¤Tiili¤ Skrevet 18. mars 2004 #61 Skrevet 18. mars 2004 Jeg og leser dagboken din!Og jeg forstår godt hva du skriver!
MsSunshine Skrevet 18. mars 2004 Forfatter #62 Skrevet 18. mars 2004 ååå...kor kjekkt!! :-) sitte å lure på ka vi skal ha til middag i dag...... å so he vi invitert svigers hit i mårga....fekk bryllupsgava vår me dei i går! spisebord!!! :-) brunt stort bord med 6 svarte skinnstola?? Nåken som forstår da?? hehe...kjøpt på Bohus vertfall... Helt nyyyydeli!!! vart kjempe glad ej!! Men ka skal ej servere i mårga da?? Tenkt på wok Reke m/loff,majones, sitron? kanskje krabbe? Gryterett taco... vanskeli....finst so masse godt!!
MsSunshine Skrevet 21. mars 2004 Forfatter #63 Skrevet 21. mars 2004 *snufs* he blitt sjuk! verk i heile kroppen å super forkjøla!! Hata å være sjuke!! Sambo he tatt me tulla på vårkafè....Korps styr...broren til sambo spela i korpse... So da fekk ej litt fri! Leiligheta ser helt BOMBA ut....men ej orka ikkje å jær nåååke... Sambo sa han skulle rydde når han kom heim... Elska han over ALT!! :-) I gårkveld satt vi i 2 tima å prata....om penga,jobb,bryllup å hus.... va kjempe koseli!! hekje gjort sann på lenge... Fann ut at vi ville dei same tinga...å va enige i de meste! :-)
Gjest lmari Skrevet 22. mars 2004 #64 Skrevet 22. mars 2004 Åh, det er så deilig når man har sånne stunder hvor man virkelig snakker godt sammen... Og ikke minst når man kjenner at man virkelig har truffet blink i valget av livspartner!! Synes det virker som dere har det veldig godt sammen, det er så koselig å lese om! I går bestilte jeg meg flybilletter til Sunnmøre i mai, så nå kommer jeg endelig oppover igjen! Gleder meg til å se Sunnmørsalpane igjen... ... og så er det bryllupstips til deg i dagboka mi!!
MsSunshine Skrevet 23. mars 2004 Forfatter #65 Skrevet 23. mars 2004 Tusen Takk for helsing! vi he de helt fantastisk ilag! He skreve tilbake til dej! Sjøl om ditte e ei bryllupsdagbok....so må ej bere skrive litt om hus også.. Pappaen min e byggmester...å han e i gong me å bygge leiligeter...å vi skal da kjøpe ei av dei... Vi har bestemt de meste sjøl.... Entrèen: Malt panel på veggane, frank grå, kvite plater i taket, og flis på gulvet....mørke grå? Litt mot der svarte? Lisja sitt soverom: ca.10kvm. Tenkte å male 3 veggar kvite å en vegg i en knall farge. Veit enda ikkje kva slags...men har tenkt på lilla... Skal på Ikea til sommaren å kjøpe masse stilige ting til rommet hennes... Mammut stol og bord, kasser og hylle, puter og lamper, teppe og anna ting og tang...som passe til rommet. Vårt soverom: ca.12kvm. Tenkte på en slags grønfarge? men veit ikkje helt enda...Har ei seng med masse madrasser..så eg har lyst på ett sann kappelaken til å ha rundt senga og en hodegavl i same stil. og 2 nattbord med nattbordslampe.... Kjøkken/Stue: Kjøkkenet har ei opa løysing til stua. Skal ha malt panel i taket. på kjøkkenet skal vi ha spottar i taket. Har valgt Norema kjøkken, Eik Gourmet. innebygd ovn, kjøleskap, oppvaskmaskin....og ventilator som heng frå taket...alt i stål.... Parkett på gulvet... Fargen på veggane har vi enda ikkje bestemt. Men vi vil ha en litt lys... Listene og dørene blir kvite i heile huset. Er usikker på om eg bere vil ha persienner på kjøkkenet eller liftgardiner... Og på stua er der 3 store vindu som står tett sammen...frå tak til gulv... Litt usikker på om eg skal ha to kapper som heng rett ned på kvar side..eller bere ei kappe helt oppe...? Badet: Malt panel i taket med spottar. Svart flis på golvet og kvit flis på veggane. Kvit baderomsinnredning, badekar m/bobblebad. Bod: Vaskemaskin, Varmvannstank, Sentralstøvsugar, Balansert lufteannlegg. Loft: Det går trapp frå stua og opp på loftet...Stor Loftstue...men to ganske store takluker....Der skal vi lage til hjemmekino! sambo vil vertfall det...hjemmekinoanlegg å en sann prosjektor... Bere nikka å smila ej! he ikkje så god greie på sant... Det blir også ett lite bad på loftet...men do,vask og dusj.... Og 2 soverom...På de eine soverommet blir det ett kontor til sambo + ett lite hobbyrom... og det andre gjesterom.... Helt til vi fe så mange onga at dei må ta over...men de e lenge til..... Nei no skal ej steike kylling til sambo kjem heim....litt sein middag i dag...
