Gjest Vilma Skrevet 28. februar 2010 #1 Skrevet 28. februar 2010 På grunn av svangerskap er jeg konstant tett i nesen, noe som begynner å gjøre vondt. Jeg er tørr, ekkel og får ising i nesen, blir sår og i det hele. Jeg ser det finnes en oljespray til nesen, er det noen som har prøvd denne? Virker den? Finnes det noen andre alternativer?
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 1. mars 2010 #2 Skrevet 1. mars 2010 På grunn av svangerskap er jeg konstant tett i nesen, noe som begynner å gjøre vondt. Jeg er tørr, ekkel og får ising i nesen, blir sår og i det hele. Jeg ser det finnes en oljespray til nesen, er det noen som har prøvd denne? Virker den? Finnes det noen andre alternativer? heisann, jeg har en slik oljespray.. synest det er litt småekkelt.. er som om jeg har vaselin i nesen.. hehe men det funnker vertfall om nesen er veldig tørr den jeg har heter rhinol
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå