Gå til innhold

hvordan bli mer sexy/penere?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Line_*
Skrevet

Jeg har et veldig normalt og gjennomsnittlig utseende (vil jeg tro) men jeg føler meg lite attraktiv / sexy.Hva kan jeg gjøre for å bli penere/ mer attraktiv/ mer sexy?

Jeg er nemlig lei av å ikke bli lagt merke til... :sukk:

Hvis det hjelper så kan jeg fortelle litt om meg:

Jeg er 1,64 m høy, veier 53 kg , bruker størrelse 34-36 , har små pupper, helt grei ansikt , langt rødbrunt hår og bruker briller.

Jeg håper på seriøse svar.

Takk på forhånd.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gorgonzola
Skrevet

Mental trening! Tren på å tenke på deg selv som sexy og pen. Bruk middels mengde sminke, kle deg passe smart, tren på å bevege deg smidig med sving og schwung og du blir garantert lagt merke til, av skikkelige gutter.

Gjest TikiWonTiki
Skrevet

linser og strip håret ditt? Hvis du ikke liker linser, kan du vel finne noen stilige briller :)

Fin noen lekre øredobber og en fin eyeliner som du kan bruke oppe og nede sammen med mascara. Noen stilfulle klær som tettsittende dongeri og en hvit/blå bluse. Noen lekre tettsittende boots til knærne i svart vil bli sexy!

Du kan jo starte sånn og se om det vil gjøre det comfi. Det er mange ganger klær hjelper for å øke selvtilliten og det gjør det attraktiv. Være sosial er fint og :)

Skrevet
Mental trening! Tren på å tenke på deg selv som sexy og pen. Bruk middels mengde sminke, kle deg passe smart, tren på å bevege deg smidig med sving og schwung og du blir garantert lagt merke til, av skikkelige gutter.

Hør på Gorgonzola! Sexy is an attitude!

Skrevet
Jeg har et veldig normalt og gjennomsnittlig utseende (vil jeg tro) men jeg føler meg lite attraktiv / sexy.Hva kan jeg gjøre for å bli penere/ mer attraktiv/ mer sexy?

Jeg er 1,64 m høy, veier 53 kg , bruker størrelse 34-36 , har små pupper, helt grei ansikt , langt rødbrunt hår og bruker briller.

Takk på forhånd.

Bli litt høyere, slank deg litt, bleik håret og bli kvitt brillene. ;)

Skrevet

selvtilitt, da stiger du fort noen hakk på sexystigen :)

Gjest Gjest_girl_*
Skrevet

Tåpelig svar det der! Du bør for all del ikke slanke deg, spis god og sunn mat som stimulerer humøret. Ikke bleik håret heller, du trenger ikke se ut som en bimbo for å bli sexy! Kle deg pent og det du liker. Men aller mest ha tro på deg selv, det kommer innenfra!

Skrevet

hvorfor i all verden skal hun slanke seg? hun høres ut som hun er petit nok som det er. og høyden er det vanskelig å gjøre noe med :fnise: (er den høyden selv og trives utmerket nærme landjorden :gjeiper: )

til TS: finn deg noen lekre briller, ta turen til et parfymeri eller en sminkebutikk og be om sminke veiledning...på den måten finner du hvilken farger som kler deg :jepp:

I tillegg kan du oppsøke butikker som tilbyr tjenesten med personlig shopper, eller bare gå til en mer seriøs butikk og spør betjeningen om hva som kler deg. prøv gjerne noen klær/farger/stiler du ellers ikke ville prøvd...du kan fort bli overrasket :jepp:

og så er det som de sier ellers her...sexy er attitude...men unn deg noe nytt som får deg til å føle deg sexy, det hjelper langt på vei.

lykke til :klemmer:

Gjest Gjest_norah_*
Skrevet

dette svaret er vel på grensen til kvalmende da jenta bruker ekstremt liten størrelse allerede.

for meg hjelper det litt ekstra de dagene jeg har på meg fint undertøy og at man har gjort litt flid med utseende som barbere leggene/pent sminket/klær som fungerer for min kropp.

men det er jo ingenting som er så sexy og sjarmerende som en mann/kvinne som smiler og har øyekontakt med deg i tillegg:)

Gjest Gjest_Line_*
Skrevet

TS her.. ehhhh, dette var vel en litt useriøs kommentar? Jeg har jo en BMI på 19,7 nå,jeg er ikke akkurat overvektig da? og jeg behøver å slanke meg ifølge deg???? ehmm javel...har aldri hørt at kvinner som bruker XS størrelse behøver å slanke seg da... og høyere kan jeg ikke bli heller :kjefte:

MEN alle de andre innleggene var til stor hjelp :) TUSEN TAKK folkens

Skrevet

Naturlig rødbrunt hår er en veldig fin og sjelden farge, så det bør du fremheve. Også ekstra fint når du skaper fylde i håret. Smink deg med "høstfarger" som fremhever dine naturlige farger. Bruk minimum lebestift og mascara til daglig. Du har en nett kropp, høres det ut som. Tren på å bevege deg sensuelt og elegant. Gå for eksempel på dansekurs. Du trenger ikke være redd for å bruke topper med litt utringning når du har små bryster, for det skal mye til for at det ser vulgært ut. Farger som du kler spesielt godt på klær når du har rødlig hårfarge, er lilla og grønt. Selv er jeg bare kjedelig mørkblond, så skulle gjerne byttet med deg. :)

Skrevet

Og ikke glem: høye hæler! Dersom du er nærsynt vil jeg råde deg til heller å bruke kontaktlinser.

Skrevet (endret)

Smil og vær tilstede hos andre.

Gi mer, forvent mindre!

Endret av Cognizance
Skrevet

- Studér et par mote/hårblader, og se deg ut en frisyre du liker, og ta den med til frisøren for å få den tilpasset ditt utseende.

- Kjøp velværeprodukter tilpasset din hudtype, og bruk tid på å rene hud og føle deg generelt i god form.

- Om lommeboka tillater det; kjøp et par tettsittende jeans, en topp og andre klær du føler deg komfortabel i. Gjerne litt tettsittende, men det viktigste er at du føler deg fresh, da utstråler du nemlig selvsikkerhet.

- Fremhev det trekket du liker best ved deg selv når du sminker deg.

- Ellers; jobb med selvfølelsen. "Makeover" kan for mange være starten på et nytt image, men du må også jobbe med deg selv for å passe inn i det.

Lykke til!

• 8 måneder senere...
Gjest et godt tips
Skrevet

Hei!

Du er fin sånn som du er, du trenger ikke forandre utsenede ditt:)

Men kanskje du kunne gjort litt mer ut av deg selv, tatt insjativ og vist selvtilitt.

Da hadde du sikkert blitt lagt merke til.

Før var jeg også den "usynlige" men det er over etter at jeg tok insjativ og det er jeg glad for.Nå er jeg den folk sier hemmligheter til og den folk sier hei til og klemmer hver gang dei ser.

Prøv det du da vell!!

Skrevet

Takk på forhånd.

Briller syns jeg er usexy på både kvinner og menn . Det er jo et synlig bevis på en fysisk defekt - nemlig dårlig syn . Og det er arvelig ....bad gene`s ... derfor usexy med briller uansett hvor inteligent du påstår du er ...det hjelper ikke på attraktiviteten din uansett spør du meg .

Selv bruker jeg ikke briller eller linser , og vil helst ha en som klarer seg uten det selv også . Hva med å lure verden litt - å vurdere linser i stede ? Når du har pyntet deg og skal ut - bør du bruke linser ...

Så må du jo kle deg litt ungdommelig , kroppsnært og sexy . Gjerne med litt utrigning på toppene osv Da føler i hvertfall jeg meg sexy : ) Litt av kroppen må du jo vise fram - hvorfor skjule formene i posete store klær ?

Pupper er blikkfang og magnet som er sterkt undervurdert blant enkelte jenter - derfor alltid litt utringet topp .

Klær skaper folk sies det . Går du i joggedressen hjemme til hverdags , er det skikkelig stas å ta på seg noe annet når man skal pynte seg .

Ser du sexy ut i speilet - vil du jo føle deg mer sexy også . Så det er sant at klær skaper folk ....litt i hvertfall .

Sko med høye hæler er også et must å ha . Føler meg veldig sexy i høye hæler : ) Aner ikke hvorfor - men man blir straks mer langbeint og elegant .Er fint på de fleste damer , som ikke er over 1.80 i hvertfall i naturlig høyde . Er du veldig høy , bør du kanskje velge å droppe høye hæler .

Så var det undertøyet da . Fint undertøy under såklart !

Ja det er dyrt å være dame - allt " utstyret " man må ha for å være skikkelig fin . Men er derfor menn får spandere ute , uten at vi skal føle noen som helst dårlig samvittighet ! Vi har pyntet oss for dem - nå får de stå for drinkene syns jeg- de får tross alt " nyte synet " ... . Er så " billig " å være mann likevell . Tjener godt gjør de , bedre enn kvinner ofte og de har mindre utgifter på klær og sminke , sko , parfyme , smykker osv osv enn damer ...

Skrevet

Å være sexy/pen osv har heldigvis nesten bare med holdning å gjøre. Etter min erfaring så er man sexy når man tror selv man er sexy :) (hjelper selvsagt å være ren, ikke lukte og slike ting ;) )

Det handler om å være trygg. Møte blikket til folk, holde hodet høyt, og rett og slett bare vise at "jeg er sexy!"

Tror du det, tror de det :tommelsmil:

• Liker 2
Gjest HunterLady
Skrevet

Høres ut som du har en flott kropp, så det sitter nok mest i hodet.

Tips til å føle seg mer sexy:

* Dra til frisøren en tur, farg håret brunt eller blondt (alt ettersom hva som passer til hud, øyne osv). En makeover innimellom hjelper på kvinnesinn.;)

* Pynt deg litt i hverdagen. Bruk støvletter eller pumps med litt høye hæler, erstatt buksa med skjørt eller kjole, bruk smykker (ikke for mye), fiks neglene dine i en fresh farge eller diskret (kommer litt an på jobben din), bruk litt sminke (maskara, foundation, lipgloss/leppestift, kajal på våtlinje for store øyne eller eyeliner over øyet for å åpne øynene om du har små øyne, evt hvit/lys kajal på våtlinje).

* Bruk sexy undertøy. Selv om du ikke skal vise det til hele verden, så hjelper det deg til å føle deg og te deg mer sexy.

* Flørt! Småflørt litt med alle, kos deg og le. Ingenting er mer sexy enn godt humør og velvære! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...