Gå til innhold

Hva gjør en god i senga?

Fremhevede innlegg

Gjest TikiWonTiki
Skrevet

Jeg har bare hatt en sexpartner, og pga det vet jeg ikke noe om hva jeg går glipp av. Er det at man får orgasme ofte, er det at man bruker flere en en stilling, er det at man holder på lenge, eller er det noe annet som gjør en god i senga?

Jeg føler at det blir feil å si at min mann er god i senga, selv om jeg ikke har hatt noen å sammenligne med. Mannen min derimot har hatt en før meg, men jeg liker ikke å spørre ham om hans tidligere forhold (selv om jeg er så inn i granskauen nysgjerrig or redd for at jeg skal spørre om dette i fylla pga nysgjerrigheten...), men jeg bare sa at han var god i senga en gang og han svarte at det var jeg og. Vi hadde ikke gjort noe annet en tre forskjellige stillinger, og sa dette etter at det gikk for ham.

Jeg har det godt med ham og sexen er deilig synes jeg da, men har enda ikke kommet så langt i forholdet at jeg har fått oppleve noen orgasme enda. Som første partner med sex, vil det ta tid å få orgasme i akten uten å bruke fingrene? For jeg kommer ikke helt enda når jeg fingrer samtidig som han penetrerer. Noe som også er kipt er at jeg føler en kiling nedentil, og nesten en tissefølelse, men han kommer da, så derfor kan ikke jeg komme fordi han ikke klarer å penetrere lenge nok :P Men kan kan holde på leeenge!

Jeg er også våt bare før vi setter i gang, men siden det blir så mye å tenke på blir jeg tørrere igjen. Jeg tror rett og slett jeg ikke blir tent i sele akten, men bare før...

Her vare det vist to forskjellige ting, og det siste skal dere bare svare på som noe annet som ikke har sammenheng med det første, hvis det ikke er orgasmen som teller da

Takk! :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Personlig mening: du tenker for mye. Når du har sex skal det ikke være nødvendig å tenke, bare nyte.

Og hvorfor fokuset på antall stillinger og hvor lenge man holder på? Du sier du allerede har problemer med å holde fokuset pga vandrende tanker. Flere stillinger og bytte av stillinger vil (nok) ikke hjelpe på din tilstedeværelse i selve sexen. Og hvor lenge dere holder på? Om det er sex som det siste man gjør før en legger seg, hvorfor skal det være nødvendig å tenkte over hvor lenge man har holdt på? Så lenge begge er fornøyde spiller da vel tid ingen rolle? (Om det er på dagen, og en har andre planer senere, blir det litt annerledes selvfølelig).

Gjest wahaj
Skrevet

Enig med gjest over, ikke tenk, bare nyt.

Og det har ikke så mye å si på antall stillinger, orgasmer o.l, men det at selve sexen er deilig.

Ikke er det mange jenter som klarer å komme kun ved penetrering heller, og det kan ta tid å føle seg komfortabel med ny partner ang det å få orgasme. Det går seg til :-)

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

En som er god i senga er trygg på seg selv.

Ingen av dere virker særlig trygge. Du tenker for mye på ting du leser om i dameblader, og som resultat av det klarer du ikke nyte sexen.

Han gjør ingenting for å distrahere deg fra disse tankene, med andre ord er han ikke helt trygg han heller.

Dette er noe som går seg til, ønsker du fortgang i det ville jeg satt av en dag til snakking rundt temaet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...