oslotur Skrevet 28. februar 2010 #1 Skrevet 28. februar 2010 (endret) jeg vet ikke om det er bare meg som kanskje er litt uoppdatert, men er det noen som kjenner han her igjen? er han skuespiller, sanger, kjendis osv? uansett, ring sykebilen før jeg mister bevisstheten. :rødme: http://images.biip.no/user/album/image/72812594965.jpeg Endret 28. februar 2010 av oslotur
Britt Banditt Skrevet 28. februar 2010 #3 Skrevet 28. februar 2010 Vanskelig å si når du ikke har lagt ved noe bilde eller noe
oslotur Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 28. februar 2010 Hmmm... litt vanskelig å si Beklager jeg fikk litt problemer med å laste opp bildet. vent litt så skal jeg fikse det
vidvandre Skrevet 28. februar 2010 #6 Skrevet 28. februar 2010 Aner ikke hvem det er Synes det var morsomt at den posten var uten bilde først, jeg da
Gjest Gjesteposter Skrevet 28. februar 2010 #8 Skrevet 28. februar 2010 Det er Tooji. http://www.mtv.no/mtv/?StoryId=42541
Gjest TikiWonTiki Skrevet 28. februar 2010 #10 Skrevet 28. februar 2010 Han tror jeg må være homo, trudde det bare var kvinner som skulle ha fyldige lepper?? Ellers så må faren være afrikansk
Gjest Gunner Skrevet 28. februar 2010 #11 Skrevet 28. februar 2010 Jeg kjenner han litte grann, han er en veldig snill og kul fyr, men han er så vidt meg bekjent ikke så veldig opptatt av jenter.
oslotur Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #12 Skrevet 28. februar 2010 Jeg kjenner han litte grann, han er en veldig snill og kul fyr, men han er så vidt meg bekjent ikke så veldig opptatt av jenter. drømmer du?
Gjest Tor Skrevet 28. februar 2010 #13 Skrevet 28. februar 2010 Han tror jeg må være homo, trudde det bare var kvinner som skulle ha fyldige lepper?? Ellers så må faren være afrikansk Håper han er det!! Fy flate så lekker........ mmmmmmmmmmmmmmm....
Phaedra Skrevet 28. februar 2010 #14 Skrevet 28. februar 2010 (endret) Tråden er ryddet for spekulasjoner. Phaedra,mod Endret 28. februar 2010 av Phaedra
Rachelma Skrevet 28. februar 2010 #15 Skrevet 28. februar 2010 jeg vet ikke om det er bare meg som kanskje er litt uoppdatert, men er det noen som kjenner han her igjen? er han skuespiller, sanger, kjendis osv? uansett, ring sykebilen før jeg mister bevisstheten. :rødme: http://images.biip.no/user/album/image/72812594965.jpeg Lekker :rødme: men ser noe retusjert ut...litt for perfekt..slik som kvinnfolkene i div manneblader...hadde vært fint å hatt en slik til leketøy
babord Skrevet 28. februar 2010 #16 Skrevet 28. februar 2010 Han tror jeg må være homo, trudde det bare var kvinner som skulle ha fyldige lepper?? Man blir homo av fyldige lepper! Eller er det omvendt, man får fyldige lepper av å være homo?
oslotur Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #17 Skrevet 1. mars 2010 Man blir homo av fyldige lepper! Eller er det omvendt, man får fyldige lepper av å være homo? han kan ha fått det naturlig da. kjenner mange gutter med store naturlige lepper
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2010 #18 Skrevet 1. mars 2010 han kan ha fått det naturlig da. kjenner mange gutter med store naturlige lepper Skarpt resonnement Sherlock
Gjest Gunner Skrevet 1. mars 2010 #19 Skrevet 1. mars 2010 Jeg angrer på at jeg skrev det jeg gjorde over. For det er bare et rykte jeg har hørt av noen, mest sannsynlig misunnelige mennesker. Det var derfor veldig dumt av meg å formulere meg slik jeg gjorde å si at jeg kanskje ikke trodde også videre ettersom jeg ikke har dekning for å si noe om akkurat det. Unnskyld T... Dersom mentor vil slette begge mine innlegg i tråden din kan jeg fortelle han om at du har skrevet så pent om han her inne. Forhåpentligvis ser han på det, og kanskje skriver han inn en liten hilsen til deg..
Gjest womenwomen Skrevet 1. mars 2010 #20 Skrevet 1. mars 2010 jeg vet ikke om det er bare meg som kanskje er litt uoppdatert, men er det noen som kjenner han her igjen? er han skuespiller, sanger, kjendis osv? uansett, ring sykebilen før jeg mister bevisstheten. :rødme: http://images.biip.no/user/album/image/72812594965.jpeg Han var jo veldig vakker og perfekt " ung gutt aktig pen " - men med litt feminine ansiktstrekk .Litt androgynt utseende .Kunne vært litt mer " maskulin & mandig " syns jeg : ) Han ser litt " veik ut " etter min smak .Liker litt mer maskuline ansiktstrekk personlig . Men når han blir eldre - blir han nok seende ut mer som en MANN enn gutt - han også : )
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå