Gå til innhold

2010 ...Vi lager baby:)

Gjest luremegpå

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

SERIØST!!

Føles som om jeg bor på motorveien..visst at jeg gikk til støy, men dette slår alt! Visste det var veldig støy her ute, men så mye trodde jeg ikke gikk ann!

Syte syte..

og jeg får ikke sove om nettene lengre, for magen er så øm, at jeg klarer ikke finne stilling, for da klikker ryggen min..ooooofff! Jeg som liksom endelig skulle ta meg tid til å sove og slappe av...

:søvn: :søvn:

Måtte bare klage litt altså , sliten jente dette her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig kommet i nytt hus :hoppe:

Håper du hører på oss mammaene nå og tar det med ro søta :kose:

er bare fort innom siden vi er hos svigers :hug:

Ja, jeg hører jo da... :rødme:

:yvonne::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med hus! Selv om det bråker.. :troest: Er det midlertidig, eller?

Men man venner seg fort til sånne ting. Har bodd rett ved trikken før, og bor på en måte i et veikryss nå også.. Sånn er det bare å bo i en by! :enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da ticker det in en mld og her står jeg sladrisen klar!!! :hoppe:

Luremegpå fikk fostervann avgang i går! Var inn kl07 i dag tidlig på sykehuset der dem skulle vurdere hva som skulle skje videre(om hun ikke fikk rier i natt)......

Hun har nå fått sin andre modningstablett av etter som jeg forsto en brutal lege :( Så dette kan ta tid!

trist sykehusrom......men de er fleste det på sykehusene .....

Så da får dere alle jentene her inne heie litt for lillegutt som kommer i løpet av timer eller dager :strix: :strix: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi oi :hoppe:

Masse lykke til Luremegpå :strix:

Håper at modningstabletten setter fart på ting slik at du har lillegutten din hos deg om ikke så altfor lenge :duskedame: :duskedame:

Gleder meg til oppdatering fra Neytiri etterhvert som det skjer mer ting :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herligheeeet!! En som har hastverk her!! Heia Luremegpå og lillegutt!!! :strix:

Håper det går bra med dem.. Blir så bekymra.. :sukk: (litt for ferst minne om modningstabelett her :roll:

Krysser fingre og tær for at det blir en fin fødsel! :klem::klem::klem:

Endret av siebaeo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter med min lille i sofaen her og presser (mentalt) for harde livet... :sukk:

Sender masse masse gode fødevibber!! Man har så ENORMT stor styrke i en fødsel som hentes fram fra dypet. Luremegpå er tøff så jeg tror og håper hun fikser dette veldig bra! :jepp: Men gleder meg til vi hører noe...

Maner om at stormrier holder seg laaaaangt borte :kjefte: og gir plass til gode effektive rier med deilige pauser i mellom!!! :pls:

Skjer det ikke noe Neytiri..? :sjenert:

Beklager mine bekymringsfulle innlegg... :sjenert: Nylig igangsatt som får litt flashback her...

igjen; HEIA LUREMEGPÅ OG LILLEGUTT!!!!!!!!! :strix::strix::klem::klem:

Snart er du mamma! :bolledeig: :rødme: :strix::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått noen oppdatering her, tenker endten at det er veldig tøft eller at hun har født gutten sin :rødme: Håper på den siste da!

Luremegpå var nervøs i gårkveld når jeg snakka med henne, men hun er som du sier Siebaeo en sterk kvinne :jepp:

:duskedame: :duskedame: :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det håper jeg og! :jepp: Herregud.. det er så utrolig fantastisk det hun går igjennom nå. :grine::hjerte:

Godt de kom seg i hus i siste liten!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det håper jeg og! :jepp: Herregud.. det er så utrolig fantastisk det hun går igjennom nå. :grine::hjerte:

Godt de kom seg i hus i siste liten!!

Ja jeg missunner den biten jeg...å få treffe barnet sitt for aller første gang er noe som går ikke an å beskrive, helt fantastisk :rødme:

ja tenk, de hadde vel hatt 2-3 netter i nye huset nå :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spennende spennende :popcorn:

Håper at grunnen til at du ikke har fått noen oppdatering er at hun er opptatt med å beundre lille prinsen sin :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snikleser står frem :vinke:

Her var det spennende :hoppe:

Håpar alt går bra og at du har lillegutt i armene dine nå :)

Jeg ble helt sjokka nnår jeg så at noe var på gang i neytiri sin dagbok.. hadd for meg at du enda bare var i uke 34 :ler:

Men masse lykke til :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har en liten Keiser kommet til verden

:strix:

2885g og 48cm :rødme:

Etter 19 timer med rier endte Luremegpå på operasjonsbordet og keisersnitt!

Luremegpå er helt forelsket :rødme:

Hørtes tøft ut jenta mi, men nå er det over og du kan nyte lille gutt :kose:

Gleder meg å se bilde av kjekkasen :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble helt sjokka nnår jeg så at noe var på gang i neytiri sin dagbok.. hadd for meg at du enda bare var i uke 34 :ler:

:fnise: ja ukene går fort når vi har først fått barna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...