Gå til innhold

MsSunshine`s dagbok


MsSunshine

Anbefalte innlegg

Hei!

Har egentli tenkt noken månadar om at ej me skal skrive dagbok. So i dag begynner ej! :D

Litt om mej å mine:

Bor en plass på Sunnmøre. Blir 20 år i Oktober. Fekk ei nyyyydeli lita pie i juni. So ho blir snart 3 månadar. Tida går fort!!!!! Er forlova med verdens beste mann! :hjerte: Han blir snart 23!

26.Juni 2004 skal vi gifte oss! :hjerter: Gler mej kjempe masse! :D So ej e i full gansk me planlegginga.... :P kjempe kjekkt!

Kan no skrive ka ej he gjort til no:

* Bestillt kyrkje

* Bestillt lokale

* Kokk

* Svigermor skal sy kjole til mej å brudepike

* Transport frå kyrkje til lokale (veteranbil)

* Forlovera

* Toastmastera (2stk. min onkel å tante)

* Gjestelista er klar.

* Veit kva velkommstdrink vi skal ha.

* Veit korleis vi skal pynte borda. skal ha masse kubbelys, skal legge lilje på borda med litt stå og perler rundt! :wink:

No våkna gollet mitt :P So ej må slutte av...

Skal prøve å skrive litt avogtil om kor longt ej he komt i planane mine :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og velkommen som dagbokskriver! :D

Da fikk jeg æren av å være den første som skriver hilsen.

Ta en titt i dagboken min og da!

Hilsen 9na.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen Takk for helsing i dagboka mi :D

Har ikkje skjedd so mykje sida sist ej skreiv...men...vi har fått oss fotograf til bryllupe vårt!! :hoppe: Kompisen til min kjære he fått oppdrage :P han e utdanna fotograf...men jobba i dag som grafiskdesigner...

Elisabeth ( lisje jenta mi) va me helsesystra i går...vog 5900g å va 59cm... :P å fekk ho sprøyte!!!! herregud korr ej grudde mej...men de gjekk no kjempe bra!!!! ingen skrik i de heile tatt...låg bere å smilte.. :P nååååhhh....*stolt mamma* :hjerte: Etterpå for vi heimatt å lagde wok til mannen kom heim frå jobb...etterpå tok vi båten til Ålesund. Ej å Elisabeth besøkte ei venninde av mej, mannen besøkte fotografkompisen sin.. :kgsmil: va kjempe kjekkt..satt på kafe å drakk iste å bere sladdra! :sjarmor:

Kanskje ej skal prøve å få lagt inn ett bilde av :hjerter: KJOLEN MIN!! :hjerter:

skal veffal ligne på den...Svigermor skal sy!! Gler mej til vi skal begynne å sy på den!!! :hoppe::enig::rosaengel::ler::heiajente:

Men først skal ej sta å operere kjeven min!! :( om 2veke....

Grur mej sann......... :grine: vil ikkje...men må...*snufs*

7veke me kjevelås!!!??!?!?!?!!? skulla ikkje ha vår lov....

ka ej skal ete da....suppe!?!?!?!

blir bere kjempe deppa av å tenke på de...so derfor vil ej ikkje tenke på de :wink: men no tenkte ej at ej skulle ta å trille mej en tur...må lufte oss litt :P skal lage mousakka? til middag i dag....

Sa til :hjerte: min Kjære :hjerte: i går at fram til operasjonen skal vi bere ete ting som ej vill ha!!! :sjarmor: sida ej ikkje kan ete nåke på sju veke ette operasjonen... :hoho: 2veke med gode middaga!! :hoppe: sei ikkje nei takk til de nei :engel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen Takk for helsing i dagboka mi :D

Har ikkje skjedd so mykje sida sist ej skreiv...men...vi har fått oss fotograf til bryllupe vårt!! :hoppe: Kompisen til min kjære he fått oppdrage :P han e utdanna fotograf...men jobba i dag som grafiskdesigner...

Elisabeth ( lisje jenta mi) va me helsesystra i går...vog 5900g å va 59cm... :P å fekk ho sprøyte!!!! herregud korr ej grudde mej...men de gjekk no kjempe bra!!!! ingen skrik i de heile tatt...låg bere å smilte.. :P nååååhhh....*stolt mamma* :hjerte: Etterpå for vi heimatt å lagde wok til mannen kom heim frå jobb...etterpå tok vi båten til Ålesund. Ej å Elisabeth besøkte ei venninde av mej, mannen besøkte fotografkompisen sin.. :kgsmil: va kjempe kjekkt..satt på kafe å drakk iste å bere sladdra! :sjarmor:

Kanskje ej skal prøve å få lagt inn ett bilde av :hjerter: KJOLEN MIN!! :hjerter:

skal veffal ligne på den...Svigermor skal sy!! Gler mej til vi skal begynne å sy på den!!! :hoppe::enig::rosaengel::ler::heiajente:

Men først skal ej sta å operere kjeven min!! :( om 2veke....

Grur mej sann......... :grine: vil ikkje...men må...*snufs*

7veke me kjevelås!!!??!?!?!?!!? skulla ikkje ha vår lov....

ka ej skal ete da....suppe!?!?!?!

blir bere kjempe deppa av å tenke på de...so derfor vil ej ikkje tenke på de :wink: men no tenkte ej at ej skulle ta å trille mej en tur...må lufte oss litt :P skal lage mousakka? til middag i dag....

Sa til :hjerte: min Kjære :hjerte: i går at fram til operasjonen skal vi bere ete ting som ej vill ha!!! :sjarmor: sida ej ikkje kan ete nåke på sju veke ette operasjonen... :hoho: 2veke med gode middaga!! :hoppe: sei ikkje nei takk til de nei :engel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen Takk for helsing i dagboka mi :D

Har ikkje skjedd so mykje sida sist ej skreiv...men...vi har fått oss fotograf til bryllupe vårt!! :hoppe: Kompisen til min kjære he fått oppdrage :P han e utdanna fotograf...men jobba i dag som grafiskdesigner...

Elisabeth ( lisje jenta mi) va me helsesystra i går...vog 5900g å va 59cm... :P å fekk ho sprøyte!!!! herregud korr ej grudde mej...men de gjekk no kjempe bra!!!! ingen skrik i de heile tatt...låg bere å smilte.. :P nååååhhh....*stolt mamma* :hjerte: Etterpå for vi heimatt å lagde wok til mannen kom heim frå jobb...etterpå tok vi båten til Ålesund. Ej å Elisabeth besøkte ei venninde av mej, mannen besøkte fotografkompisen sin.. :kgsmil: va kjempe kjekkt..satt på kafe å drakk iste å bere sladdra! :sjarmor:

Kanskje ej skal prøve å få lagt inn ett bilde av :hjerter: KJOLEN MIN!! :hjerter:

skal veffal ligne på den...Svigermor skal sy!! Gler mej til vi skal begynne å sy på den!!! :hoppe::enig::rosaengel::ler::heiajente:

Men først skal ej sta å operere kjeven min!! :( om 2veke....

Grur mej sann......... :grine: vil ikkje...men må...*snufs*

7veke me kjevelås!!!??!?!?!?!!? skulla ikkje ha vår lov....

ka ej skal ete da....suppe!?!?!?!

blir bere kjempe deppa av å tenke på de...so derfor vil ej ikkje tenke på de :wink: men no tenkte ej at ej skulle ta å trille mej en tur...må lufte oss litt :P skal lage mousakka? til middag i dag....

Sa til :hjerte: min Kjære :hjerte: i går at fram til operasjonen skal vi bere ete ting som ej vill ha!!! :sjarmor: sida ej ikkje kan ete nåke på sju veke ette operasjonen... :hoho: 2veke med gode middaga!! :hoppe: sei ikkje nei takk til de nei :engel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen Takk for helsing i dagboka mi :D

Har ikkje skjedd so mykje sida sist ej skreiv...men...vi har fått oss fotograf til bryllupe vårt!! :hoppe: Kompisen til min kjære he fått oppdrage :P han e utdanna fotograf...men jobba i dag som grafiskdesigner...

Elisabeth ( lisje jenta mi) va me helsesystra i går...vog 5900g å va 59cm... :P å fekk ho sprøyte!!!! herregud korr ej grudde mej...men de gjekk no kjempe bra!!!! ingen skrik i de heile tatt...låg bere å smilte.. :P nååååhhh....*stolt mamma* :hjerte: Etterpå for vi heimatt å lagde wok til mannen kom heim frå jobb...etterpå tok vi båten til Ålesund. Ej å Elisabeth besøkte ei venninde av mej, mannen besøkte fotografkompisen sin.. :kgsmil: va kjempe kjekkt..satt på kafe å drakk iste å bere sladdra! :sjarmor:

Kanskje ej skal prøve å få lagt inn ett bilde av :hjerter: KJOLEN MIN!! :hjerter:

skal veffal ligne på den...Svigermor skal sy!! Gler mej til vi skal begynne å sy på den!!! :hoppe::enig::rosaengel::ler::heiajente:

Men først skal ej sta å operere kjeven min!! :( om 2veke....

Grur mej sann......... :grine: vil ikkje...men må...*snufs*

7veke me kjevelås!!!??!?!?!?!!? skulla ikkje ha vår lov....

ka ej skal ete da....suppe!?!?!?!

blir bere kjempe deppa av å tenke på de...so derfor vil ej ikkje tenke på de :wink: men no tenkte ej at ej skulle ta å trille mej en tur...må lufte oss litt :P skal lage mousakka? til middag i dag....

Sa til :hjerte: min Kjære :hjerte: i går at fram til operasjonen skal vi bere ete ting som ej vill ha!!! :sjarmor: sida ej ikkje kan ete nåke på sju veke ette operasjonen... :hoho: 2veke med gode middaga!! :hoppe: sei ikkje nei takk til de nei :engel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen Takk for helsing i dagboka mi :D

Har ikkje skjedd so mykje sida sist ej skreiv...men...vi har fått oss fotograf til bryllupe vårt!! :hoppe: Kompisen til min kjære he fått oppdrage :P han e utdanna fotograf...men jobba i dag som grafiskdesigner...

Elisabeth ( lisje jenta mi) va me helsesystra i går...vog 5900g å va 59cm... :P å fekk ho sprøyte!!!! herregud korr ej grudde mej...men de gjekk no kjempe bra!!!! ingen skrik i de heile tatt...låg bere å smilte.. :P nååååhhh....*stolt mamma* :hjerte: Etterpå for vi heimatt å lagde wok til mannen kom heim frå jobb...etterpå tok vi båten til Ålesund. Ej å Elisabeth besøkte ei venninde av mej, mannen besøkte fotografkompisen sin.. :kgsmil: va kjempe kjekkt..satt på kafe å drakk iste å bere sladdra! :sjarmor:

Kanskje ej skal prøve å få lagt inn ett bilde av :hjerter: KJOLEN MIN!! :hjerter:

skal veffal ligne på den...Svigermor skal sy!! Gler mej til vi skal begynne å sy på den!!! :hoppe::enig::rosaengel::ler::heiajente:

Men først skal ej sta å operere kjeven min!! :( om 2veke....

Grur mej sann......... :grine: vil ikkje...men må...*snufs*

7veke me kjevelås!!!??!?!?!?!!? skulla ikkje ha vår lov....

ka ej skal ete da....suppe!?!?!?!

blir bere kjempe deppa av å tenke på de...so derfor vil ej ikkje tenke på de :wink: men no tenkte ej at ej skulle ta å trille mej en tur...må lufte oss litt :P skal lage mousakka? til middag i dag....

Sa til :hjerte: min Kjære :hjerte: i går at fram til operasjonen skal vi bere ete ting som ej vill ha!!! :sjarmor: sida ej ikkje kan ete nåke på sju veke ette operasjonen... :hoho: 2veke med gode middaga!! :hoppe: sei ikkje nei takk til de nei :engel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmmzz....koffor i allverden kom det forrige innlegge mitt så monge gonga!!?!? :oops:

Skal prøve å få de til slik at de blir bere 1 dinne gongen her da :D

Lisja pia ligge no på sofaen ved sida av mej å søve so søtt :P Ho he no blitt 3måna...hjelp kor tida går!!!

Sida sist he de ikkje skjedd so masse...

Min Kjære he lovt mej å bli me litt meir i bryllupsplanane :hoppe:

Bestemmt at vi skal ha open bar...

Å i kveld skal ej til hudpleiar!!!! :P Gler mej...skal få ansiktsrens, ansiktsmassasje å ryggmassasje :hoppe: Å Mammsen spandera.....

skal bli bra!!!

På Fredag skal ej leggast inn på sjukehuse!! Grur mej fortsatt like masse!!

He ikkje so veldi lyst...

Sida vi bere skal ha gode middaga no framover...skal vi i kveld ha wok! :kgblunk: Naaammm....

I dag e de vell 9måna å 10 daga til bryllupe....

tida går fort!!!GLer mej!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med operasjoen på fredag, og lykke til videre med planleggingen. :D

Du får spørre hvis du lurer på noe. Hadde iallfall meget god hjelp av KG og diskusjon/spørsmål med de andre. Mange ting ble løst ved hjelp av dem.

Planleggingstia var koselig, men travel på slutten. I ettertid må jeg bare innom KG for å se om jeg kan dele mine erfaringer fra planlegging, bryllupsdag eller tia etterpå med vordende bruder.

Kos å klæm fra trøndelag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen Takk for helsing! :D

Ja, no e ej innlagde på sjukehuse..e heime på perm...hehe..

so mandag går ej under kniven!!GRUR MEJ!!!!

Skal flytte underkjeven min 3-4mm bak...

He aldri operert før ej :klø:

So ej vetkje helt korleis de e...kanskje derfor ej grur mej ekstra masse..

Mamma sei de går so bra so..ej he no vår igjøna en fødsel!!

Men ej syns ikkje fødselen va so gale ej!!!!men men...

so i kveld skal vi bere kose oss..for i mårga e de tilbake på sjukehuse :hakeslepp:

So no blir de noken daga ut den KG! :veldigsur:

Vi sjåast!!! :vinke:

Koz&Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmz...ja...de vart ingen operasjon på mej! Klarte ikkje å reise frå lisje jenta mi :cry: So ej sa frå til sjukepleiaren...å ho va helt enig. Ho syns sjøl 3måna ette fødselen va litt tidli. Det synst også han som skulle operere mej...so ej fekk reise heimatt me lisje jenta mi å min kjære!!!

*LYKKELI*

I dag bjønte vi å handle inn til bryllupe! :hoppe:

Bestillte masse sann "kunstige" orkidear som skal ligge på bordet! :P

å so kjøpte vi en cognac som skal vær til baren...e no en begynnelse!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmzz..her sitte da ej kl.1030...vår oppe sida kl.9 i dag!!

Min Kjære å lisje gollet ligge i senga å søve...

Tenk å ha fått ett so nydeli vidunder so e so snill!!! :hjerter:

He egentli hatt ei dårli natt i natt... :kjempesinna: naboane dreiv å spellte DONK DONK musikk til kl. hall 7 i dag tili!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

E de muli!!!!!! :murvegg:

men men...i dag skal ej å min Kjære på kjærste tur!! :hjerte:

Helde no på å koke flaske..skal til å pakke ned ting til Elisabeth...for ho skal til farmor i dag! So fær ej å min kjære til Ålesund for å gå litt i butikka..so ska vi spise middag...å so avslutta vi me kino... :kysse:

Gler mej!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagbok - alltid hyggelig å lese om andre kommende bruder her :).

Lykke til med både planlegging og dagbokskriving!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

E ei stond sida ej he skreve i dagboka mi no...

Litt he skjedd...

Tanta å syskenbarna mine he vår på besøk til mammsen å pappsen..

Mamma ligg på sjukehus :( skal operere vekk galleblæra i dag...

stakars mammaen min :-?

Lisjepia mi fekk i går sin fyrste smak på grøt!!hehe...

Va ikkje so veldi begeistra før de..men de kjem sej vell ettekvart!

Nei...ej amma ikkje! De va ei lita pie so ikkje ville i de heile tatt!!

Aldri villa tatt pupp...likte masse bedre flaske! Men de e no ganske greit de me!=) kan pappsen me gi mat!=)

i dag ringte vi til kyrkja å fekk bekrefta kyrkja.

26.juni kl.14.00...

Kyrkja ordna me prest å organist!GRATIS!!!=)

I helga fekk ej silke orkideane mine frå England også!=) dei va sooo fine!!

Dei skal ej legge rundt om på borde mellom masse kubbelys å lilje!

*Drømme*Drømme*

No våkna lisje prinsessa mi!=) Pappsen e på jobb i dag...so vi bere koza oss heime! Sov til hall 12 i dag...e de muli å få ei so snillde pie!=)

Tenkte ej skulle bake litt i dag å lage spagetti til middag!

Ha en fortsatt fin dag vordende bruder! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

i dag e de nok ei ny veke. i dag skal vi til middag til svigers, dei servera fisk. Min Kjære he jobba i helga..so vi he liksom ikkje helt fått den helga følelsen...so i helga bere koza vi oss..he laga heimeside til lisje pia vår!=)

Har bestillt mej torsolett å de kom på fredag!! va bere helt nydeli!!=)

Gler mej til bryllupsdagen ja! :blunke:

Skal snart til kokken å finne ut menyen...Gleda mej..

ellers so he vi bestemmt oss for ikkje å ha fri bar!!! For slekta til min Kjære he en tedens til å drikke sej kanon dritings!!!! å de he ikkje han so lyst til at de skal skje...Vi vil heller ikkje ha ett stort fyllekalas!

Derfor he vi bestemt å heller dele ut noken bonga til kvar gjest som drikke so dei fe sej noke godt :perebrus: til kaffien! :wink:

No he ej akkurat vaska flaske..Lisje pia ligge på sofaen å søve so søtt...

so ej fe tid til litt surfing! :hoppe:

Ej å min Kjære he forresten 2års dag på Onsdag!!!!! :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ikkje masse he skjedd i bryllupsplanane...Svigermor skal få tak i stoff so vi kan bjønde å prøve sy kjolen..Bere nåken dårli stoff so vi fe prøve overdel og sannt.

I helga var det akkurat 8 månadar til vi skal gifte oss...tida går jammen det bra fort!!!!! :D

Lisjepia e snart 5 måna også...syns ikkje de e lenge sida vi låg på sjukehuset! hehe....

I dag he ej vår sta å hente billettane til LONDON tur!!! :hoppe: Om 10 daga fær ej, min kjære å lisje pia på weekend til london!

He aldri vår i London før so de blir kjekkt...

skal shoppe...shoppe å shoppe! :sjarmor:

No skal ej sta å lage fiskebolla i kvit saus til middag!!

Sjalabais!! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ha god tur til London! Mye mennesker men mye artige butikker! Råder deg til å gjøre litt forarbeid mht. butikker for det er lett å bruke tiden på endeløs trasking og så ende opp på Hennes og Mauritz...ikke så inspirerende akkurat når en likesågodt kan gå dit her hjemme.

Kos deg!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ej he bursdag i dag!!!!:)

:bursdag: to me!!=) :bursdag:

Fått videokamera me mor å far (inkl. julegave å bursdagsgave til min kjære), blomster me Golle mitt å lille pia mi! fe mej jakke i london + at dei he bestillt nåke som ikkje kom i dag..., kakespade frå hardangerbestikk carina, 200 kr, fe meir seinare...=)

Va sta å prata me kokken i går....Menyen blir sdom følgande:

FORRETT: Gravlaks m/sennepsaus å potetsalat

HOVUDRETT: Svinesteik m/poteter,grønnsaker,saus,surkål og tytningtrekte pærer

DESSERT: is m/varmsaus

Å Sodd til nattmat!!!=)

Nammnammm...vart svolten!=)

Helt enkel å grei mat..akkurat slik som vi vil ha de!=)

Om 1 veke so e vi i London no!!!=) Gler mej kjempe masse!!

I dag he ej å Elisabeth vår ut me ho mor. Ej hjelpte ho å vaske til helga!

Ekje bere å bere å ha operert å sjå alt støve...å ingen som vil hjelpe ho:( men da e de bra ho he ei snillde pie som kan hjelpe!:)

No skal ej sjå beat for beat!!:) konge program!!:)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...