Gjest womenwomen Skrevet 26. februar 2010 #1 Skrevet 26. februar 2010 Hadde jeg vært gift eller samboer med en mann med veldig liten pikk , under normalen alltså ....hadde jeg garantert drømt om å få føle noe større .Og tenkt på hva mine veninner får kose seg med . Størrelsen på deres mann etc . Hadde garantert blitt misunnelig om veninnens mann hadde større enn min ...og han var for liten . Er det ikke utilfredsstillende å leve med dette i årevis ? Er virkelig hender og tunge noen god erstatning ? Fra å føle seg perfekt fylt og stimulert under samleie og klare å oppnå orgasme , ja ofte samtidig eller close hverandre ? Savner dere ikke dette ? Jeg ville gjordt det .Derfor ville jeg aldri hatt noe langvarig forhold til en mann med liten penis- det er jeg veldig bevisst på . Eventyr eller ONS er ok nok - men ikke som fast partner i årevis .Vet det ville plaget meg om jeg ikke var fornøyd med størrelsen . Heldigvis er jeg fornøyd . har en ganske normalt utstyrt partner på 16 - 17 cm - og syns det er helt ideelt for meg . Og jeg syns ikke jeg er " kravstor " . Syns 16 - 17 er optimalt . Hva med dere andre ? Er dere fornøyde med mannen deres sin penis ?
Gjest ralph Skrevet 27. februar 2010 #2 Skrevet 27. februar 2010 Hadde jeg vært gift eller samboer med en mann med veldig liten pikk , under normalen alltså ....hadde jeg garantert drømt om å få føle noe større .Og tenkt på hva mine veninner får kose seg med . Størrelsen på deres mann etc . Hadde garantert blitt misunnelig om veninnens mann hadde større enn min ...og han var for liten . Er det ikke utilfredsstillende å leve med dette i årevis ? Er virkelig hender og tunge noen god erstatning ? Fra å føle seg perfekt fylt og stimulert under samleie og klare å oppnå orgasme , ja ofte samtidig eller close hverandre ? Savner dere ikke dette ? Jeg ville gjordt det .Derfor ville jeg aldri hatt noe langvarig forhold til en mann med liten penis- det er jeg veldig bevisst på . Eventyr eller ONS er ok nok - men ikke som fast partner i årevis .Vet det ville plaget meg om jeg ikke var fornøyd med størrelsen . Heldigvis er jeg fornøyd . har en ganske normalt utstyrt partner på 16 - 17 cm - og syns det er helt ideelt for meg . Og jeg syns ikke jeg er " kravstor " . Syns 16 - 17 er optimalt . Hva med dere andre ? Er dere fornøyde med mannen deres sin penis ? Fittegrotta til kona mi er bare 18cm dyp. Jeg fatter ikke åssen jeg skal klare å leve med det!
Gjest womenwomen Skrevet 27. februar 2010 #3 Skrevet 27. februar 2010 Fittegrotta til kona mi er bare 18cm dyp. Jeg fatter ikke åssen jeg skal klare å leve med det! Åja - du er for lang ? Stakkars - får ikke brukt hele stasen . Det liker jeg . Om jeg er fornøyd ja jo - men hadde ikke sagt nei takk til noe bittelitt tykkere . Selv om den er stor nok egentlig ! Finns alltids noen som er enda deiligere . Man blir vell aldri kvitt helt den tanken ...at det er mange andre deilige der ute også : ) Men kan leve med det ...Er fornøyd jeg .
Gjest A. Caron Skrevet 27. februar 2010 #4 Skrevet 27. februar 2010 Fittegrotta til kona mi er bare 18cm dyp. Jeg fatter ikke åssen jeg skal klare å leve med det!
Gjest TikiWonTiki Skrevet 27. februar 2010 #6 Skrevet 27. februar 2010 Jeg har aldri prøvd en bananformet penis før, men det er noe jeg ville likt å prøve :3 For liten blir for liten, det vil si under 9cm. Hvis fingrene er lengre enn penisen, så ville jeg kanskje få litt problemer. Men skulle mannen min plutselig en dag våkne opp med en liten penis som aldri ble den samme store igjen, ville jeg fortsatt ha ham. Kunne tenkt å prøve en litt større en 16cm, men da skal den ha tykkelse også. Men jeg vet ikke om det ville gjøre vondt hvis jeg skulle ha en kort vagina. Uansett, så lenge den gir meg orgasme spiller det ingen rolle. For noen er det tykkelsen som teller. Hos meg er det vell at jeg kjenner han er inni meg og det går for ham sånn at jeg kjenner pulsen inne i meg fra penisen hans he he
Stefan Skrevet 27. februar 2010 #7 Skrevet 27. februar 2010 Hadde jeg vært gift eller samboer med en mann med veldig liten pikk , under normalen alltså ....hadde jeg garantert drømt om å få føle noe større .Og tenkt på hva mine veninner får kose seg med . Størrelsen på deres mann etc . Hadde garantert blitt misunnelig om veninnens mann hadde større enn min ...og han var for liten . Er det ikke utilfredsstillende å leve med dette i årevis ? Er virkelig hender og tunge noen god erstatning ? Fra å føle seg perfekt fylt og stimulert under samleie og klare å oppnå orgasme , ja ofte samtidig eller close hverandre ? Savner dere ikke dette ? Jeg ville gjordt det .Derfor ville jeg aldri hatt noe langvarig forhold til en mann med liten penis- det er jeg veldig bevisst på . Eventyr eller ONS er ok nok - men ikke som fast partner i årevis .Vet det ville plaget meg om jeg ikke var fornøyd med størrelsen . Heldigvis er jeg fornøyd . har en ganske normalt utstyrt partner på 16 - 17 cm - og syns det er helt ideelt for meg . Og jeg syns ikke jeg er " kravstor " . Syns 16 - 17 er optimalt . Hva med dere andre ? Er dere fornøyde med mannen deres sin penis ? Jeg regner med at de som har en mann med liten pikk er fornøyde, jeg. Hvorfor skulle man ellers bli? Og mannens penis blir ikke noe større av at man drømmer om noe større. Er du ikke fornøyd, så kom deg vekk, og gjør mannen den tjenesten. Han fortjener bedre. Har han liten, skjønner han nok hvorfor ting ikke er som det skal mellom dere.
Gjest Espen Askeladd Skrevet 27. februar 2010 #8 Skrevet 27. februar 2010 Hadde jeg vært gift eller samboer med en mann med veldig liten pikk , under normalen alltså ....hadde jeg garantert drømt om å få føle noe større .Og tenkt på hva mine veninner får kose seg med . Størrelsen på deres mann etc . Hadde garantert blitt misunnelig om veninnens mann hadde større enn min ...og han var for liten . Er det ikke utilfredsstillende å leve med dette i årevis ? Er virkelig hender og tunge noen god erstatning ? Fra å føle seg perfekt fylt og stimulert under samleie og klare å oppnå orgasme , ja ofte samtidig eller close hverandre ? Savner dere ikke dette ? Jeg ville gjordt det .Derfor ville jeg aldri hatt noe langvarig forhold til en mann med liten penis- det er jeg veldig bevisst på . Eventyr eller ONS er ok nok - men ikke som fast partner i årevis .Vet det ville plaget meg om jeg ikke var fornøyd med størrelsen . Heldigvis er jeg fornøyd . har en ganske normalt utstyrt partner på 16 - 17 cm - og syns det er helt ideelt for meg . Og jeg syns ikke jeg er " kravstor " . Syns 16 - 17 er optimalt . Hva med dere andre ? Er dere fornøyde med mannen deres sin penis ? Jeg kunne ikka sagt det bedre selv WW. Hadde min kone hatt noen svære patter og ei støgg fitte, eller kanskje slapp fitte....ja da hadde jeg ikke orket. Jeg må ha en kvinne jeg blir kåt av. Og hadde jeg truffet en kvinne som ikke var fornøyd med min gjennomsnittpikk så hadde jeg heller ikke hatt bruk for ei sånn ræv! Jeg er vannvittig glad i å slikke, og dersom jeg ikke fikk slippe til så hadde jeg også gått hjem. Kanskje du er kvinnen for meg WW, Det høres ut som du er helt perfekt, og det tenner meg....
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2010 #9 Skrevet 27. februar 2010 WW, Det høres ut som du er helt perfekt Og det er hun helt sikkert enig i Jeg ville riktignok vært litt skeptisk når kilden til en persons perfeksjon, er personen selv 1
Gjest Gjest_Nordmann Skrevet 4. mars 2010 #10 Skrevet 4. mars 2010 Enkelte ser ut til å måle kjærligheten i antall CM, javel. Jeg håper ikke at det skal være slik?
Gjest eef Skrevet 8. mars 2010 #11 Skrevet 8. mars 2010 Man merker forskjell på stor og liten, og om jeg får velge så velger jeg stor. MEN, den beste sexen jeg har hatt er med den ene eksen min, og hans var ikke så mye å skryte av:p Så størrelsen teller ikke, om man kan å bruke det man har;) 1
SMann Skrevet 8. mars 2010 #12 Skrevet 8. mars 2010 Min partner skulle ønske den økte fra 5...til i hvert fall 8 cm....
HoneyBunny Skrevet 9. mars 2010 #13 Skrevet 9. mars 2010 Har vært sammen med menn med både små og store. Kan ikke si at størrelsen har hatt noe å si for sexlivet. Dersom sexlivet kun består av auto-pilot jukking fra foran eller bak til man kommer, kan det nok være et minus med for liten. Men om man har et rikt sexliv har ikke størrelsen mye å si. 2
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2010 #14 Skrevet 9. mars 2010 Jeg skulle nesten ønske at kjæresten min hadde mindre nå, fordi jeg da kunne sagt at det ikke hadde noe å si. Min mann er normalt, 14-15 cm, tenker jeg, utstyrt, men jeg vet det ikke sikkert; vi har aldri snakket om det. Kanskje mindre, kanskje større. Tenker forsvinnende lite på penisen hans. Når det er sagt, har vi et godt sexliv, men hvor ofte det går for meg betyr INGENTING for forholdet. Sex er viktig, men det handler ikke om teknikk. Det handler om alt det andre i forholdet, som gjør meg trygg, forelska og glad, og dermed i stand til å ha det bra sammen med ham når vi har sex. Jeg ville ønsket meg noe bedre om han hadde slått, vært nedlatende, bortprioritert meg eller hadde forandret personlighet, ikke fordi penisen plutselig hadde krympet. Når det gjelder KS, vil jeg si at det må være sunnere å få ut barnet der det skal ut, og ikke gjennom en oppskåret mage...
HoneyBunny Skrevet 9. mars 2010 #15 Skrevet 9. mars 2010 Jeg skulle nesten ønske at kjæresten min hadde mindre nå, fordi jeg da kunne sagt at det ikke hadde noe å si. Min mann er normalt, 14-15 cm, tenker jeg, utstyrt, men jeg vet det ikke sikkert; vi har aldri snakket om det. Kanskje mindre, kanskje større. Tenker forsvinnende lite på penisen hans. Når det er sagt, har vi et godt sexliv, men hvor ofte det går for meg betyr INGENTING for forholdet. Sex er viktig, men det handler ikke om teknikk. Det handler om alt det andre i forholdet, som gjør meg trygg, forelska og glad, og dermed i stand til å ha det bra sammen med ham når vi har sex. Jeg ville ønsket meg noe bedre om han hadde slått, vært nedlatende, bortprioritert meg eller hadde forandret personlighet, ikke fordi penisen plutselig hadde krympet. Når det gjelder KS, vil jeg si at det må være sunnere å få ut barnet der det skal ut, og ikke gjennom en oppskåret mage... Jeg forstår hva du mener, men hvor ofte det går for meg betyr faktisk en god del for meg. Jeg vil jo bli tilfredsstilt. Jeg har sex for min egen del, likså mye som for hans. Men å bli tilfredsstilt har ikke noe med penisstørrelse å gjøre. Vi har jo en klitoris, som tross sin lille størrelse faktisk har flere nerveceller enn en penis, og den bør enhver mann som vil ha sex kjenne til. Det er like viktig at min "happy button" får oppmerksomhet som hans "joystick". Både min partner og jeg synes at halve morroa ligger i å tilfredsstille den andre. Herregud så kjedelig sex hadde vært om han lå der utilfredsstilt etter sex. Jeg hadde følt meg helt ekkel da, dersom det alltid gikk for meg og ikke for han. Samme sier kjæresten min. Det hadde han ikke taklet. Klart det kan skje av og til at kroppen bare ikke "henger med", og man ikke kommer samme hva man gjør. Det kan skje for han og, særlig etter mange runder. Men slik er nå livet.
Gjest Pharmadilla Skrevet 9. mars 2010 #17 Skrevet 9. mars 2010 Tideligere kjæreste hadde en aaaaalt for liten penis, og dette førte rett og slett til seksuell frustrasjon! Men nåværende kjæreste vil jeg vi jeg har skutt gullfuglen Jeg er ikke så voldsomt dyp, og han er akkurat lang nok til å fylle meg mer enn nok, men ikke bunne meg for hvert eneste støt. Men viktigs, tykkelsen er helt uvirkelig perfekt. Nå vet jeg hvor mye det har å si! Så: *bank i bordet* blir det slutt mellom meg og mann' noen gang, kommer jeg ikke til å klare å slå meg til ro med en med for liten penis
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2010 #18 Skrevet 10. mars 2010 Nei. Jeg har prøvd mange forskjellige størrelser og fasonger, og må bare konkludere med at pikker er brukbare nesten uansett. Det er mannen som eier den, som har betydning. Jeg er kjempeforelsket i han jeg har sex med for tiden, tross i at han ikke har stort utstyr. Men til vår fordel kan vi ta oss en "kjapp en" uten noe stress i det hele, den glir mye lettere inn enn de store pikkene har gjort, ikke blir jeg sår i musa om vi dropper glidekrem, og jeg kan suge han dypt til glede for han selv. Legger til at jeg er en liten dame, og jeg er veldig trang og liten selv. Fantaserer gjerne om en stor en, men har ingen planer om å ditche elskeren pga noe sånt. Vi har et godt sexliv.
Gjest Sandbekken Skrevet 10. mars 2010 #19 Skrevet 10. mars 2010 For meg kan pikken godt være kort, så lenge den ikke er for tynn. Er den stiv og man vet hvilke stillinger som gir optimal stimulering, har lengden ikke så mye å si for meg, g.punktet ligger jo ikke så langt inn Sambo har ikke liten, men heller ikke gigantisk. Jeg drømmer ikke om noe større.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå