Gå til innhold

Hjertebank?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Innimellom er jeg plaget med hjertebank, det kan komme hvis jeg er sliten, nervøs, stresset, eller har stresset mye en periode. Da kan jeg føle hjertebank og være litt øm i brystet. Er dette vanlig eller bør jeg ta kontakt med fastlege?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjertebank kommer gjerne i perioder, eller bare i noen minutter. Hjertebank er sjelden farlig, men hvis du har det ofte så ville jeg ha gått til legen. Om ikke annet enn å få bekreftet at det ikke er farlig, og få en forklaring på hvorfor du får det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...