MsSunshine Skrevet 24. mars 2004 Forfatter #66 Skrevet 24. mars 2004 Va ut me mammsen i dag å såg på alle brosjene å nålene som va bestemor sine...fann ei kjempe fin ei...i gull m/perle, å strass... Den skal ej bruke på den store dagen...Hedre mi kjære bestemor... So i mårga skal ej til svigermor å sy en bolero eller ett slags sjal...å der skal ej ha den nåla på.... Va også på blomsterbutikken å prata om blomster i dag... Blir creme farga rose, lilla orideear å svarte calla lilljer.... Rosene som en ball med grønt ut på kanten å sann det heng nedover....callaen skal også henge nedover....so skal oridèane vær opp på rosene på en måte....e so elendi å forklare!!!!!!!! :evil: Borddekorasjonane blir i same stil....avlangt hjerte...slik de passa til bordet....blir ca.1m lang....med same blomstrane ...men litt meir grønt å greine å sant.... vart bere rot......hehe.... Men ej he vertfall bestillt blomster!!! for 1800...so pynta dei kyrkja for oss...ute og inne...dei tenne lys å opna dørene for oss...hjelpe oss...å so rydda dei ettepå....kjempe kjekkt!
Diva Skrevet 24. mars 2004 #67 Skrevet 24. mars 2004 Hei! Titta innom dagboka di og smeltet helt da jeg så avataren din. SÅ skjønn baby Jeg føler at jeg får lyst på barn selv når jeg ser slike mirakler :D Er forøvrig en veldig hyggelig og artig dagbok du skriver! Kjempeartig å lese Ha en hyggelig kveld videre : - ) D P.S : hjemmekino er noe vi ( mest sambo ) også har lyst på. Er sikkert grisegøy!
MsSunshine Skrevet 25. mars 2004 Forfatter #68 Skrevet 25. mars 2004 Tusen Takk for helsing!! kjempe kjekkt!! Trur kanskje ej må skifte bilde i avateren snart... Der e ho ca 2 måna...å no e ho snart 10!!! so ho he forandra sej en del ja.....hmmm....trur kanskje sambo må få fixa nytt bilde ja!! Skal snart ned sta å møte venninde L ned i sentrum!
MsSunshine Skrevet 28. mars 2004 Forfatter #69 Skrevet 28. mars 2004 :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-(
Holly Hobbie Skrevet 28. mars 2004 #70 Skrevet 28. mars 2004 Hva har skjedd? Ble litt bekymret! Haaper du har det bedre naa. :trøste: Klem
MsSunshine Skrevet 28. mars 2004 Forfatter #71 Skrevet 28. mars 2004 Offff....he de bedre! For de fyrste....E litt lei mej for at mine foreldre ikkje bryr sej om at ej skal gifte mej... Prøve å fortelle ho mor at ej he bestillt blomster å buketten min ser slik ut....so fe ej til svar åja... Spør ho om sp.mål....f.eks. kor ej kan leige dukar...fe til svar: veit ikkje ej....å de e alt!! prøva ikkje å hjelpe mej en gong.,... Pappa ville hjelpe oss med å skaffe musikk...han kjenne nåken som tek på seg oppdrag... han prata me mannen...mannen sa dei trudde dei kunne men han skulle spør han andre også... Så kjem pappa å sei at dei ikkje kan... Å i dag får ej vite at pappa hadde sagt feil dato til dei!! Den datoen pappa hadde sagt kunne dei... Men bryllupsdatoen vår kunne dei ikkje.... Blir so såra! :-? For ej he sagt til han maaaaaange gonga datoen..... Ej e kjempe gla i mammaen å pappaen min....men akkurat no såra dei mej.... E faktisk en vikti dag i livet mitt....å ej vil gjerne ha dei med! He heldigvis ei svigermor som bryr seg litt.....når ej å ho syr på kjolen min snakkar vi og ler masse!! :-) E so koseli ho.... Den andre tingen e at min kjære kjære onkel å sambuaren has skal være toastmasterane våre....han e den einaste broren til pappa...å den einaste slektningen som vi he bedt frå den sida....å i dag sa han at de va store sjansa for at han ikkje kom i bryllupet! For han he søkt på jobb på en båt...å får han den e han sikkert vekk den dagen... Men han skulle gjere alt han kunne for at han fekk vær der på den store dagen..... Vart bere kjempe lei mej da....han e den onkelen ej he best kontakt med...han e fadderen min...å han passa perfekt til toastmaster.... Men sambuaren has klare sikkert jobben godt åleine... Men de blir ikkje de same.... Dagens hjertesukk frå mej.... Ha en fin kveld! :-)
brudjuni Skrevet 29. mars 2004 #72 Skrevet 29. mars 2004 Fryktelig trist :-( å høre at dine foreldre ikke er engasjerte. I forberedelsene til bryllupet kan det jo være greit å ha foreldrene å støtte seg til, med problemløsning etc. Har du prøvd å prate med de om at du synes de er uinteresserte? Lykke til iallefall!
9na Skrevet 30. mars 2004 #73 Skrevet 30. mars 2004 Hei! Siden du stod fram som snikleser i min dagbok i går, står jeg med dette fram i din! Ha en fortsatt fin dag! 9na.
MsSunshine Skrevet 30. mars 2004 Forfatter #74 Skrevet 30. mars 2004 So kjekkt me helsinga da!! :-) Her sitte ej midt på natta å fe ikkje såve Min Kjære Lisjebror tok lappen i dag!!!!(e vell ikkje so liten lengre da men...) Kom so stålt hit på besøk heilt åleine.... I mårga skal ej til byen å kjøpe mej kle!!! Gler mej masse....håpe bere ej finne mej nåke... Å de me mammsen å pappsen.....tenke ikkje so masse på de akkurat no....fe sjå om de kanskje kjeme sej... Uannsett so skal vi nok få til ett kjempe fint bryllup! :-) Nattinatt!
¤Tiili¤ Skrevet 31. mars 2004 #75 Skrevet 31. mars 2004 Trenger vel ikke si noe mer om foreldrene dine, så da bare gjør jeg sånn: :trøste: :klem2:
MsSunshine Skrevet 31. mars 2004 Forfatter #76 Skrevet 31. mars 2004 nåååhhh..... :-) tuuusen takk.... Vår på shopping i dag... 2 skjørt 1 jakke 1 bukse 1 gensar me 3/4 arm 1 bluse med kort arm... + litt div stæsj!
MsSunshine Skrevet 3. april 2004 Forfatter #78 Skrevet 3. april 2004 Tusen Takk for de! Sambo e ut i skogen at me pappaen sin å høgge ved! Trenge ved til neste vinter når vi fe oss ovn! :-) So ej å snuppa e heime... Brøddeigen står å hevar seg å lisja søve... Å ej he haudeverk andre dag på rad!!!! :evil: Vår sjuk i 14daga no...forkjøla å slapp... Men men... Ej å sambo fekk endeli sette oss ned å prate litt om bryllupet vårt i gårkveld.... Fann da ut: - Blomster e bestillt. - frisørtime til meg, forlover og brudepike... - Finne barnepass til lisja. - Bestemme oss for ka vin vi skal ha.. - finne dukar! Sambo skal høre der han jobba....visst ikkje so blir det papirdukar. - Fann ut kor vi skal ha bordkorta. - Eg manglar undertøy. - sko til lisja. - Handle inn maten og drikka. - Må bestemme oss for ka songa vi vil ha i kyrkja. - Sende inn papira til kyrkja. Neste veke. 3 månar før bryllupet. - Ordne litt fleire serveringsdame. - MUSIKK. Pappa skal ordne det.... - Kjolen min e snart ferdi... - Funne ut korleis vi skal gjere det når vi kjem til lokalet. - Kakelista e nesten ferdi. - Gaveåpnar e ordna. - Må kjøpe serviettar. - Bordpynten e ordna. - Transport frå kyrkja til lokalet e ordna. - Invitasjonane e sendt ut. - Dressen til sambo hentast torsdagen før bryllupet. Samtidig fær eg og forlovaren sta å fixar neglene våre.. - Ønskeliste e lagt ut på tilbords. - Gjere ferdig bordhefte... - Må sei i frå til ho som skal lage bryllupskaka ka slags blomster ej skal ha i buketten min.. - Må kjøpe inn snacks til litt ut på natta... Det va de ej kom på i farta... Å der vakna lisja! Go Helg!!! :-)
MsSunshine Skrevet 10. april 2004 Forfatter #79 Skrevet 10. april 2004 Tenkte ej skulle ta ei lita bryllupsoppdatering. Ej å sambo he prata en del bryllup i de siste...skreve nåken ark ja... *Betale ringane i slutten av April.MsSunshine si lønning.5000kr. *Sambo skal høre på sin arb.plass om dei har dukar til utlån. Visst ikkje blir det papirduk på middagsbordet(E-bord) og dukane som lokalet har til kaffien. Lokalet har ikkje nok dukar til å dekke E-bord. *Skaffe fleire serveringsdamer. Har 3 stk. Må ha minst 7. *Kjøpe inn serviettar til middag og kaffi. Skrive under papira som skal sendast til kyrkja. Skaffe fødselsattest til lisje gollet. Gjort...Går i posten på tirsdag. *Kva salmar ønsker vi? Tekst? Vers? Noken lese? Kven? Mammaen til sambo? Høre med ho i mårga! Song? Forlover? Søstra til sambo?Forlover sa ja! Skal høre me systra til sambo i mårga! *Presentasjon av gjestane?Ja det skal vi ha...Skal stå i songheftet til bryllupsfesten. *Valg av bil. Sambo skal høre med pappaen sin i mårga. Valget står mellom to veteranbilar. Må få sjå litt nærmare på dei. *Bordkort.Held på å lage dei. Går i svart,kvit,sølv. *Sambo skal ordne stor plakat av bordplan som skal henge ut i gangen. *Pass til lisje gollet vårt!Fått ordna! Ho skal være med mamma og pappa frå fredag til lørdag. Dei skal kle på ho å få ho til kyrkja. Visst ho blir trøtt å klar om kvelden skal vi skaffe ei barnevakt til ho. Så bere overnatta ho med mamma og pappa til søndag! slik at ej å sambo fe vær aleine! *Velge vin og velkomstdrink!Ej å sambo skal smake på vin og velkomstdrink i kveld! *Komplett kakeliste: 2 Kransekaker(mormor til sambo) Kvæfjordskake(mammaen til sambo) Bryllupskake(Bestillt) Bløtkake(Bestille mormora mi vil betale) 4 karamellpudding (mamma) Fromasjkake(mamma) Sviskekake(Tanta mi) Ostekake(Bestillt) Sjokoladekake Gele Nøttebunn med gulkrem og troika(kjem ikkje på ka den heite) + noken kake til som enda ikkje e bestemt. *Sambo skal ringe å bestille gravlaks. *MUSIKK!!! Onkel skulle ringe i dag.Det har no blitt pappa å onkel sitt oppdrag! *Prate med fotografenHan skulle kontakte oss.. *Blomster!Bestillt Min bukett består av champagnefarga rose, lilla orkidee og svarte calla. Går til rundt knea. Pappa,Svigerfar,sambo og hans forlover får knapphullsblomster. Brudepikebukett til Systra til sambo å lisje pia vår. Bestillt 5 borddekorasjoner. forma som ett langthjerte med blomstrane i buketten min å masse grønt å kvistar. Kyrkjepynting. Betalar 1500kr so kjem dei og pyntat kyrkja for oss. Tenner lys og opnar dørene. Ryddar sammen etterpå. *Prate med frisøren. Tenkte eg skulle gjere det i midten av mai. *Undertøy til meg og sambo. *Sko til tulla vår. *BAREN. Bruke den baren som stod ut på pauserommet i lokalet eller bruke luka til kjøkkenet som bar. I baren skal vi ha:Øl,vin,Cognac,Rusbrus,sprit. *Kjøpe gave til: Forlovaren min: Smykke eller noke sant... Forlovaren til sambo: Flaske med god cognac og en liten ting til... Toastmaster onkel: Flaske med god cognac Toastmaster tante: Fint fat eller fin skål. Brudepike: fint smykke eller armband. Andre medhjelparar får pengar. *Plan for dagen: Kyrkja kl.14.00 ------> Gjestane som kjemt til lokalet Fotograf 15.00 etter vielsen blir da servert Ferdig 16.30 velkomstdrink,frukt og kaffi Middag 17.30 for dei som ønsker? ca.20.00 Middagen er ferdig. Tisse/Røyke/prate pause Fotografering av brudepar,foreldre osv.. Kaffiborda blir laga til... Ca.21.00 Bryllupskaka skjerast Eter kaker.. Dans,brudevals... ca.23.00 sette fram potetegull, nøtter, saltstengre.. Ca.01.00 Nattmat, trøndersodd m/loff... Festen fortsetter.... *Sei i frå til foreldra våre kva vi ønsker oss...so kan dei sei det vidare til folk som lurer. Lagt ut ønskeliste på Tilbords. Gavekort på Skeidar. Gavekort på Expert. Kjøkkenmaskin. Dyner og puter. Sengesett og laken. *Kle til oss er ordna. *Kjøpt inn plast champagneglas til velkomtdrinken. *Kompis av sambo skal ordne sanghefta og kyrkjepogramma! Det var alt eg kom på no......
MsSunshine Skrevet 10. april 2004 Forfatter #80 Skrevet 10. april 2004 Var med mamma og pappa på torsdag. Vi prata om bryllup!! Kjempe kjekkt...Fekk klarhet i en del ting... På kvelden skreiv ej ei melding til ho: Tusen Takk for at dokke ville prate bryllup.Ej vart so gla! Ej gler mej masse til den store dagen. Ej he funne mannen i mitt liv. Ej vil legge brudebuketten min på grava til ho bestemor.. Gla i dej mamma! Natta klem frå ******. Fekk da tilbake: Det er bra du gleder deg. Det gjør vi og!! Det er fint du tenker på bestemor...det hadde ho blitt gla for...Gla i deg også! Forressten gla i dokke alle tre!! NAtta...Klem frå mamma... Åååå...ej vart bere kjempe gla!!!! Å i kveld ville dei kome hit å kose seg med taco at med oss....mamma som ringte å spurte...å de e sjeldent!!!! Gler mej masse!! I går va vi på biltur...endte opp me å kjøpe oss middag og 3 dvd`a! United, Buddy å Oppdrag Nemo... United å Buddy e so bra!! Nemo hekje vi sett enda... Å i går kveld kjøpte vi enda meir DVD :o hehe... Sambo kjøpte sej...goodmorning vietnam å forrest gump....trur ej de va.. Ej kjøpte mej Bridget jones dagbok å coyote ugly!!! :-) Kjekkt når sambo he ferie ja!! bere kosa oss... Gooooo Påske!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå