synd det ikke er lov å legge ut mail-adresse her. Vil du svare ærlig? Så kan jeg sende deg mail med bilde. Men hvor bor du? Og hvor gammel er du? Sånn ca, så jeg ikke sender bilde til noen jeg kjenner... Det hadde vært pinlig
Gjest caramiacaramella Skrevet 2. mars 2010 #24 Skrevet 2. mars 2010 TS, du er helt sikkert ikke stygg! Alle mennesker har noe vakkert ved seg, og det har du og! I flere år trodde jeg at jeg var kjempestygg. Når jeg så meg selv i speilet, så jeg bare feilene mine, og ikke hele meg. Jeg zoomet inn på nesen min som var for stor, øynene mine som satt for tett sammen, øyenbrynene mine som aldri så riktige ut, munnen min som var altfor liten...jeg antar du gjør noe av det samme. Det finnes bare 2 bilder av meg fra jeg var 14-18, fordi jeg unngikk alle bilder jeg kunne. Hvis noen tok fram et kamera, snudde jeg meg vekk instinktivt. I retrospekt ser jeg at jeg aldeles ikke var stygg, jeg var kjempefin! Men jeg hadde for dårlig selvtillit til å se det. Når folk sa at jeg var pen eller vakker, trodde jeg de tullet eller ertet meg. Men etterhvert innså jeg faktisk at jeg ikke er stygg. Jeg kan dessverre ikke fortelle deg når det skjedde, plutselig en dag så jeg meg i speilet og så hele meg, ikke bare de tingene jeg trodde var galt med meg. Og jeg var kjempefin Du er helt sikkert kjempefin du og, TS! Istedet for å si til deg selv at du er stygg, se deg i speilet og si til deg selv at du er fin! Jeg lover deg at du er det.
Gjest stygg Skrevet 2. mars 2010 #25 Skrevet 2. mars 2010 TS, du er helt sikkert ikke stygg! Alle mennesker har noe vakkert ved seg, og det har du og! I flere år trodde jeg at jeg var kjempestygg. Når jeg så meg selv i speilet, så jeg bare feilene mine, og ikke hele meg. Jeg zoomet inn på nesen min som var for stor, øynene mine som satt for tett sammen, øyenbrynene mine som aldri så riktige ut, munnen min som var altfor liten...jeg antar du gjør noe av det samme. Det finnes bare 2 bilder av meg fra jeg var 14-18, fordi jeg unngikk alle bilder jeg kunne. Hvis noen tok fram et kamera, snudde jeg meg vekk instinktivt. I retrospekt ser jeg at jeg aldeles ikke var stygg, jeg var kjempefin! Men jeg hadde for dårlig selvtillit til å se det. Når folk sa at jeg var pen eller vakker, trodde jeg de tullet eller ertet meg. Men etterhvert innså jeg faktisk at jeg ikke er stygg. Jeg kan dessverre ikke fortelle deg når det skjedde, plutselig en dag så jeg meg i speilet og så hele meg, ikke bare de tingene jeg trodde var galt med meg. Og jeg var kjempefin Du er helt sikkert kjempefin du og, TS! Istedet for å si til deg selv at du er stygg, se deg i speilet og si til deg selv at du er fin! Jeg lover deg at du er det. Men jeg føler meg så stygg. Om ikke annet så smitter det over på selvtilitten. Og selvtilitten smitter over på utseende. Så det blir en ond ring... Hvor lang tid tar det før jeg kan akseptere meg selv tror du? JEg er jo forelsket i denne gutten, men tør ikke snakke med ham fordi han er MYE penere enn meg...
Gjest caramiacaramella Skrevet 2. mars 2010 #26 Skrevet 2. mars 2010 Men jeg føler meg så stygg. Om ikke annet så smitter det over på selvtilitten. Og selvtilitten smitter over på utseende. Så det blir en ond ring... Hvor lang tid tar det før jeg kan akseptere meg selv tror du? JEg er jo forelsket i denne gutten, men tør ikke snakke med ham fordi han er MYE penere enn meg... Jeg skjønner hva du mener. Det er virkelig en ond sirkel, men du må bare bryte den! Ingen andre enn deg kan gjøre det vet du Jeg vet ikke hvor lang tid det kan ta før du er komfortabel med deg selv og utseendet ditt, men du må nesten bare begynne. Enhver reise begynner jo med ett eneste steg Et godt tips jeg har hørt er å skrive en liste over ting du er fornøyd med ved utseendet ditt. Feks, jeg har fint hår. Jeg har et nydelig smil. Beina mine er kjempefine osv osv. Jeg er helt sikker på at du kommer på en del ting bare du ikke er så kritisk med deg selv! Tenk på hva vennene dine eller den gutten du liker kanskje synes er fint med deg Så repeterer du denne listen foran speilet hver dag. Si det høyt, og se deg selv i øynene i speilet mens du sier det. Forhåpentligvis vil du tro på det når du har repetert det nok ganger! Og husk at det som gjør folk attraktive er selvtillit. Når du er komfortabel med deg selv og utseendet ditt, skinner det gjennom!
Kamikatze Skrevet 2. mars 2010 #27 Skrevet 2. mars 2010 Du? Ta og legg merke til par på din egen alder. Sjekk ut hvor mange du synes er pene, men som har en partner du ikke selv har sånn alldeles sans for. Tenk at i partneren sine øyne, er de den vakreste på jord. Selv om ikke du synes det. Tenk på at det er 90% sjanse for at du er alminnelig, og at de fleste "pene" er ganske vanlige alminnelige, bare med litt mer velutviklede makeup-kunnskaper og klessmak. Fordelen med å være selvkritisk er at hvis du synes øynene dine sitter for tett, kan du lære deg triksene for å sminke dem litt fra hverandre. Men da er det viktig å holde tunga i rett munn, for å bare sminke seg for å sminke seg, kan gjøre vondt verre. Alt du gjør med makeup må ha en god grunn. Sorri. Bare tenkte litt høyt...
Bugz Skrevet 2. mars 2010 #28 Skrevet 2. mars 2010 Hei Ts, om komplekser for eget utseende hemmer deg i hverdagen er det kanskje en idé og snakke med noen? En profesjonell som kan hjelpe deg med å bygge opp selvtilliten, og hjelpe deg fram mot et sunnere selvbilde. Eller så kan du hyre en make-up artist for en dag, eller en stylist som kan styre deg i riktig retning mht fremheve de gode sidene, og hvordan du skal sminke deg osv. Lykke til.
Gjest lollen Skrevet 2. mars 2010 #29 Skrevet 2. mars 2010 Hei! Jeg føler meg ugly... Jeg føler meg så veldig stygg. Og så er jeg forelsket i denne superpene typen. Huff. Jeg tør bare ikke prøve meg. Er det noe sted jeg kan vise bilde privat over e-post? Hvr jeg beholder full anonymitet? Det hadde vært veldig greit å vite hvor jeg ligger sånn ca. Herregud, - jeg blir så oppgitt av folk som sier : jeg føler meg så stygg!! hva faen for noen idioter? Lær å elsk deg selv!!!!! Du kan spør om han har lyst å spise lunsj sammen med deg? Om han sier nei, - så har du hvertfall prøvd. Det er mange fisk i havet. Alle mennesker er såååå ULIKE, - ingen liker samme person, alle har hver sin egen smak og behag når det gjelder en. Det er ikke bare utseende, - personligheten henger sammen også. Karisma.
Gjest Gjest_ac_* Skrevet 3. mars 2010 #30 Skrevet 3. mars 2010 Jeg hadde vært ærlig. Hvis ts er stygg, eller mindre pen i mine øyne kunne jeg gitt henne råd om hvordan hun skulle gjort seg 50%+++ penere. Synd det ikke er lov å legge ut mail-adresse her. Å gi "råd om hvordan hun skulle gjort seg 50%+++ penere", er ikke ærlighet. Ærlighet er å si at for eksempel denne kvinnen: http://api.ning.com/files/lXqm40VNEbV*xSR1.../1UglyWoman.jpg - Ser ut som et overvektig troll med forferdelig hår, tenner og klær. Hvis du er dønn ærlig er du et forferdelig menneske uten medfølelse for andre.
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2010 #31 Skrevet 3. mars 2010 Å gi "råd om hvordan hun skulle gjort seg 50%+++ penere", er ikke ærlighet. Ærlighet er å si at for eksempel denne kvinnen: http://api.ning.com/files/lXqm40VNEbV*xSR1.../1UglyWoman.jpg - Ser ut som et overvektig troll med forferdelig hår, tenner og klær. Hvis du er dønn ærlig er du et forferdelig menneske uten medfølelse for andre. synes ikke hun på bilde var så ille jeg, en søt jente det der! sier vel em hel del mer om deg når du uttaler deg slik.
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2010 #32 Skrevet 3. mars 2010 - Ser ut som et overvektig troll med forferdelig hår, tenner og klær. Beauty is not in the face; beauty is a light in the heart. ~Kahlil Gibran A woman who cannot be ugly is not beautiful. ~Karl Kraus Eva Longoria er jo veldig pen med makeup, men uten ser hun jo ut som hvermansen: Without makeup Noen vil til og med kalle henne stygg. Alt kommer an på øyet som ser. Jeg er ikke dødspen (slik som media fremstiller mange modeller) men jeg har ikke skremt noen ennå. Det jeg vet er at gutter ikke liker så godt jenter som bestandig klager over utseende sitt, eller er veldig dårlig selvtillit. I've been there. Jeg har mine dager da jeg tenker, herregud! jeg kan ikke gå ut sånn!, men med litt sminke og klær og positive tanker så går det faktisk helt greit.
Gjest Sommerjenta* Skrevet 3. mars 2010 #33 Skrevet 3. mars 2010 Hei TS. Håper jeg ikke gjør vondt værre for deg her, men jeg har lest gjennom tråden din, og det er bare noe som slår meg. 1) Du synes denne gutten er "dritpen". Det er jo selvfølgelig din subjektive oppfatning, og noe du naturligvis synes ettersom du er forelsket i han. Regner med du ikke har sendt rundt et bilde av han for å få objektive tilbakemeldinger for å være sikker på at han faktisk er så "dritpen" som du mener. Poenget er: Det er ikke engang alle som synes Brad Pitt er fin, selv om det er en gjengs oppfatning av det. 2) Hvordan skal du kunne forholde deg normalt til han dersom du mener han er så mye penere enn deg? Høres ut som et forhold som ville gått ut på sjalusi og usikkerhet, og uansett hvor mange som forteller deg at du er søt og fin og pen, så vil du aldri egentlig tro på dem. Du kan ikke bruke en gutt for å få opp selvtilliten vet du. I bunn og grunn må du lære og like deg selv og stole nok på deg selv før du kan tro på at andre faktisk liker og tror på deg.
googlet Skrevet 7. april 2010 #34 Skrevet 7. april 2010 Hei! Jeg føler meg ugly... Jeg føler meg så veldig stygg. Og så er jeg forelsket i denne superpene typen. Huff. Jeg tør bare ikke prøve meg. Er det noe sted jeg kan vise bilde privat over e-post? Hvr jeg beholder full anonymitet? Det hadde vært veldig greit å vite hvor jeg ligger sånn ca. Hei, jeg synes du egentlig ikke bør dømme deg selv, det går ut over samvittigheten din vet du... du er helt sikker fin :] hilsen meg :D
Gjest gjestdeluxe Skrevet 8. april 2010 #35 Skrevet 8. april 2010 (endret) Du er pen du jenta mi Du må bare begynne å tro det selv, så vil andre også tro på deg. Sier du det om folk du ikke har sett? Vi kan ikke her si noe om hvor pen eller ikke-pen TS er... Endret 8. april 2010 av gjestdeluxe
Snasen Skrevet 8. april 2010 #36 Skrevet 8. april 2010 (endret) Vil du svare ærlig? Så kan jeg sende deg mail med bilde. Men hvor bor du? Og hvor gammel er du? Sånn ca, så jeg ikke sender bilde til noen jeg kjenner... Det hadde vært pinlig Ja, jeg hadde svart ærlig, men legger ikke ut bosted og eksakt alder her dessverre (er i tyveårene, det kan jeg si). Å gi "råd om hvordan hun skulle gjort seg 50%+++ penere", er ikke ærlighet. Ærlighet er å si at for eksempel denne kvinnen: http://api.ning.com/files/lXqm40VNEbV*xSR1.../1UglyWoman.jpg - Ser ut som et overvektig troll med forferdelig hår, tenner og klær. Hvis du er dønn ærlig er du et forferdelig menneske uten medfølelse for andre. Ja vel? Jeg kunne gjort denne damen du mener ser ut som et troll kjempe pen. Helt sant. Hvis du mener jeg er et forferdelig menneske er du strengt talt ikke særlig mye bedre, mtp hva du kaller dama på bildet. En ting til TS: - ikke kall deg selv stygga. Du gjør ikke saken bedre da. Tvert i mot. Du "affirmerer" deg selv frem mot dårlig selvtillit over ditt eget utseendet. At du muligens har selvinnsikt er greit altså, men ville bare gi deg et godt råd. Endret 8. april 2010 av Snasen
Gjest gjestdeluxe Skrevet 8. april 2010 #37 Skrevet 8. april 2010 Hei! Jeg føler meg ugly... Jeg føler meg så veldig stygg. Det var trist. God bedring!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå