Gjest Stig Bjørnar Skrevet 1. mars 2010 #1 Skrevet 1. mars 2010 Heisann folkens! Det har seg slik at jeg det siste året har runket febrilsk og nesten hver dag. Nå i dag gikk det opp for meg: Jeg trenger et realt ligg!! Så det jeg lurer på er åssen jeg skal få knulle, kjapt, greit og uten for mye tjating. F.eks hva skal til for at jeg skal få knulle akkurat DEG, her og nå, rett på flekken der du står (eller sitter). Et sjarmerende blikk? En god sjekkereplikk? Penger? Det jeg vil er at du i en perfekt verden skal beskrive veien til det perfekte ONS. Rekken av begivenheter som får akkurat deg til å spre beina kort tid etter første kontakt med prospektet. Ikke skuff meg jenter!
Gjest Gjest_lise_* Skrevet 1. mars 2010 #2 Skrevet 1. mars 2010 www.erotiskenoveller.no evt. ta deg en tur på byen
Gjest TikiWonTiki Skrevet 1. mars 2010 #3 Skrevet 1. mars 2010 vet du, skaff deg en dame så kan du ta deg noen kjappisser etterpå du har brukt tid i senga. Det er best å bygge seg ogg og ikke starte slik du ønsker med en gang. Ville jo blitt fornærma... Men det funker vell å finne seg en dame i fylla og gjør det raskt og enkelt også Igjen, fylla gjør knulla for ONS! Jeg ville ikke prøvd prostituerte, så ta deg en tur på fest.
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2010 #4 Skrevet 1. mars 2010 Jeg gav etter for min egen sexlyst når han jeg datet tråkket meg så langt ned i usikkerheten at jeg trengte noen for å komme opp. Så stod han der, villig, nylig ute av et 7 år langt forhold og spurte. Skal vi gjøre det vi ikke fikk gjort for 10 år siden? Og det er det beste Aller aller beste sexen jeg har hatt på dritlenge. Kanskje til og med den beste ever. Angrer ikke. Bare passe seg for følelser
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2010 #5 Skrevet 1. mars 2010 Ta deg en tur ut på byen eller noe. Sikkert mange damer der du kan knulle.
Bringebærjenta Skrevet 1. mars 2010 #6 Skrevet 1. mars 2010 Eroschat eller cupido, der får du deg sikkert noe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå