Gå til innhold

Tungekysse en snuser?


Shinana

Anbefalte innlegg

Var litt usikker på hvor jeg skulle plassere dette emnet, men landet til slutt her inne.

Typen kom hjem fra trening en kveld, og fortalte at de hadde diskutert dette med snusing, som tydeligvis er på sterk fremmarsj.

Han hadde selv sagt at dersom han hadde vist seg med snuslippe så hadde det bare vært å glemme å få noe tungekyss av meg. Han lurte på om han hadde rett :-)

Jeg måtte bare bekrefte det. Jeg kunne aldri tenke meg å tungekysse en snuser. Ikke en som røker heller for den del. Det siste har jeg prøvd, og det fristet mildt sagt ikke til gjentagelse. Totalt turn-off for meg. Selv har jeg aldri røkt, og heller ikke min sambo så noe ligger vel der. Har derimot ei venninne som synes synes det å kysse en snuser eller røker smaker sexy. Så vi mennesker er forskjellige også på dette området.

Hva synes dere andre jenter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan kysse en snuser, men da selvfølgelig ikke mens det er snus i leppa ;)

Sluttet å røyke selv, og mannen min røyker ikke, så det vet jeg ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Syrin_Ulven

Sambo prøvde snus for ei tid tilbake, i forbindelse med å kutte ned på røyken. Eg sa til han at om han ikkje slutta med det og kasta boksene så kunne han glemme å få kyss eller kos av meg. Æsj, snus er så motbydelig. :spy: Røyk bryr eg meg ikkje om, sambo har alltid røykt så lenge eg har vært sammen med han, er ex-røyker sjøl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spiller ingen rolle. Det er sikkert fem seks år siden jeg har kysset en som ikke har røyket/snust, kjæresten min snuser og jeg snuser selv. Det har aldri vært noe problem for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Kjæresten røyker, jeg røyker ikke. Det gjør meg absolutt ingenting å kysse han verken mens han røyker eller etterpå.

Hadde han snuset hadde jeg ikke tungekysset han mens han snuste. Uten snusen hadde det vel ikke vært noe problem, men ikke mens gørra faktisk er i munnen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er røyker og snuser selv, typen min har sluttet å røyke, men snuser en del.

Jeg som gjør begge deler selv, legger lite merke til om partneren har røyk eller snus "ånde". Det enste som ikke er særlig sexy, er når man kysser/kliner og ender opp med partnerens "leftover snussaft" i munnen. Skikkelig ekkelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_gjest_*

Huff, nå ble jeg fakstisk skikkelig kvalm her..!

Røykere og snusere har diskvalifisert som kyssere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen er snuser, men han snuser bare posesnus. Heldigvis. Med løssnus hadde han aldri kommet nær munnen min. Men med posesnus går det altså fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... Jeg kysser faktisk sambo, til tross for at han snuser løssnus. Gjør ingenting for meg, såfremt den er nylig pakket inn og det ikke renner mye "snussaft" mens vi holder på :) Syns det smaker godt litt, jeg! Pluss at det er macho... :dåne: :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme som venninna mi altså.

Hun synes det er dritsexy. Er der litt pilsånde i tillegg så er hun solgt! :)

Endret av Shinana
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tipper at Finkel er snarere unntaket enn regelen her.

Trodde faktisk ingen damer ville tungekysse en med snus i overleppa egentlig, pose eller løs !

Bruker posesnus selv og ville vel egentlig ikke gått for tungekyss med snusen innabords uansett....

Stålånden gjør også sitt til at damene skygger unna snuskjeften.........men ser da at her er det unntak ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tipper at Finkel er snarere unntaket enn regelen her.

Det tror faktisk jeg også! :ler: Rufsete hår, whiskeystemme, snus og arbeidsklær. O'lala!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

For mitt vedkommende ingen kyssing på munnen, med eller uten tunge, til menn som snuser eller røyker. Heller ikke menn med stygge tenner og dårlig ånde av andre årsaker.

Jeg hadde en "skrekkopplevelse" for flere år siden. Jeg ler av det nå, men den gangen det skjedde, ble jeg skikkelig sint. Jeg og flere andre var på privatfest hos noen venner. Jeg husker jeg stod og vasket hendene da mannen i huset kommer bak meg, tar tak i meg og snur meg og begynner å kysse meg. Dette gikk så fort at jeg ikke rakk å reagere. Han brukte snus, og utfallet av denne ufrivillige kyssingen (fra min side), var at jeg brakk meg og spydde som en gris. De andre i selskapet holdt på å le seg ihjel, mannen selv ble litt flau :fnise: .

Edit: manglende ord

Endret av Belladonna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samboeren min brukte snus tidligere, men nå røyker han istedet. :klaske:

Jeg synes det var helt greit å kysse/kline med snusen under leppa hans. Synes det smaker litt godt. Husker jeg pleide å slikke opp-under leppa hans for å smake litt ekstra. :ler:

Og menn med god ånde fra før av, får som regel enda bedre ånde etter en røyk og en øl. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_jente_*
Samme som venninna mi altså.

Hun synes det er dritsexy. Er der litt pilsånde i tillegg så er hun solgt! :)

Tenner på gutter som har både pilsånde og posesnus jeg også, rare greier :)

Hadde en snus i leppa da jeg tungekysset med en gutt, så brølte han forbannet ut "har du SNUS akkurat nå?" :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Samboern min både snuser og røyker - jeg kliner ikke med ham når han har snus i munnen, nei. Jeg liker absolutt ikke lukta eller smaken på snus. Når han har tatt den ut er det ikke noe problem. Røyk gjør meg mindre, kanskje fordi jeg festrøyker selv, men liker ikke den sureste røykånden. Før jeg traff samboern min rota jeg en gang med en innbarka snuser - han smakte faktisk skikkelig snus da vi klina :smoke: Jeg vet faktisk ikke om han hadde tatt den ut eller om han bare har så mye nikotin i systemet at han er marinert :fnise: Jobbet sammen med ham seinere og først da la jeg merke til hvor mye han snuste, la innpå så mye at han ikke snakket reint og hadde et forbruk på flere bokser i uka. Jaja. Morsom og ganske kjekk fyr ellers da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest A. Caron

Jeg må si jeg flirer litt mens jeg leser denne tråden her :fnise:

Mange morsomme historier, og også en del myter...

Saken er vel i grunn ganske opplagt, å kysse med snus under leppa er bare noe man IKKE gjør, verken med nye bekjentskaper eller med samboer. Å gjøre det understreker i så fall en fullstendig "gi faen"-mentalitet det ikke finnes unnskyldninger for.

Jeg snuser, og har aldri fått noen negative kommentarer fra noen av de kvinnene jeg har hatt et intimt forhold til.

Det gjelder bare å være seg selv bevisst på at man for det første lærer seg hvordan snuse uten at dette virker frastøtende på omgivelsene, og for det andre selvsagt ALDRI finne på å dytte kjeften inntil et annet menneske mens snusen ligger under leppa.

Når snusen er vel ute, og man skyller munnen godt, er det derimot bare tullprat å hevde at det stinker og smaker vondt av vedkommede.

Dette har jeg fått bekreftet såpass mange ganger at det vet jeg stemmer, etter X antall år som snuser.

Røyk derimot, den smaken/lukta sitter mye sterkere i munnhulen, og er helt klart vesentlig verre å bli kvitt. Der må det minst tannkrem og puss til, skal man ikke kjenne smak/lukt.

En annen ting jeg stadig observerer, er denne hersens bakingen særlig ungdommen har for seg når de skal dytte inn en pris. De bruker jo hele hånda i prossessen, og får dermed snusen klint utover begge hender. DEN lukta sitter i...

Snus skal klypes tak i med tommel og pekefinger, og legges godt oppunder overleppa i passe doser (ikke slik at man blir utseende som en bulldog i trynet). Deretter skyller man tommel og pekefinger, og alt er rent og pent.

Mange har mye å lære om snusing skjønner jeg, både snusere, og de som omgås disse :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var litt usikker på hvor jeg skulle plassere dette emnet, men landet til slutt her inne.

Typen kom hjem fra trening en kveld, og fortalte at de hadde diskutert dette med snusing, som tydeligvis er på sterk fremmarsj.

Han hadde selv sagt at dersom han hadde vist seg med snuslippe så hadde det bare vært å glemme å få noe tungekyss av meg. Han lurte på om han hadde rett :-)

Jeg måtte bare bekrefte det. Jeg kunne aldri tenke meg å tungekysse en snuser. Ikke en som røker heller for den del. Det siste har jeg prøvd, og det fristet mildt sagt ikke til gjentagelse. Totalt turn-off for meg. Selv har jeg aldri røkt, og heller ikke min sambo så noe ligger vel der. Har derimot ei venninne som synes synes det å kysse en snuser eller røker smaker sexy. Så vi mennesker er forskjellige også på dette området.

Hva synes dere andre jenter?

Jeg husker da jeg og sambo var i "nå har vi nettopp møttes"-fasen.. Han kom hjem til meg, og hadde tydeligvis nettopp snuset. Satt fast litt gugge mellom tennene, og det var SKIKKELIG turn-off for meg. Ugh, husker fortsatt hvor forferdelig jeg syntes det var...

Nå er jeg vant med det, men verken jeg eller kjæresten min ønsker at han skal kysse meg (kline) med snus. Når han har snus i leppa kan jeg gi ham "små kyss", da passer han godt på å holde den inne! Kunne aldri ha tenkt meg å kline med ham med snus i munnen - æææææsj, hater lukten og har aldri smakt det selv.

Er selv røyk- og snusfri så det har sikkert noe med saken å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjestulf

Jeg synes tungekyss med snus høres ganske sleivete og respektløst ut.

Men hver sin smak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuser selv, så har ingenting jeg skal ha sagt, men kline skikkelig mens en eller begge har pris under leppa? What? Nei? :P Det må jo bli et griseri uten like, vel, posesnus eller ei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...