Gå til innhold

Min mann er uenig med Anna Anka

Gjest Sigrid-Kjersti

Anbefalte innlegg

Gjest Sigrid-Kjersti

Anna Anka sa på TV hos de barnslige Thomas & Harald i går at hun gjorde som alle menn forventet: ga de en avsugningsjobb hver morgen, for det var bare et behov de har, sa hun.

Jeg har spurt mannen, og sier jeg forstår behovet: men han er fast bestemt på at han absolutt ikke har det behovet hver morgen, ja, ikke om morgenen i det hele tatt.

Tar han feil? Anna Anka slo jo fast at dette gjelder alle menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Margrethe, 38
Nei, ikke alle menn vil ha en BJ hver morning, av og til ja. Men ikke alltid.. Når mannen vil ha BJ så får han det..!

Ja, sier han bare i fra da liksom? Nå vil jeg ha en, og du kommer løpende til?

Glad jeg er single!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anna Anka sa på TV hos de barnslige Thomas & Harald i går at hun gjorde som alle menn forventet: ga de en avsugningsjobb hver morgen, for det var bare et behov de har, sa hun.

Jeg har spurt mannen, og sier jeg forstår behovet: men han er fast bestemt på at han absolutt ikke har det behovet hver morgen, ja, ikke om morgenen i det hele tatt.

Tar han feil? Anna Anka slo jo fast at dette gjelder alle menn.

Som man spør får man svar!

Hva hadde du gjort om han sa ja? :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må i hvertfall ikke gjøre som Anna Anka om man vil bevare forholdet. Tror en blowjob om morgenen mister noe av sin glory om han ender på legevakta om kvelden.

Ellers så kan jeg jo tenke meg at en fyr kanskje ville takket nei til en blowjob om morgenen om han ikke følte seg så fresh der nede. Jeg håper i hvertfall at menn flest er såpass bevisste sin intimhygiene. Klamme baller dufter ikke akkurat som en blomstereng. Så om dere vil bli vekket på Anka vis, ta en dusj før dere legger dere karer. Det øker sjangsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sier han bare i fra da liksom? Nå vil jeg ha en, og du kommer løpende til?

Glad jeg er single!

Kommer vel aldri løpende, men gir han utrykk for at han vil, så skal han få;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er absolutt for en BJ om morgenen (så lenge jeg føler at jeg er ren der nede), men ikke hver eneste dag. En gang iblant som en god overraskelse hadde vært kjempefint =)

Så var det bare å finne den jenten da :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anna Anka har selvsagt rett, alle menn må ha en BJ hver morgen hvis ikke er det din egen feil at han er utro.

Dette er like sant som hennes andre utsagn om at absolutt alle brunetter er stygge.

Det er bra folk har filter og har funnet ut at Anna Anka er personen å ta livsvisdom fra.

Var ironien tydelig nok nå? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, om mannen ønsker en BJ om mornigen og får det av meg, betyr ikke det at jeg legger meg flat og er redd for at han skal gå ifra meg...Man gir og tar...=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest delikat
Jeg er absolutt for en BJ om morgenen (så lenge jeg føler at jeg er ren der nede), men ikke hver eneste dag. En gang iblant som en god overraskelse hadde vært kjempefint =)

Så var det bare å finne den jenten da :-p

Ja, finn den jenten som er interessert i gammelt undertøy, klam seig masse på penisen (morrabrø') og klam lukt i penisområdet - eventuelt mye kruset hår - æsj, æsj, æsj...da skal mannen være veltrent, nydusjet og kjekk for å fortjene noe slikt.

Dessuten - dette forutsetter også at mannen gjør sin del av å dekke kvinnens behov: er han er støtte for henne i hverdagen? Hvis ikke får han ingen BJ, det er helt klart.

Møkkete menn uten evne til å stelle seg med god hygiene får ikke BJ, det er sikkert.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Denne AnnaAnka er hysterisk. Jeg tror hun er en komiker i forkledning. :)

En kvinnelig Borat mener du? :ler: Det hadde vært å håpe for hennes del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke ha avsugning hver morgen. Jeg vil være i fred om morgenen. Det samme vil pikken min!

Vedr Anne Anka; Jeg har irritert meg utrolig på den dama, helt til jeg så et intervju som forklarte hele oppførselen hennes; hun hadde hatt en grusom barndom preget av alkoholisme og lite kjærlighet. Nå synes jeg synd på henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke ha avsugning hver morgen. Jeg vil være i fred om morgenen. Det samme vil pikken min!

Vedr Anne Anka; Jeg har irritert meg utrolig på den dama, helt til jeg så et intervju som forklarte hele oppførselen hennes; hun hadde hatt en grusom barndom preget av alkoholisme og lite kjærlighet. Nå synes jeg synd på henne.

Yes! Endelig en mann som tør å si not annet enn Anna Anka. Anka sier jo at hun er menns drømmedame, og at alt menn vil ha er en BJ hver morgen, så er alt bra. Vi kvinner kan jo tro at det er slik det skal være (oppførselen til Anna Anka).

Anka sa jo at - Alle driver jo med en avsugning, vi er jo voksne, sa hun på TV.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For all del, dama har hatt en grusom oppvekst - ingen tvil om det. Men har du fått med deg Svenske Hollywood fruer? Der er det flere ting som blir sagt og gjordt av henne som man ikke kan skylle på hennes oppvekst for...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...