Gå til innhold

Dere som har menn med LITEN PIKK ...

Fremhevede innlegg

Gjest Hallelujah
Skrevet

Mannen jeg "dater" nå har en 18-20 cm lang og tipper den er ca. 15 rundt.

Jeg må bare si meg mektig fornøyd. Deiligeste pikken jeg har fått.

Men jeg er nyforelsket og gal etter ham på alle måter, så det spiller nok

en heller stor rolle på hvor deilig jeg syns pikken er.

Altså, flott mann..flott pikk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen jeg "dater" nå har en 18-20 cm lang og tipper den er ca. 15 rundt.

Jeg må bare si meg mektig fornøyd. Deiligeste pikken jeg har fått.

Men jeg er nyforelsket og gal etter ham på alle måter, så det spiller nok

en heller stor rolle på hvor deilig jeg syns pikken er.

Altså, flott mann..flott pikk.

flotte greier

Skrevet

Jeg har heldigvis ikke det "problemet" . kjæresten min har absolutt den fineste og mest perfekte jeg noen gang har sett, helt perfekt str, litt stor men akkurat sånn jeg liker den. :sengekos: tihi, god i senga er han og. Nå skal jeg ikke si at str betyr alt i forholdet, men det betyr ofte mye i den seksuelle delen, men ikke for alle såklart. Hadde en eks en gang med liten tissemann og for meg var sexen dritt kjedelig. desverre.

Gjest sannheten
Skrevet

*Altså, flott mann..flott pikk*

Brad Pitt skal visst vere beskjedent utstyrt....sorry , you loose.

*sexen dritt kjedelig*

Er nok mere DU som er for lite kreativ i senga , folk i glasshus....lesber kan sikkert ha fantastisk sex selv uten penis , hvordanvkan det ha seg ??

Skrevet

lesber kan sikkert ha fantastisk sex selv uten penis , hvordanvkan det ha seg ??

Er ikke det ganske innlysende..? Lesber er LESBISKE. De tenner ikke på menn og kuk. Heterofile kvinner derimot LIKER pikk og vil ha dem store nok.

• Liker 1
Skrevet

Erfaringen min er at størrelsen ikke har så mye og si.

Det som gir liten tilfredstillelse er de som sliter med for tidlig sædavgang.

En stund med og få bare smaksprøver gjør at man blir frustrert kåt.

• Liker 1
Skrevet

Dere tenker bare penetrasjon.....god sex er mer enn som saa.

• 7 måneder senere...
Gjest Empati
Skrevet

:takke:

Noe som ikke stemmer her. Om du treffer en type med det du kaller liten pikk, og likevel holder på ham en stund og kaller sexen kjedelig.... Hvorfor i svarte granskauen begynte du å rote med ham da?

Om du liker annen størrelse, så merker du jo det med hånden snart hva han har.. når du begynner å bli kjent med han, og burde derfor ikke tulle med ham.

Dessuten er det mulig å ha god kreativ sex tross størrelse, dersom du har noe mellom øra. Tren den delen isteden du.. så skal du se!

For meg teller mere hva som skjer i det store hodet i den store verden, sexen tar jo bare en kort stund i forhold. :rope: skjønner du? Og et godt bonus når leken skjer.

Litt dildo og andre leker funker om en vil ha det med i leken.

Ordspill og fantasi er også en del av det.

Mulighetene er mange.

Jeg vil stille uforskammet spørsmål hvordan oppleves du i sexen?

Hvordan opplever motparten dine bryster og kropp?

Og aller mest hvordan er du som en person Ta en titt på deg selv og se, om du kan...

Det ytre er uvesentlig i forhold til det indre menneske. Et godt menneske med gode egenskaper er sexy!

Ha en fremgangsrik framtid.

Gjest Tone
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med min mann selvom han er beskjedent utstyrt i forhold til snittet. Jeg har hatt langt større enn ham, men ingen har noengang nådd opp til prestasjonene hans i senga. Helt fantastisk. Jeg tror det har med hvilke holdninger man selv har til dette. Han har vist til gangs at størrelsen ikke har noen betydning for meg.

Skrevet

Min partner skulle ønske den økte fra 5...til i hvert fall 8 cm....

hvis hun tar av seg bh, så skjer det kanskje?

Skrevet

Hvis jeg var gift eller samboer, så ville jeg ikke ha drømt og lengtet etter en annen...

• Liker 1
Gjest Mirabella
Skrevet

Av og til fantaserer jeg om hvordan det ville være å ha en partner med stort redskap for det er grenser for hva en liten til middels penis kan utføre.

Men så får jeg de beste orgasmer når mannen min bruker hånda allikevel så det har ikke all verden å si.

Lidenskap og forelskelse kan kompensere for mangelfulle fysiske mål, tror jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Av og til fantaserer jeg om hvordan det ville være å ha en partner med stort redskap for det er grenser for hva en liten til middels penis kan utføre.

Men så får jeg de beste orgasmer når mannen min bruker hånda allikevel så det har ikke all verden å si.

Lidenskap og forelskelse kan kompensere for mangelfulle fysiske mål, tror jeg.

Har en middels penis mangelfulle fysiske mål, mener du? Er du svær som ei bøtte nedentil da?

Skrevet

Tideligere kjæreste hadde en aaaaalt for liten penis, og dette førte rett og slett til seksuell frustrasjon!

Min forrige kvinne hadde en aaaaalt for liten hjerne, og det førte rett og slett til at hun ikke forsto hva det ville si å ha seksuell tenning. Hun skjønte ikke at det viktigste seksuelle organet er hjernen, så derfor dumpet jeg henne.

• Liker 2
Skrevet

xn min har en fantastisk perfekt kuk,men det hjelper lite når det er det eneste fyren har. Når han er blåst i topplokket,ikke nytter å kommunisere med osv hjelper det lite hvor perfekt dick han har.

Da er det bedre med en mindre som har noe i hodet og som det går an å leve med.

Gjest Lacus
Skrevet (endret)

Jeg har hatt både store og små. De som har vert middels og under gjennomsnittet har, etter min erfaring, vert de beste(det kan selvsakt være helt tilfeldig). Jeg føler selv også at jeg får jobbet så masse mere med musklene når jeg har en som ikke er gigantisk der nede.

Men jeg gjenntar meg selv fra flere andre penis tråder, det er ikke størrelsen, det er hvordan den blir brukt som teller.

Endret av Lacus
  • Liker 1
Gjest Mirabella
Skrevet

Har en middels penis mangelfulle fysiske mål, mener du? Er du svær som ei bøtte nedentil da?

Er 168 høy og ganske smal over hoftene så det sier seg selv at jeg ikke har bøttestørrelse på skjeden.

Men det hadde ikke gjort noe om en har følt at det har tøyd litt i det der nede. Vi er jo litt elastiske.

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

KaDust, mod.

AnonymBruker
Skrevet

Er 168 høy og ganske smal over hoftene så det sier seg selv at jeg ikke har bøttestørrelse på skjeden.

Men det hadde ikke gjort noe om en har følt at det har tøyd litt i det der nede. Vi er jo litt elastiske.

Greit nok. Men du innser vel selv at en mann med middels størrelse på penis ikke kan ha mangelfulle mål dersom fitta di er av middels dybde og vidde selv. En gjennomsnittlig penis er ikke stor, den er heller ikke liten. Den er.....waaaaiiit for it......gjennomsnittlig!

Gjest Mirabella
Skrevet

Greit nok. Men du innser vel selv at en mann med middels størrelse på penis ikke kan ha mangelfulle mål dersom fitta di er av middels dybde og vidde selv. En gjennomsnittlig penis er ikke stor, den er heller ikke liten. Den er.....waaaaiiit for it......gjennomsnittlig!

Har hatt 3 menn tilsammen i livet og vet egentlig ikke hva som er liten og middels.

Men selv om man er middels selv så kan det vel hende man fantaserer om stor av og til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...