Gå til innhold

2010 ...Vi lager baby:)

Gjest luremegpå

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

¨Hello!

30 UKER :klemmer::yvonne:

Føler ikke at jeg har så mye tid om dagene.

Åsså har den øreverken gått til tennene, nakken , hodet og halsen, så lurer på om det er bihulebetennelse.

Jeg eter meg ighel etter rekkehus til oss, og blir like skuffet hver gang jeg leser boligsalgsrapportene. Er vi på visninger, ser vi bare masse svada, hobbysnekkere er det nok av..

Så jeg kjenner jeg får litt nåja av at vi må bo her med 1 soverom. Hjelper ikke at vi bo i norges dyreste by når det kommer til boligmarkedet. SÅ egentlig ser jeg bare ikke noe lys i tunnelen på denn fronten..off!!

Kjenner jeg får angst av å bo her, da må vi selge sengen vi har kjøpt, kjøpe mindre osv..

Tror jeg må gå innn i skapet der alle babyklærene ligger med lappene på , hehe:) Det skal vel hjelpe litt på humøret!

Vil bli frisk fort, skal jo på jentetur i helgen!!

Håper dere har noen gode ord å komme mmed...need it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme fra jentetur. Det var deilig å komme seg vekk, men nsupert å være hjemme.

Kjæresten ner syk, og jeg hangler jeg også, kjenner jeg har en god forkjølelse over meg.

Kom hjem til barneseng på soverommet vårt. Rar følelse, men ja, nå nærmer det seg så smått:)

Noen som har stellebord med hjul å anbefale?

Håper dere har hatt en fin helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte det på babyshop her i sverige for 1100sek.......vet ikke hvor du får det der borte da men går an å spørre rundt...ellers tror jeg det merket er fra danmark da så sikkert ikke vanskelig å få tak i ;)

hvordan er formen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia!

Blir sytebok dette her...off!

Nei formen er egentlig ganske dritt! Jeg er forkjøla, og maten synker ikke, ligger fremdeles å ulmer hele tiden.

Tror det er bihulene som spiller mer et puss. Men håper dette med de sure oppstøtene går over, har ikke akk matlysst:(

Men ellers så så jeg mini beveget seg utpå magen i går, det var litt stas! Hehe, welcome alien babe!!

Men ja, tipper det løser seg opp litt alt dette her. Er litt sånn mye på en gang, med tanke på at vi ikke får hus osv.

Jaja, kommmer vel bedre dager snart! Bare så sliten akk nå. Sovet i hele dag nesten..

Men nå er det iallefall masse kjekt på tv!!! Weeeee!!

:klemmer::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Æsj, kjenner tilfølelsen av at det er litt mye av og til.. Men der løser seg alltid på et eller annet vis! Håper husproblemet løser seg snart. Og hvis ikke får dere det nok fint uansett med lille alien.. ;) gøy når man begynner å se dem på utsia!! :hoppe:

ang bihulene. Kjøp nesehorn! Veldig effektivt på sånne plager! :jepp:

håper du har kost deg med tv og sofa! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!

Ja, jeg kjenner vel mer at det tærer litt på å bli så hemmet plutselig. Er så vant med å klare alt selv...!

Mye bra på tv, ja elsker høsten sånt sett! Hehehe

I går snekra vi opp en malm kommode, og den er så fiiiiiiin og full av babystæsj! Me like!!

Men i går var en bra dag, og i dag er enda bedre, så det var nok et virus + litt andre ting så slo meg ut. + at jeg klarer å håndtere alle de oppstøtene bedre..:)

Kjøpte meg en tempur pute i går, og har ikke sovet så godt som i natt på mange mnd!!! WEEEE!!

Litt komisk...Vaktmesteren skulle kommme i dag og sjekke litt itng i leiligheten..Så sa han at han skulle komme på foriddagenn, og da tenker jeg rundt 12 jeg da...neida, han ringte på døra 09:00 presis..jisses, jeg sov så godt!! Hehehe..rar fyr, men jaja, deilig å få stått opp og:)!

Nå er jeg på nav, og det er vel endel papirer som må ordnes! Hva har dere valgt egentlig? 80 eller 100 % lønn?

Ha en super duper dag:)!!

:klemmer::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 31 uker!! :hoppe:

Vi har valgt 80% lønn. Lengst mulig perm.. :) Med litt perm uten lønn + ferie etter det håper vi å bikke over jul og nyttår før vi må ha barnehageplass/dagmamma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia

Fraværende om dagen. Etter nedoping med tabletteri mange dager, og et smertehelvette, fant jeg tlf til en naprapat i går, og ja..i dag er jeg ØM som bare det, men ja håper det hjelper mer!

Ellers er det kynnere.no..hehehe:) Men det er jo helt normalt i disse ukene:)

Vi skal på aller siste visning i morge, og får vi ikke dette rekkehuset legger vi det på is til April...Oh lord! Er trangt her allerede:)

Goe helg då jenter:) :)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra for 31 uker!! :hoppe:

Vi har valgt 80% lønn. Lengst mulig perm.. :) Med litt perm uten lønn + ferie etter det håper vi å bikke over jul og nyttår før vi må ha barnehageplass/dagmamma.

Takk takk:)

Ja, tid fremfor penger:) Viktig det!!

Ja,,, nå er det ikke så lenge igjen sånn egentlig...yaiks!

Rock on !!! Hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Luremegpå! :vinke:

Hva slags smerter er det du har..? Var det bihulene..? Da må du prøve nesehorn! Jeg får ikke sagt det nok, det er UTROLIG effektivt mot neseplager. Men naprapat.. Har du vondt i nakken..? Høres ikke godt ut uansett hva det er. :klem:

Ang sure oppstøt.. Very sorry, men det blir nok ikke noe bedre på en stund.. Jeg er på all time high om dagen (eller natten). I natt var jeg oppe 4 ganger for å ta mer gaviskon (+ tisse og riste liv i armene). Ligger stablet opp på puter for å slippe de verste vulkanene :eehh: Magesekken kommer jo bare høyere og høyere og babyen dytter og sparker så det blir skikkelig fart på syra. Koos... :dåne: Det er vel bare en av de tingene man må holde ut for å få en liten knert ;)

Ta det litt med ro om du har mye kynnere da. Spes om de blir vonde. :opplyser:

Lykke til på visning! Krysser fingrene :)

Og, nei, det er ikke så lenge igjen nå!! :strix: Tiden går fort mot desember!! :jepp:

Ha en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Luremegpå! :vinke:

Hva slags smerter er det du har..? Var det bihulene..? Da må du prøve nesehorn! Jeg får ikke sagt det nok, det er UTROLIG effektivt mot neseplager. Men naprapat.. Har du vondt i nakken..? Høres ikke godt ut uansett hva det er. :klem:

Ang sure oppstøt.. Very sorry, men det blir nok ikke noe bedre på en stund.. Jeg er på all time high om dagen (eller natten). I natt var jeg oppe 4 ganger for å ta mer gaviskon (+ tisse og riste liv i armene). Ligger stablet opp på puter for å slippe de verste vulkanene :eehh: Magesekken kommer jo bare høyere og høyere og babyen dytter og sparker så det blir skikkelig fart på syra. Koos... :dåne: Det er vel bare en av de tingene man må holde ut for å få en liten knert ;)

Ta det litt med ro om du har mye kynnere da. Spes om de blir vonde. :opplyser:

Lykke til på visning! Krysser fingrene :)

Og, nei, det er ikke så lenge igjen nå!! :strix: Tiden går fort mot desember!! :jepp:

Ha en fin dag! :klem:

Hellau ju!

