Gjest AnonymBruker Skrevet 25. mars 2010 #101 Skrevet 25. mars 2010 Jeg er selv 18år og skal ta silikon til sommeren.. Har aldri tårt å vise meg frem.. Ingen bikinier passer og jeg går alltid med t-shorte på sommeren, uannsett om jeg bader eller soler meg. Synes det er bra at vi jenter som sliter med dårlig selvtilitt pga puppene har mulighet til å gjøre noe med det!! Lykke til uannsett hva du velger å gjøre Marihøneprikker:) 18 år og tar silikon?? huff... enig med personen som sier dere burde fikse det mellom ørene først 1
Gjest anette Skrevet 9. februar 2011 #102 Skrevet 9. februar 2011 Jeg vet at mange av dere mener jeg burde vente. Men jeg er veldig sikker at jeg ikke får så mye større enn det jeg har nå. Dette går veldig ut over selvtilitten min så vil gjerne høre med flere av dere som har gjort det som 18 åringer? Min mot er også veldig skeptisk og vil forby meg dette! Men jeg mener at det er min kropp og at jeg må få ta valgene mine selv. Men det som er fint er at jeg trenger samtykke av mine foreldrer selv om jeg er 18 år på deb klinikken jeg gjerne vil bli operert hos. Men er det noen fler som vil fortelle meg om deres erfaringer som 18 år og ta silikon? du skal bare ta ilikon,...du kommer garantert ikke til å angre, jeg tok selv silikon for to år siden og er kjempefornøyd,ikke angret en dag på det..)
Gjest BabyBlue Skrevet 9. februar 2011 #103 Skrevet 9. februar 2011 Puppene dine trenger ikke være ferdig utviklet bare fordi du er 18. Vent til du er eldre. Da får man ofte et annet syn på hva som er fint eller ikke med kroppen sin. Hadde jeg vært deg hadde jeg i hvert fall ventet... Å ta silikon inn i brystene er da ganske drastisk å gjøre med utseende sitt, og ville vært kjipt om du endte opp med å hate det om noen år. Jeg er ikke i mot silikon, men jeg er i mot å ta silikon når man er såpass ung som du er =)
Gjest Linda sofie Skrevet 10. februar 2011 #104 Skrevet 10. februar 2011 Jeg tok silikon som 19 åring Jeg er 22 år i dag og angrer ikke et sekund! Er kjempe fornøyd
Missi89 Skrevet 15. februar 2011 #105 Skrevet 15. februar 2011 Du burde for all del vente. Jeg var selv 70b da jg var 18 år og de har vokst noe utrolig de siste årene er selv en 65 f nå. Gi det tid og ikke stress. .
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2011 #106 Skrevet 15. februar 2011 Jeg tok silikon som 19 åring Jeg er 22 år i dag og angrer ikke et sekund! Er kjempe fornøyd Er det deg på bildet?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå