Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tulum i Mexico! Paradis nr 1! Ellers kan jeg anbefale både Freeport, Bahamas som en annen over her, eller Jamaica (negril eller montego bay). Key West, USA er også et godt alternativ hvis dere vil ha litt shopping/etc-muligheter også. Kan vel kalles karibien det og nesten?

Anonymous poster hash: a19b4...120

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er denne tråden flere år gammel og jeg regner med at trådstarter for lengst har vært på tur.

I mellomtiden har jeg også besøkt Aruba og dette er den beste plassen jeg noen gang har vært på så

Om du ønsker deg en ferie i karibien med bra hotellstandard, god mat, flotte omgivelser, vidunderlige strender, omtrent ikke noe kriminalitet, kan drikke vannet rett fra springen, rent og pent, gode restauranter og hyggelige folk så velger du deg Aruba. I tilegg så ligger denne øya utenfor orkanbeltet og det betyr flott vær hele året.

Med en lufttemperatur og vanntemperatur på 30 pluss så har man gode vilkår for late dager på stranden.

Og så vil jeg anbefale og bo på et av hotellene langs Palm beach. Nydelig der.

Skrevet

Enig i at Aruba er flott. Hvis man synes det er litt vel mye turister der, og ønsker å se litt mer av det "ekte" Karibien, er det bare å svippe over til naboøya Curacao. Bonaire er også bra. Flybillettene mellom øyene koster en slikk og ingenting, og det går mange fly hver dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...