MsSunshine Skrevet 19. juni 2004 Forfatter #121 Del Skrevet 19. juni 2004 Fått infulensa!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsSunshine Skrevet 20. juni 2004 Forfatter #122 Del Skrevet 20. juni 2004 Kun 6 dager igjen!!! :o eller om ikkje monge timane e de 5!!! i går fekk ej frakta en god del av bryllupstinga ut til mamma og pappa... Laga nesten 2000 isbitar... Spurte pappa om han ville gå at med mej opp kyrkjegolvet...å de ville han sjølsagt! I dag Søndag 20.06: Sambo laga bordoversikt i A0..skal henge ut i gangen... Pakka inn gava til toastmastertanta mi! Skrive på alle korta til alle takkegavene... Vår me svigermor å prøvd kjolen.. Mandag 21.06: Til byen å kjøpe: Kvite perler Svart ståltråd papirdukar Hente kyrkjeprogram? + anna små stæsj. Ringe alle serveringsdamene... bestille loff bestille marsipankake Tirsdag 22.06: Bekrefte alle bestillingar lage ferdig alle bordkorta Ondag: siste prat med kokken.. Handle inn nåke mat som kokken kjem å henter på torsdag... Torsdag: time hos negledesigner kl.09.30. Handle inn mat... Fredag: Time for bruning hos hudpleier...09.30. Handle inn alle grønnsakene.. Hente blomster til lokalet og kyrkja.. Fare utover å pynte lokalet... Lørdag: Frisør Å nyte dagen.. Søndag: slappe av!!!!!!!!!!!!!som nygift!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 20. juni 2004 #123 Del Skrevet 20. juni 2004 Fått infulensa!!!! Aah nei! Saa kjipt! Og saa naerme den store dagen! Huff! Anbefaler deg aa lage urtete av salvie, hylleblomst og peppermynte! God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Tiili¤ Skrevet 21. juni 2004 #124 Del Skrevet 21. juni 2004 Håper du blir bra til lørdag, MsSunshine!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsSunshine Skrevet 22. juni 2004 Forfatter #125 Del Skrevet 22. juni 2004 ÅÅÅ...så koselig nåken som tenke på mej da! :oops: E blitt masse bedre!! so ditte blir bra!! Mannen he laga 137 kyrkjeprogram å ej å forloveren he laga 84 bordkort... blir 2 mindre enn da svarfristen var ute... En døde i ei tragisk drukningsulykke...sambueren til søskenbarne mitt...trist... Han andre vart det slutt med i går...(sjølsagt...som han onkel sa) skifta kjærste oftare enn vi skifta bukse nedsten.... Ellers i dag he vi gjort: Bestillt marsipankake og pariserloff.. Bretta 100 serviettar... Vaska glasa til velkomstdrinken... I mårga skal vi prate med toastmaster... å feire jonsok... No skal MsSunshine finne senga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 23. juni 2004 #126 Del Skrevet 23. juni 2004 blir 2 mindre enn da svarfristen var ute... En døde i ei tragisk drukningsulykke...sambueren til søskenbarne mitt...trist... Oi, det var skikkelig trist! Kondolerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsSunshine Skrevet 23. juni 2004 Forfatter #127 Del Skrevet 23. juni 2004 I mårga skal ej å forlovar sta å ordne neglene våra!!!! Gler mej masse!!!! I dag he vi hatt rydde dag i huset... å vår sta å spist rømmegrøt... Fekk pakke i posten i dag!!! Å den he ej venta lenge på.... Morgengava til mannen...ett artig bilde av oss to... Å de va driiiiit stili!! Elska de... Skal prøve å få lagt ut bilde kanskje? Sta å finne mobilen min...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsSunshine Skrevet 23. juni 2004 Forfatter #128 Del Skrevet 23. juni 2004 Bilde e lagt ut!! Under Diverse.... Heite Morgengave... Kan ikkje lage link NAttinatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 24. juni 2004 #129 Del Skrevet 24. juni 2004 Det så søtt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsSunshine Skrevet 25. juni 2004 Forfatter #130 Del Skrevet 25. juni 2004 Akkurat vår sta å fått sjølbruning på hudpleiesalong! Slettes ikkje værst! 8) Bare en liten tur innom :kysse: Stresse vidare.......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 25. juni 2004 #131 Del Skrevet 25. juni 2004 Oioi, i morgen skjer det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
9na Skrevet 25. juni 2004 #132 Del Skrevet 25. juni 2004 Lykke til i morgen, Ms Sunshine! Håper dere får en fantastisk dag! Klem fra 9na. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Tiili¤ Skrevet 25. juni 2004 #133 Del Skrevet 25. juni 2004 Masse masse lykke til i morgen!!Håper og vet dere får en kjemefin dag!!Får vi se bilde avdere i brudestasen da? Elisabeth kommer til og vere kjeempesøt i morgen!! Klem fra Heidi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 25. juni 2004 #134 Del Skrevet 25. juni 2004 Til lykke med dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsSunshine Skrevet 25. juni 2004 Forfatter #135 Del Skrevet 25. juni 2004 Tusen Takk for alle helsinga! No e lokale pynta... elisabeth er hos mormor og morfar og he de bere bra.. Ej å sambo sitte bere å slappa av( han skrive på talen sin) HE masse sommerfugla i magen!! Og gler mej... Referat og bilde kjem!!! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 26. juni 2004 #136 Del Skrevet 26. juni 2004 I dag er dagen! Håper alt er bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsSunshine Skrevet 27. juni 2004 Forfatter #137 Del Skrevet 27. juni 2004 Da va dagen vår over.... Min KJÆRE MANN! søve enda stakar... Eg fekk ikkje sove lengre...våkna av krampe i foten!! Ligge å tenke på alle inntrykka i går.... Over 70 gave skape no rot i stua! Dagen va bere helt kjempe vellykka!!! Skal skrive ett referat seinare.... SKal ha mej frokost no....å få litt orden i huset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 27. juni 2004 #138 Del Skrevet 27. juni 2004 Bra å høre at dagen var fin! Venter i spenning på referat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsSunshine Skrevet 27. juni 2004 Forfatter #139 Del Skrevet 27. juni 2004 No skal eg prøve meg på eit referat... Har dessverre ingen bilde enda.. Vi la oss halv 3 natt til laurdag....satte alarmen på klokka 7...kvart på 8 våkna ej.. sov ganske tungt ja!!Været var ikke særlig bra...det var skodde og regn...men pytt pytt! Klokka 9 kom forloveren min og vi dro til frisøren. Der satt jeg i 1 1/2 time og tørket håret mitt!! Selv om jeg dusjet det dagen før var det ikke tørt..Tykkt hår!??! Halv 2 var vi ferdige med frisøren og ferdig på kledt. Jeg, forlover og brudepiken... Følte meg som en prinsesse!!!!! Så dro vi til kirken...kom dit 13.50 så vi måtte kjøre litt rundt om kring...klokken 14 parkerte vi og jeg og brudepiken gikk til våpenhuset...der stod pappaen min og Elisabeth! Var så skjønne begge to!! Det rare var...jeg var ikke nervøs i det hele tatt!! Jeg som har sann sceneskrekk!! Dørene opnet seg og vi gikk opp midt gangen.. Så min kjære stå der oppe blank i øynene... Så på alle folkene og hilste på dem...(hadde aldri trudd at jeg skulle klare å gjøre de) Vi gav hverandre vårt JA!!!!!! Så bar det til fotografen...ut i mot havet villa han ha oss...ned i fjøra!! Og jeg med kjole og høghælesko stablet meg ut på klippene...Fotografen synest det var sporty gjort...Når han hadde tatt 1 film, sluttet kameraet hans og virke! Det var ødelagdt!! Fått mye saltvann i det...so vi måtte bare avslutte fotograferingen snart... 1 time tidligere enn hva som var avtalt...!!! Så vi måtte bare kjøre rundt omkring... Heldigvis var sjåføren vår kjempe kjekk!! så det var ingen problem... Når vi kom til lokalet tok alle gjestene i mot oss... Og kompisen til min kjære tok over som fotograf! Så det vart no mange bilde på oss ja.. Så var det middag 3 retters. Mange flotte taler...Tårene bare rann på meg.. Når Min kjære skulle tale vart han så rørt selv at han klarte ikke å fullføre talen sin...tårene bare trillet på han...var så rørende..!!Vi hadde mange fine taler og sanger...satt i 3 1/2 time med middagen! som forressten var kjempe god!!! Så var det enda meir fotografering....før det var kaffi... Skjerte vi bryllupskaka..som var mektig og god!! Så hadde mine tante og onkler laget en sang. Det låg en konvolutt på hver plass...i konvolutten var en sang ett papphjerte med hull i midten og ett kakelys...du skulle tre lyset på hjertet og sette det i koppen din...(det hang liksom på kanten) Og tenne lyset...blei ei veldig spesiell stemning og kjempe nydelig sang... Så ville broren(21år) til S-A(min kjære) synge en egenkomponert sang! Han sang om alt han forbinder med han opp gjennom oppveksten..lego, nettverk og datamaskin...og på slutten sa han at han syns han S-A he funne seg ei kjempe kjekk dame og han var stolt av store broren sin...tårene rann på S-A og tårene rann på broren.... Trur alle vart litt blanke i øynene da.... Så var det tid for dans og bar...Dansa polynese?...og helt på slutten samla alle seg i en ring og vi stod i midten...da var det på tide på bryllupsdansen.. Vi danset til You raise me up - Josh Groban? medan alle stod rundt oss med tårer i øynene... Så var det dans og bar...alle koset seg! Prøvde og prate med alle gjestene... Klokken halv 3 for dei fleste...da var det bare og pakke sammen og forlate lokalet...halv 5 var vi hjemme....stuuup trøtte!!! Så bryllupsnatt blei det ikke så veldig mye av nei... Vi hadde en kjempe dag!! Vi er superfornøgde!! ALLE stor koset seg...og sa dei hadde det kjempe kjekkt.. Aldri vår på ett så artig og stilfullt bryllup før!!! Dette burde vi være stolte av... Alle ville se på kjolen min og håret mitt og buketten min! Dei synest jeg var sååååå fin!!! :oops: Når vi dro hjem på natten var himmelen helt blå og vi vaknet til sol i dagtidlig! :-) No er jeg endelig fått min kjære prins!!!! Hatt en uforglemmelig dag..... Og vi har fått så mange fine gaver!!! Her helt rørt jeg!! Stoooor Klem frå ei gift MsSunshine!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 27. juni 2004 #140 Del Skrevet 27. juni 2004 Høres ut som om du har hatt en flott dag! Gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå