am07 Skrevet 1. mars 2010 #1 Skrevet 1. mars 2010 Jeg har i det siste hatt veldig illeluktende utflod. Kommer og går! Jeg har prøvd å bruke canesten med den hjelper bare med en gang. Det kommer også veldig mye utflod, lukter som råtten fisk, noe som er utrolig flaut! Hva kan det være? Og hva skal jeg gjøre ? Også en annen ting jeg lurer på, om man har sex med en person uten kondom og han ikke har klamydia også har man sex med en annen senere og han har heller ikke klamydia, kan man få klamydia da?
Gjest loveli Skrevet 1. mars 2010 #2 Skrevet 1. mars 2010 Til det siste; ja, du kan få klamydia selvom partneren din ikke har fått sykdommen påvist fordi det tar tid før slikt vises på testene. Sånn jeg har forstått det. Men hvis dette heller ikke er tilfelle, så lurer jeg på hvorfor du tror du kan bli smittet av noen som ikke er smittet selv!?!? Gå til legen eller til gynekolog og ta et par tester du...
am07 Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 1. mars 2010 Til det siste; ja, du kan få klamydia selvom partneren din ikke har fått sykdommen påvist fordi det tar tid før slikt vises på testene. Sånn jeg har forstått det. Men hvis dette heller ikke er tilfelle, så lurer jeg på hvorfor du tror du kan bli smittet av noen som ikke er smittet selv!?!? Gå til legen eller til gynekolog og ta et par tester du... Jeg bare lurte på det helt tilfeldig, satt å tenkte på det. Er jo mange som har trekant, en jente og to gutter. Og om hun jenta får klamydia da. Var det jeg tenkte på. Okei. Må man ringe en lege først? Eller direkte til Gynekolog?
Gjest :) Skrevet 1. mars 2010 #4 Skrevet 1. mars 2010 Jeg har i det siste hatt veldig illeluktende utflod. Kommer og går! Jeg har prøvd å bruke canesten med den hjelper bare med en gang. Det kommer også veldig mye utflod, lukter som råtten fisk, noe som er utrolig flaut! Hva kan det være? Og hva skal jeg gjøre ? Også en annen ting jeg lurer på, om man har sex med en person uten kondom og han ikke har klamydia også har man sex med en annen senere og han har heller ikke klamydia, kan man få klamydia da? heisann.. ' jeg hadde akkurat samme problem som deg.. er utrolig flaut.. men har 2 tips som hjelper.. når du dysjer IKKE bruk såpe der nede, helst ikke intimsåpe heller.. og dra på apotek og kjøp noe som heter vivag.. det kommer i tabelettform som du putter oppi skjeden morgen og kveld... i en uke.. jeg va veldig plaga med lukt, men brukte det og nå lukter det ingenting koster nesten 200 kr tror jeg det var, men er verdt det! lykke til
Gjest : Skrevet 1. mars 2010 #5 Skrevet 1. mars 2010 Høres ut som om du har bakteriell vagnose. Er ikke en kjønnssykdom, men en ubalanse i phverdien i underlivet ditt. Er ikke farlig, men ubehagelig. Dra til en gynekolog evt fastlege å få ordnet opp i det.
¤Pernille¤ Skrevet 1. mars 2010 #6 Skrevet 1. mars 2010 Er utfloden tjukk? Klør det, gjør det vondt? Kan hende du har sopp, selv om du har brukt canesten, hvis du ikke brukte stikkpiller i tillegg. Soppen må fjernes fra innsiden også!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå