Chakoya Skrevet 28. februar 2010 #1 Skrevet 28. februar 2010 Hva setter dere mest pris på ved dere selv? * Her kan dere svare kroppslige ting, egenskaper dere har, tanker dere setter pris på osv.
Gjest Gjest_positiv_* Skrevet 1. mars 2010 #2 Skrevet 1. mars 2010 Viktig å kunne skryte litt av seg selv Jeg er flink med kommunikasjon føler jeg selv!
Harlekin Skrevet 1. mars 2010 #3 Skrevet 1. mars 2010 (endret) Jeg liker formen på skuldrene og øvre del av ryggen Får meg til å se slank ut, selv om jeg ikke er det Endret 1. mars 2010 av Harlekin
ninuska_ Skrevet 1. mars 2010 #4 Skrevet 1. mars 2010 (endret) Jeg er flink til å lytte til andre og sette meg i deres situasjon. (Og jeg har vakre, lange bein ) Endret 1. mars 2010 av ninuska_
Kjetil S. Skrevet 1. mars 2010 #5 Skrevet 1. mars 2010 Jeg liker veldig godt at jeg har lært så mye av livets skole, og at jeg har fått bli til den jeg er. :-)
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 1. mars 2010 #6 Skrevet 1. mars 2010 Haha, denne tråden er tydeligvis noe uglesett (50 visninger, 5 svar) Jeg setter pris på mange ting ved meg selv, jeg har en herlig kropp fra naturens side (lite fett og timeglassform) jeg er flink til å lytte, har humor, flink til skole og jobb. Må nevnes at jeg ikke ser på meg selv som perfekt av den grunn. Nesten heller det motsatte!
LadyB Skrevet 1. mars 2010 #7 Skrevet 1. mars 2010 Jeg er flink til å spre humør og lage liv Og så har jeg mye naturlig volum i håret og pene hender! Og nå ble denne kvelden plutselig mye bedre!
Gjest gut Skrevet 1. mars 2010 #8 Skrevet 1. mars 2010 Hva setter dere mest pris på ved dere selv? Store pikken min
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå