Jenta24 Skrevet 27. februar 2010 #1 Skrevet 27. februar 2010 Innimellom er jeg plaget med hjertebank, det kan komme hvis jeg er sliten, nervøs, stresset, eller har stresset mye en periode. Da kan jeg føle hjertebank og være litt øm i brystet. Er dette vanlig eller bør jeg ta kontakt med fastlege?
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2010 #2 Skrevet 27. februar 2010 Hjertebank kommer gjerne i perioder, eller bare i noen minutter. Hjertebank er sjelden farlig, men hvis du har det ofte så ville jeg ha gått til legen. Om ikke annet enn å få bekreftet at det ikke er farlig, og få en forklaring på hvorfor du får det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå