Gå til innhold

Hva er mye og hva er lite sex?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Vi har sex ca en gang i uka...

Jeg syns det er lite jeg... JA! Jeg er litt snurt.. Og ja sex er meget viktig for meg.

Når vi først har det er det ekstremt bra. Men jeg vil ha mer!

Mens han er av den oppfatning at man ikke skal ha sex hver dag (jeg mener ikke at vi skal det jeg heller), av den grunn at vi ikke skal bli lei.

Jada jeg kjøper den, men skulle gjerne hatt litt mer.

Syns det er rart jeg! At en voksen mann på 40, med en dame på 26 ikke vil ha mer..

Første jeg blir er mistenksom, men det vet jeg er feil.

Han er mannen i mitt liv, ingen tvil om det.

Mulig jeg er fjern...

Men hva er lite sex?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har sex sammen med kona 1-2 ganger daglig, tror kanskje dette er mer unormalt enn folk flest. Hver kveld når jeg legger meg tenker jeg at hun sikkert sover , vil ikke vekke henne bare fordi vi skal ha sex, men hun er alltid våken og klar når jeg kryper til køys. Hun legger seg ofte 1 time før meg , sånn er det bare. Vi har ofte sex i opptil en time før vi faller til ro og sovner, og jeg trives med det da, hun også. Men så er det jo en uke i mnd. hvor jeg ikke får så mye akuratt.....sånn er jo livet..... etter mine meninger så har du lite sex , med det kommer jo ann på øye som ser da. Er det mulig å bli lei av noe som er himmelsk godt da??

Men det er jo stor aldersforskjell på dere da....kanskje det har noe med saken å gjøre .....ikke vet jeg!! Finn deg en elsker da vel , dersom du aksepterer det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kva som er mykje og lite sex varierer jo sjølvsagt fra person til person og fra forhold til forhold, og det går opp og ned. Eg meiner at sex ein gong i veka er for lite, over tid. Sex ein gong om dag er mykje, over tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ingen grunn til at en gang om dagen er mye over tid? Hva mener du med det? Sex er aldri for mye hvis man tar utfordringen det er med å ikke la det bli kjedelig... I alle forhold jeg har hatt(3) har vi hatt sex hver dag vi har vært sammen, som oftest mer, å ikke bli lei er et dårlig argument, sex bør bare bli bedre! Hadde aldri gått med på en gang i uken med en så dårlig begrunnelse!

Sex er bra, ingen mengde er for mye, -End of story :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dette er standarden dere går ut ifra, har nok jeg lite sex og.. , og det kan vel forsåvidt stemme i ny og ne. :lol:

Enig!

Men flere ganger for dag, da sier jeg bare AU!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg meinte sjølvsagt ikkje at ein gong om dag er mykje, om begge har lyst!!! Hallo! Ingenting er for myke om begge har lyst, naturligvis! Ingenting er for lite heller, dersom begge synes det er passelig. Sånt er heilt subjektivt, og personleg synes eg at det blir slitsomt og for tidkrevande (ja, faktisk) å ha sex kvar dag i lengda. Innimellom boblar ein jo over og held på som kaninar, men sånn i det jamne hadde eg ikkje orka å ha sex kvar dag. Men du må no gjere akkurat som du vil, viss partneren din har lyst også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er vel veldig individuelt og ikke minst litt avhengig av situasjonen... Er så heldig at jeg har mye sex, men det går litt i perioder... og når man holder på i mange timer, så begrenser det seg hvor mange ganger man kan ha sex også... tiden strekker liksom ikke til da...

Har fått inntrykk av at 2 - 3 ganger i uken er gjennomsnitt... og da er vel 2 ganger daglig mye? Mens 1 gang i uken er mindre enn gjennomsnitt så er ikke hoppet dit så stort? Har også inntrykk av at de fleste ikke har sex så ofte som det? Tar jeg feil? Noen andre innspill om dette?

:klø:

:yy: Northy :yy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Giiiid du er så fornuftig donpedro... hva hadde vel forumet vært uten deg og dine gullkorn... :roll:

Bestrider du min påstand om ordenes betydning? Folk her krangler jo om noe som ikke eksisterer fordi de misforstår hverandres ordvalg.

Forøvrig hadde nok KG ikke eksistert uten meg og mine gullkorn. Skader ikke å være litt fornuftig en gang eller to om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle
Kva som er mykje og lite sex varierer jo sjølvsagt fra person til person og fra forhold til forhold, og det går opp og ned. Eg meiner at sex ein gong i veka er for lite, over tid. Sex ein gong om dag er mykje, over tid.

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...