Gjest Gjest_silje_* Skrevet 28. februar 2010 #1 Del Skrevet 28. februar 2010 har noen fått denne enda? fikk den i midten av februar i fjor... men den ahr ikke kommet enda hos meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alison Skrevet 28. februar 2010 #2 Del Skrevet 28. februar 2010 Jeg har ikke fått den enda, men tipper det er like før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miko Skrevet 28. februar 2010 #3 Del Skrevet 28. februar 2010 Jeg har fått den, men jeg får den som efaktura. Var forfall i slutten av mars mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffeavtalen Skrevet 28. februar 2010 #4 Del Skrevet 28. februar 2010 Kom på efaktura denne uken. Betalingsfrist 22.03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helen Skrevet 1. mars 2010 #5 Del Skrevet 1. mars 2010 Den kom i posten hos oss enten torsdag eller fredag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2010 #6 Del Skrevet 1. mars 2010 Og den har vel steget litt som den alltid gjør? Ca. 3500 kr for en "ordinær" personbil er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Invicta Skrevet 1. mars 2010 #7 Del Skrevet 1. mars 2010 Og den har vel steget litt som den alltid gjør? Ca. 3500 kr for en "ordinær" personbil er det ikke? 2790,- for personbil. Jeg har ikke fått min faktura enda, men jeg har fått generert en KID fra internett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2010 #8 Del Skrevet 1. mars 2010 2790,- for personbil. Jeg har ikke fått min faktura enda, men jeg har fått generert en KID fra internett. Takk for svar. Positiv overraskelse at det ikke var mer. Har allerede satt av 2 x 3500 for lengst så da blir det litt til overs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2010 #9 Del Skrevet 1. mars 2010 Bensinbil og dieselbil med dpf: 2800.- Dieselbil uten dpf: 3400,- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruFryd Skrevet 1. mars 2010 #10 Del Skrevet 1. mars 2010 http://www.toll.no/templates_TAD/Topic.aspx?id=194976 Betalingsfristen for årsavgiften er i år 22. mars. Det gis ikke utsettelse Bil under 7,5 tonn (inkl. røde prøveskilt) kr. 2 790 Bil under 7,5 tonn, diesel uten partikkelfilter kr. 3 245 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Troyamin Skrevet 1. mars 2010 #11 Del Skrevet 1. mars 2010 Mannen min har fått. Selv om han har etternavn på S og jeg på M... Han har 1 veteranbuss, 1 motorsykkel, 1 veteranlastebil og 1 vanlig bil. Selv har jeg 2 veteranbiler. Veteranbilene har vel en årsavgift på 390-395 pr stk. Utrolig at det skal være slikt sprang...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Max Magnus Skrevet 1. mars 2010 #12 Del Skrevet 1. mars 2010 Kom i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadyStarlight Skrevet 1. mars 2010 #13 Del Skrevet 1. mars 2010 Jeg fikk den i midten av forrige uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 1. mars 2010 #14 Del Skrevet 1. mars 2010 Har ennå ikke helt forstått hvorfor denne avgiften kommer i tillegg til bensin- og dieselavgiftene!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Troyamin Skrevet 1. mars 2010 #15 Del Skrevet 1. mars 2010 Har ennå ikke helt forstått hvorfor denne avgiften kommer i tillegg til bensin- og dieselavgiftene!!! Er sånne snikavgifter som staten synes er OK det... Og vi nordmenn er ikke som franskmenn eller italienere; Vi viser aldri vår avsky mot myndighetene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 1. mars 2010 #16 Del Skrevet 1. mars 2010 Er sånne snikavgifter som staten synes er OK det... Og vi nordmenn er ikke som franskmenn eller italienere; Vi viser aldri vår avsky mot myndighetene! Nei, du har helt rett. Og politikerne er noen idioter, for jeg er helt sikker på at de til og med kunne ha tatt inn et høyere beløp enn nå bare ved å skjule disse avgiftene i de allerede eksisterende drivstoffavgiftene, faktisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Schnerk1 Skrevet 1. mars 2010 #17 Del Skrevet 1. mars 2010 Og den har vel steget litt som den alltid gjør? Ca. 3500 kr for en "ordinær" personbil er det ikke? Kr 3500. Det var dyrt. Min årsavgift kom i dag og var på kr 2700??? Jeg har en 6 år gammel bil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå