Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2010 #1 Skrevet 26. februar 2010 Har i de siste dager hatt mye problemer i munnen. Sliten/øm kjeve, betent tannkjøtt og "vondt" i tennene på den ene sida oppe. Jeg var hos tannlegen i januar og da var alt fint. Jeg bruker tanntråd hver dag. Pusser tennene grundig minst en gang om dagen. Hva kan dette komme av??
Pingting Skrevet 26. februar 2010 #3 Skrevet 26. februar 2010 Ofte er det sånn at slikt kommer og går litt, og det er helt normalt i følge tannlegen min. Jeg har perioder hvor tannkjøttet begynner å blø, sånn helt uten grunn. Da passer jeg på å bruke tanntråd ekstra godt (men ikke oftere enn en gang om dagen!) og skyller kanskje litt med Corsodyl e.l. i en ukes tid.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå