pleiepike Skrevet 27. februar 2010 #1 Skrevet 27. februar 2010 3. januar tok jeg leddbåndet i ankelen og jeg havnet på krykker.. Nå er det faktisk ganske lenge siden og min fot er ikke blitt bedre.. Det var en periode hvor den faktisk ble bedre, men nå blir den verre og verre.. Blir mer blå og hoven. Jeg har fått en instruks av fysio om å trene på en bestemt måte, asså balanse.. Og det er ingen problem.. Men er det andre her som har opplevd det samme med et røkent leddbånd?? Det er ganske irriterende og ikke minst vondt......
tineline Skrevet 27. februar 2010 #2 Skrevet 27. februar 2010 Ja, jeg brast to leddbånd i ankelen (rev delvis over, med andre ord) for mange år siden. Jeg fikk elektriske impulser rett inn i skadestedet ved hjelp av nåler, satt hos fysioterapeut på NIMI i Oslo. Det tok vel bortimot et halvt år før jeg var frisk igjen. I mellomtiden og en stund etterpå, brukte jeg balansebrett for gjenopptrening. Fikk også beskjed om å bruke sko med stiv hælkappe. Men dette er vel 15 år siden; mye har sikkert skjedd innen fysioterapien siden den gang. Rart at du blir verre igjen nå da? Det kan ikke jeg huske at jeg ble. Bare veldig sakte bedre.
pleiepike Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 28. februar 2010 Ja, jeg synes oxo at det er veldig rart... Godt du ble fris igjen da.. Håper virkelig jeg slipper å gå så lenge me det.....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå