Gjest TikiWonTiki Skrevet 28. februar 2010 #1 Skrevet 28. februar 2010 Jeg blir så irritert! Jeg måler meg selv om er 167-8 (48kg). Jeg mener å ha enten like lang overkropp som jeg har av bein, eller lenger overkropp en beina... Idealet er at kvinnen har lengre bein, mens menn har lengre overkropp(amerikanerne er syke..). Det som jeg også må le litt av er at typen min som er 180cm har mye lengre bein enn overkropp(flink på ski da, he he) Men foreldrene mine, spesielt min mor er 155cm og har både korte bein og kort overkropp, og faren min er vell om trent det samme. Hvordan er det med lår og legger, jeg har vell lengre lår enn jeg har av legger, men kroppen ser flott ut den uansett. Jeg klarer allikevel ikke å få øynene mine bort fra mennesker og beina deres i det siste. Jeg føler meg så deformert pga det. Jeg har en søster som er ufattelig vakker, og er en mannemagnet, men hun har veldig korte bein, så det ser feil ut. Er det slik at gud skaper et menneske med bare 90% perfeksjon? alle trenger ikke å være like, men jeg mener, hvis man har 9 av 10 ting som gjør en perfekt, hvorfor ikke bare gi det siste også? Det er det sikkert flere mennesker har samme problemet her. Om man kulle være perfekt, men minus med bryster, eller at man er sexy for catwalken, men er 10cm for lav. At man er fotogen, men allikevel ikke får fram det vakre på foto som man gjør i speilet osv osv er så rart. Jeg vet ikke hva jeg spør etter, men er det noen som tenker det samme kanskje? Men hvis det er så få av de "perfekte", da kan det vell ikke bety at de er perfekte, men at flertallet som ikke holder seg til en 10er er det som gjør en perfekt utseende messig??
crazyforgum Skrevet 28. februar 2010 #2 Skrevet 28. februar 2010 Hva som gjør en "perfekt" utseendemessig avhenger hele tiden av moter og trender. I den sammenhengen er det snakk om kjøp og salg, altså handel. Jeg synes det er trist at du som er en oppegående, frisk jente skal tenke slik som dette. Utseende er slett ikke det viktigste i verden, selv om det ofte kan virke slik. Om du setter deg selv i situasjonen til en av dine "mindre pene" venninner, ville du da følt at livet ikke var verdt å leve? I hvilke sammenhenger betyr egentlig et pent ytre noe?
Miss Puddel Skrevet 28. februar 2010 #3 Skrevet 28. februar 2010 Det perfekte finnes ikke. Heldigvis, for det ville vært uendelig kjedelig... Man ser tendensene i miljøer der folk har god råd, slik at særlig kvinnene kler seg likt og dyrt, har råd til ansiktspleie og frisører som ligger hakket dyrere enn menigmann, og i tillegg bedre råd til å løfte litt her, go dytte litt der... de blir like alle sammen, alle er like velkonserverte og med identiske smil, og så uendelig kjedelig...
Gjest TikiWonTiki Skrevet 28. februar 2010 #4 Skrevet 28. februar 2010 Det perfekte finnes ikke. Heldigvis, for det ville vært uendelig kjedelig... Man ser tendensene i miljøer der folk har god råd, slik at særlig kvinnene kler seg likt og dyrt, har råd til ansiktspleie og frisører som ligger hakket dyrere enn menigmann, og i tillegg bedre råd til å løfte litt her, go dytte litt der... de blir like alle sammen, alle er like velkonserverte og med identiske smil, og så uendelig kjedelig... Men hvem prøver de å ligne? Det må da ha vert en som de alle vil kopiere da?
Gjest navnelapp Skrevet 28. februar 2010 #5 Skrevet 28. februar 2010 Slutt å måle deg sjølv, og les noko, lær noko, opplev noko og bli eit interessant menneske som har noko å bidra med noko i verda utover fysiske mål.
Kamikatze Skrevet 28. februar 2010 #6 Skrevet 28. februar 2010 Fordi de gubbene som sikler etter deg, liker den kombinasjonen. Mens de som slever når din søster går forbi, liker den komboen. Noen liker ingen av deres utseende, og noen liker begge to. Andre foretrekker mora deres, noen gubber liker sågar best deres far. Andre synes nabotøtta er alldeles henrivende. Men felles for dem alle, er at det er deres smak som bestemmer hva som får tenna deres til å løpe i vann, ikke din; ikke venninna di sin; ikke din søsters, og i alle fall ikke motemagasinenes. Lev sunt, skaff deg en bra ukranglete personlighet, lær deg å bli glad i den kroppen du er i, fordi det er et mer perfekt utseende enn halvt ihjelsulta photoshoppede kleshengere med tomme blikk og androgyne trekk. Det er ikke fra naturens side meningen at du skal tiltrekke deg alle paringsmodne mannebein i mils omkrets. Det holder med noen få. Trenger du fler enn det, har du større problemer enn dine fiktive ti prosent. For de er kanskje tretti prosent hos meg, men null hos naboen...
aline Skrevet 1. mars 2010 #7 Skrevet 1. mars 2010 Jeg har en søster som er ufattelig vakker, og er en mannemagnet, men hun har veldig korte bein, så det ser feil ut. Er det slik at gud skaper et menneske med bare 90% perfeksjon? alle trenger ikke å være like, men jeg mener, hvis man har 9 av 10 ting som gjør en perfekt, hvorfor ikke bare gi det siste også? Om gud skaper mennesket med bare 90% perfeksjon? Ikke "min" gud ihvertfall, han skaper hvert enkelt menneske akkurat slik det er ment å være! Søstern din er ufattelig vakker og har tydeligvis både utseende og personlighet som gjør at hun tiltrekker seg de mennene hun trenger + litt. At DU ser henne som feil pga noe du mener ikke stemmer med din Perfekt, tilsier ikke at verken jeg, søstern din eller gud er enig i din mening av perfekt. Ingen er perfekte i alles øyne, det vil alltid være noe noen synes kunne vært annerledes for å oppnå perfeksjon. Dette kommer av at vi har forskjellig smak, du liker en ting, jeg liker noe annet. Din perfekt, er ikke det samme som min perfekt. Joda, man kan matematisk regne seg frem til hva som er det Perfekte utseendet, men det vil likevel ikke stemme, for smak er i aller høyeste grad med på å bestemme hva som anses som vakkert, og personlighet lyser igjennom og får ett vakkert ytre til å bli enda vakrere, kjedelig eller direkte stygt. Dette være seg på catwalk, bilder eller i jakten på en partner.
Gjest *Mim* Skrevet 1. mars 2010 #8 Skrevet 1. mars 2010 Slutt å tenke mål og perfeksjon. Det er mye viktigere for en eventuell kjæreste at du har smil og utstråling enn at hvordan beina dine er i forhold til overkroppen. Og nei, ingen er da perfekte! Jeg kjenner ingen, i alle fall.
Kamikatze Skrevet 1. mars 2010 #9 Skrevet 1. mars 2010 Dessuten er det ikke lengden på beina som teller - men hva du har mellom dem... :gjeiper:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå