Nieida Skrevet 8. september 2003 #1 Skrevet 8. september 2003 Noen som har vært i Parga? Har bestandi vært Hellasfreak inntil vi var på Korfu(Moraitika) i fjor, skal si vi ble skuffa. Nå planlegger vi å dra til Parga 21. sept. Noen som har vært der? Innbiller meg at det kan ligne Skiatos.
pusla Skrevet 9. september 2003 #2 Skrevet 9. september 2003 Ja, var to uker i Parga for noen år siden. To uker ble litt mye da de ter lite sted og ikke stort som skjer, men det er kjempefint der da. Veldig koselig og romantisk reisemål. Om det ligner på Skiathos vet jeg ikke, for der har jeg ikke vært, men jeg kan iallefall anbefale Parga.
MiniMjau Skrevet 1. september 2005 #3 Skrevet 1. september 2005 Noen som har vært i Parga nå i sommer? Hvordan er byen? er det pes å komme seg til strendene som ligger litt utenfor? Er det noen turer/utflukter å anbefale som går derfra?
Glitterchick Skrevet 6. september 2005 #4 Skrevet 6. september 2005 Vi var i Parga for to år siden, og jeg ble totalforelsket i byen. Er du interessert i gresk kultur og historie er det masse utflukter å være med på. Selve byen er ikke spesielt stor, det finnes endel restauranter, ikke noe særlig nattklubber, og masse søte småbutikker oppover i trange gater. I selve byen er bystranda, en forholdsvis lang sandtrand, og en bitteliten rullesteinsstrand, som jeg foretrakk. Litt utenfor ligger to andre sandtrender,og det går båter dit fra sentrum hele tiden, ikke noe vanskelig å komme seg dit. Man kan ta båter til masse andre øyer, til Korfu-by, og man kan leie bil og få med seg en god dose kultur. Vi leide bil og kjørte opp til Meteora, ett helt fantastisk fjellandskap ca en dags kjøretur unna, og var innom både ruiner og dryppsteinsgrotter på veien. Det er en ganske slitsom tur, på trange fjellveier, så vi overnattet på veien oppover i en liten fjellandsby som er vintersportsted om vintern. Så så lenge man er interessert i *litt* mer enn strandliv og disco, så kan jeg anbefale 2 uker i Parga!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå