Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er sambo og meg som skal ha oss en deilig, rolig karibien-ferie i påsken..! men vi får ikke bestemt oss for hvilken øy... syns aruba, barbuda, bermuda, anguilla... osv ser fantastisk ut.. tenkte litt på den dominikanske republikk også men der mener jeg å huske det virket overfylt av "all inclusive" hoteller.. vil ha noe som er litt mer "alene" men som har virkelig flotte strender osv..noe romantisk:))) noen forslag??? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

[Vi var på cruiseferie, og jeg trivdes veldig godt på Puerto Rico :)

Mange butikker, utesteder, markeder, og ikke minst masse historie!

Vi gikk rundt på borgen. Fikk fantastisk utsikt, og gikk på grønne gressletter.

Der vi var var det ikke så mye badeliv. Mest store bølger, og farlige strømmer. Men det er jo helt sikkert badestrender der også hvis du reiser litt vekk fra sentrum ;)San Juan var ihvertfall kjempefint :)

Gjest Snart Frue
Skrevet

Prøv å søk på www.myoutislands.com (bahamas) du kan også søke på "the real bahamas" på youtube... masse flott plasser der hvor du finner det som passer dere best! :)

• 2 år senere...
Skrevet

Barbados!!! FANTASTISK!!! var der i påsken 2011, beste ferien NOENSINNE!

Skrevet (endret)

Var på cruise i Karibien i juni, var på Haiti, Jamaica og Mexico. Jamaica kan absolutt anbefales, og Haiti var nydelig.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Skrevet

Aldri vært, men jeg hadde dratt til st lucia.

• 2 måneder senere...
Gjest Elissima
Skrevet

Isla Mujeres i Mexico er nok det fineste stedet jeg har vært :) Ca halvtimes båttur fra Cancun. Virkelig romantisk og helt fantastiske strender:

ISLA-MUJERES011-1024x7681.jpg

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Barbados!!! FANTASTISK!!! var der i påsken 2011, beste ferien NOENSINNE!

Ser Norge dytter dette reisemålet nedover halsen på oss i det siste. Har sitti i hele høst å lett... vet ikke helt om jeg ville dratt dit som det er såååå fattig. Mulig det er anderledes enn hva jeg har hørt fra andre latinamerikanere da...

Skrevet

Isla Mujeres:

ISLA-MUJERES011-1024x7681.jpg

hahaha Kvinnenes Øy, direkte oversatt hihihi.

Er det ikke mye kidnapping og dop i Mexico? Igjen; kan hende jeg tar feil....

Ta Egypt da, der ville jeg ikke anbefalt noe andre steder enn Naama Bay i Sharm el Sheikh, der er det helt trygt.

De andre stedene går jeg ikke god for i hvert fall.

Noen venner av oss ble barrikadert inne på hotellrommet sitt, og hotellet måtte komme med dårlig mat til dem under opprøret i februar 2011, og da var vi i Sharm.Det var første helgen det ble bråk i Kairo...

Alle norske turister i Sharm ble tvangssendt hjem til Norge av UD, mens de stakkarne som ikke ville høre på rådet mitt, satt inne på et rom med barn i Hurghada... Skrekk og gru...

Gjest Elissima
Skrevet

Isla Mujeres og Cancun er ganske trygt :) Ellers er ikke Mexico helt safe nei. Men Isla Mujeres er en liten øy, er bare noen få restauranter, barer og turistsjapper. Flere ulike hoteller å velge mellom. Beste stedet jeg har vært!

• Liker 1
Skrevet

Isla Mujeres var en koselig liten øy en liten båttur fra Canun. Absolutt å anbefale.

Ellers synes jeg Freeport Bahamas var en fin øy å besøke. Går dagsferjer dit fra Fort Lauderdale.

Aruba ser jo deilig ut og jeg har hørt at Cozumel i mexico også er verdt et besøk.

Skrevet

Bodde 3 mnd i Dom. Rep. i 2009. Mannen har bodd der i 8 år. Anbefales på det sterkeste. Dere trenger ikke ende opp på all inclusive hvis dere ikke vil, landet har alt. Kommer gjerne med tips eller svar på spm. hvis det er av interesse.

5689_238517850606_3102803_n.jpg

5769_250668215606_2653436_n.jpg

Dette er i Punta Cana.

• Liker 1
  • 7 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Dytter på denne jeg :) noen som har erfaring og anbefalinger?

Anonymous poster hash: 00752...95c

• 1 år senere...
Skrevet

Var på cruise i Karibien i juni, var på Haiti, Jamaica og Mexico. Jamaica kan absolutt anbefales, og Haiti var nydelig.

På Haiti var dere vel iland på et sted som heter Labede (eller noe i den dur) som er et privat strandområde for cruisebåter. Dit kan du vel ikke komme uten å være med et crusieskip.

Skrevet

På Haiti var dere vel iland på et sted som heter Labede (eller noe i den dur) som er et privat strandområde for cruisebåter. Dit kan du vel ikke komme uten å være med et crusieskip.

Labadee, ja. Riktig det, det er Royal Caribbean som leier selve havna.

Skrevet

Labadee, ja. Riktig det, det er Royal Caribbean som leier selve havna.

Men er det mulig å komme dit uten å være med cruiseskip?

Skrevet

Men er det mulig å komme dit uten å være med cruiseskip?

Nei, så vidt jeg vet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...