Gjest gjest irene Skrevet 1. mars 2010 #1 Skrevet 1. mars 2010 Jeg er storforbruker av telys, og derfor bør de være billige :-) Inntil for et par år siden var det kjempebillige telys på Ikea. De som selges nå på Ikea synes jeg er elendige. Brenner bare et par timer, det er masse stearin igjen når lysene slukker. Ikke gir de noe særlig varme heller. Noen som vet om andre som selger billige, men gode "gammeldagse" telys? Gjerne i store pakker.
Gjest yojo Skrevet 1. mars 2010 #2 Skrevet 1. mars 2010 Jeg er storforbruker av telys, og derfor bør de være billige :-) Inntil for et par år siden var det kjempebillige telys på Ikea. De som selges nå på Ikea synes jeg er elendige. Brenner bare et par timer, det er masse stearin igjen når lysene slukker. Ikke gir de noe særlig varme heller. Noen som vet om andre som selger billige, men gode "gammeldagse" telys? Gjerne i store pakker. Jeg kjøper alltid på matbutikken jeg, pleier å være billige pakker med 100 stk i. Nille, Europris osv er vel også et alternativ til billige telys. Jeg bruker lukte telysene fra Ikea, synes de er bra, men ikke veldig billige :S
Lammarau Skrevet 1. mars 2010 #3 Skrevet 1. mars 2010 Da bør du ta turen ut til IKEA, der har di telys fra kr 29, i all slags varianter.. Veldig gøy! Elsker selv å tenne masse starinlys hjemme, både store og små :D
Gjest Gjest_pasta_* Skrevet 1. mars 2010 #4 Skrevet 1. mars 2010 Tror det europris selger telys i 100-pk for 39,- kr ellr noe sånt, de brenner i 4 timer ca
Gjesten Skrevet 1. mars 2010 #5 Skrevet 1. mars 2010 Det er kanskje ikke de aller billigste du får tak i, men på Smart Club har de telys som skal vare i 8 timer - altså dobbelt så lenge som normale lys. Prisen husker jeg ikke helt, men det kan jo passe deg hvis du irriterer deg over brennetiden?
Amys Skrevet 2. mars 2010 #6 Skrevet 2. mars 2010 De hvite telysene fra ikea er kjipe, enig i det. Men de fargede telysene med lukt og de store hvite telysene derfra er kjempefine Hvite telys som er like bra som lukt-telysene fra ikea har jeg egentlig ikke klart å finne noe sted..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå