Gå til innhold

Veldig ubehgelig og sjenerende

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

De siste tre uker har jeg hatt så problemer med magen. Den er ofte oppblåst og jeg har mye luft som vil ut spesielt utover dagen. Denne lukter helt forferdelig og det er fryktelig ubehagelig.

Avføringen er også (unnskyld detaljer) klissete og illeluktende. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre!!!!

Jeg drikker biola hver morgen for å prøve å regulere men det fungerer ikke. Har prøvd å tenke igjennom kostholdet mitt. Det har ikke endret seg den siste tiden og jeg spiser variert og for det meste sunt.

Jeg trener også og holder kroppen i bevegelse.

Jeg er nå desperat! Er det noen som har opplevd noe lignende og eller som har noen tips for å få orden på systemet igjen. Kom med råd, jeg gjør hva som helst!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også hatt dette, og vet enda ikke hva det kom av. Jeg hadde i tillegg intense magesmerter, så ille at jeg av og til måte holde meg hjemme fra skolen. Jeg tror rett og slett at jeg ikke tåler mat med mye fett. Jeg lurer også på om jeg har hørt et sted at magekatarr kan gi disse synptomene.

Skrevet

Hei

Takker for svar. Tror ikke jeg har magekattar, jeg har ingen smerter i forbindelse med dette. Det er ubehagelig pga lukten.......

Gjest Gjest_*Maja*_*
Skrevet
De siste tre uker har jeg hatt så problemer med magen. Den er ofte oppblåst og jeg har mye luft som vil ut spesielt utover dagen. Denne lukter helt forferdelig og det er fryktelig ubehagelig.

Avføringen er også (unnskyld detaljer) klissete og illeluktende. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre!!!!

Jeg drikker biola hver morgen for å prøve å regulere men det fungerer ikke. Har prøvd å tenke igjennom kostholdet mitt. Det har ikke endret seg den siste tiden og jeg spiser variert og for det meste sunt.

Jeg trener også og holder kroppen i bevegelse.

Jeg er nå desperat! Er det noen som har opplevd noe lignende og eller som har noen tips for å få orden på systemet igjen. Kom med råd, jeg gjør hva som helst!!!

Prøv å få i deg mer fiber....havregrøt og Ryvita knekkebrød er gode kilder...

Skrevet

Jeg tror faktisk jeg får i meg en hel del fiber.. Spiser så si bare grovt brød eller knekkebrød av den fiberrike sorten. Spiser masse frukt og grønnskaker hver dag.. Må det til enda mer??

Skrevet
Jeg tror faktisk jeg får i meg en hel del fiber.. Spiser så si bare grovt brød eller knekkebrød av den fiberrike sorten. Spiser masse frukt og grønnskaker hver dag.. Må det til enda mer??

Kanskje det er frukten og grønnsakene. Mye frukt og grønnsaker kan føre til at man blir litt dårlig i magen. Jeg blir i hvertfall det.

Skrevet

*Vill gjetting*

Kanskje du bare har en skitten brødfjøl eller et eller annet annet som gjør at du får i deg noen bakterier du ikke burde ha...

Skrevet

Skitten brødfjøl?? I den mening at det har vært kuttet ting på den som "sitter igjen" og som blir med i maten?? Hmmm, jeg tror da helt bestemt at jeg har et ganske renslig kjøkken, men skal gnikke og gnu en ekstra gang etter dette innlegget!!!

Skrevet

Vet du, jeg tror faktisk at du budre ta en tur til legen. (noe som jo blir noe dobbeltmoralsk ettersom jeg selv ikke gjorde det da jeg slet med det samme...) Svarene du får fra oss blir tross alt ikke annet enn ville gjetninger, og leger er vant til å få inn pasienter med pinlige symptomer :) Det er jo kanskje greit å få et ordentlig svar på hva det er magen din sliter med, og han/hun har sikkert noen tips til hvordan du kan kvitte deg med det også ;)

Skrevet

Drikk du nok vatn? dersom du spiser mykje fiber er det veldig viktig å drikke nok.

Skrevet

Ja, jeg kan jo ta en telefon, virker bare så ubetydelig å gå til legen for illeluktende tarmgass og luftproblemer. He he, jeg er ikke akkurat den som rusher til legen.

Ser noen driver med type renselseskur og lurer på om det kan ha noen effekt. Tømme systemet og se om det funker. Men ser jo også at denne typen kurer har en del kritikere..

Skrevet

Jeg går på noe sånn pillekur for å få fart i fordøyelsen. Har ikke hatt noe problem med magen etter jeg begynte på den, untatt at de to første dagene hadde jeg sinnsykt med gass i magen, men nå er alt helt supert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...