Gå til innhold

Senebetennelse og kiropraktor


Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Har slitt med senebetennelse i begge skuldrene et års tid. Har gått til fysioterapeut men føler ikke at det hjelper. Er det noen som vet om kiropraktor kanskje kan hjelpe?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Har slitt med senebetennelse i begge skuldrene et års tid. Har gått til fysioterapeut men føler ikke at det hjelper. Er det noen som vet om kiropraktor kanskje kan hjelpe?

Kiropraktor jobber med skjelett, ikke muskler.

Jeg har hatt noen problemer tidliger men gikk til riktig fysioterapeut. Gå til en som kan idrettskader. F eks Nimi (Norsk Idrettsmedisinsk klinikk..?) eller Trimmen i Drammen.

Gjest Gjest
Skrevet
Kiropraktor jobber med skjelett, ikke muskler.

Jeg har hatt noen problemer tidliger men gikk til riktig fysioterapeut. Gå til en som kan idrettskader. F eks Nimi (Norsk Idrettsmedisinsk klinikk..?) eller Trimmen i Drammen.

Glemte å få med at jeg har en liten feilstilling i skulderbladet pga feilbelastning siden skuldrene gjør vondt. Kan kiropraktor ha noen effekt da?

Skrevet (endret)
Glemte å få med at jeg har en liten feilstilling i skulderbladet pga feilbelastning siden skuldrene gjør vondt. Kan kiropraktor ha noen effekt da?

Dette har jeg slitt med i 10 år. Jeg har gått til fysioterapi i ørten år. Så for et år siden trodde jeg at jeg skulle dø av smerte. Jeg kontaktet KLinikk for alle, på storo og fikk hjelp med "Radial trykkbølgebehandling". Det skal primært hjelpe deg til å bli kvitte forkalkninger, hvis senebetennelse er gått over til det. Men den har også god effekt på smertelindring. Hos meg hjalp den for begge deler. Har ikke hatt vondt i skuldra mi siden jeg var der. Ja, det er dyrt. Men det er verdt det.

Endret av rachel who
Gjest Gjest
Skrevet
Dette har jeg slitt med i 10 år. Jeg har gått til fysioterapi i ørten år. Så for et år siden trodde jeg at jeg skulle dø av smerte. Jeg kontaktet KLinikk for alle, på storo og fikk hjelp med "Radial trykkbølgebehandling". Det skal primært hjelpe deg til å bli kvitte forkalkninger, hvis senebetennelse er gått over til det. Men den har også god effekt på smertelindring. Hos meg hjalp den for begge deler. Har ikke hatt vondt i skuldra mi siden jeg var der. Ja, det er dyrt. Men det er verdt det.

Hadde du fått feilstilling i leddet pga betennelsen? HVor mange behandlinger måtte du ha?

  • 3 måneder senere...
Skrevet

Kiropraktor jobber med skjelett, ikke muskler.

Jeg har hatt noen problemer tidliger men gikk til riktig fysioterapeut. Gå til en som kan idrettskader. F eks Nimi (Norsk Idrettsmedisinsk klinikk..?) eller Trimmen i Drammen.

Kiropraktorer jobber ikke bare med skjelett.... De jobber vel så mye med muskler, fordi disse to tignene henger sammen. Låser skjelettet seg blir musklene rundt stramme og noen ganger betente. Da jobber de mest med muskulaturen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...