Jeg har hatt så vondt ved ørene, og veeeeldig vondt i tennene og hode:)

Har hatt det veldig lenge, snart en mnd, så legen sier jo bare at det må gå sin gang. MEn ja, våkner med vondt i ørene og tenne, så det er så utrolg vondt. Men ja, skal tilbake til legen, så ska han gi meg pencilin eller noe.

Har tenkte at det var ørebettenelse igjen, men det er det ikke, så tenkte jeg at det var at jeg skjærer tennner om nettene, men det er det heller ikke.

Tricky tricky! Blir galen!!!

Baby er rolig i da, so vanlig...eller han er jo ikke rolig, men jeg kjenner bare ikke aktiviteten så godt so jeg burde. Jm sier jeg er litt rar..., men det er jo ikke meg, men det er kroppen min som er rar.

Kjenner jo kynnere iallefall, så det er jo litt betryggende.., skal ta det me ro ja!! Eg lover!

Ja, magen kommer vel opp etter hvert. Synes ikke Garvison hjelper jeg altså, men Lovehearts hjelper. Nå har det gått veldig fint denne uken, men ja jeg vet jo at magen kommer lengre og lengre opp, så er forberedt:)

Ja, nå skal vi snart på visning, også skal vi ut i gokken å hente et stellebord! Det e flott det!! Hihihi:)

Du har en aktiv mini du, men snart er han ute!! weeeeeeee!!

Ha ein fine dag du også:)!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hatt MYE bihulebetennelse! Så dette kan jeg.. Vært helt på randen av galskap pga sterke smerter. Tennene mine skrangler i ukesvis etter en god betennelse. :haar: Har løpt til tannlegen og trodd det var hull flere ganger ;) Har du ekkel farge på snørret? Mørk brun/grønn? (finnes ingen fin måte å spørre om det.. ;) ) Vondt når du bøyer deg framover?

Mine råd

1: rens nesen med nesehorn

2: IKKE blås hardt når du pusser nesen. :nei: Det irriterer de såre bihulene.

3: be legen om Rinexin-tabeletter. Det er nesespray i pilleform. Og er bdre enn penicilin i mange tilfeller..

Det er altså kjempeviktig å holde det åpent og ikke bli helt potte tett. Samt ikke blåse så hardt.

det er kjempevondt.. :klemmer: Håper du blir bedre snart!

PS. KJØP NESEHORN!!

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!!

Ja, jeg skal teste ud litt!

Det er ikke bihulene, jeg tenker det er en blanding av det naprapaten sa, at jeg har fått en betennelseslignende greie i kroppen, så ja, får se, er bedre i dag altså! Men ja, er så lei av legen min som sier det bare skal gå sin gang, for det blir jo litt klaging, når det er konstant verk i denn ene øret. enda! Er på 4 eller 5 uken nå!!..Hmf!

Men men...

Akkurat laget grønnsaksomelett med rundstk til middag!! Hærlig! Nå drar jo kjæresten igjen i kveld, så da er det på ann igjen nå være alene..! Begynner å bli så vant med det, så ja, det er faktisk litt behagelig også, får jeg får gjort så mye mer når han ikke er her..!! Huffda, ikke pent sagt!! :gjeiper:

Når er det egentlig magen beveger seg oppover??

Hmhmhm...Føler ikke jeg blir helt klok på det der..Jeg synes jeg er så svær, men hat lagt på meg litt over 1 kilo siste mnd, men jeg strutter!!Big mama!!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OI, se på magen!! :hoppe: Skikkelig fin ballong jo! :klem:

Hva mener du med oppover..? :klø: Når babyen bli større vokser på en måte magen oppover siden livmora sterkker seg høyere og høyere. I uke 36 skal den vist være på sitt høyeste om jeg ikke husker helt feil. Bare å glede seg til han lirker seg under ribbeina :fnise:

Ble litt instpirert.. :lur: Tror jeg skal legge inn et par så dere kan synes på om den synker eller ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...