Gå til innhold

Trøbbel i munn


Fremhevede innlegg

Skrevet

Har i de siste dager hatt mye problemer i munnen. Sliten/øm kjeve, betent tannkjøtt og "vondt" i tennene på den ene sida oppe. Jeg var hos tannlegen i januar og da var alt fint. Jeg bruker tanntråd hver dag. Pusser tennene grundig minst en gang om dagen. Hva kan dette komme av??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ofte er det sånn at slikt kommer og går litt, og det er helt normalt i følge tannlegen min. Jeg har perioder hvor tannkjøttet begynner å blø, sånn helt uten grunn. Da passer jeg på å bruke tanntråd ekstra godt (men ikke oftere enn en gang om dagen!) og skyller kanskje litt med Corsodyl e.l. i en ukes tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...