Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 26. februar 2010 #1 Skrevet 26. februar 2010 Endte opp med å ta en taxi hjem igår sammen med ei dame jeg traff på byen. Begge to var ganske så utålmodige, så det ble ganske heftig klining i taxien. hehe...faktisk ble det så heftig at taxisjåføren ba oss vente til vi var fremme, da ble det ganske flau stemning i vogna for å si det slik!! noen som kjenner seg igjen?
Gjest ilve Skrevet 26. februar 2010 #4 Skrevet 26. februar 2010 Jeg var på vei hjem fra en lettere fuktig bytur en gagn og tok taxi. Sjåføren var ganske kjekk, og vi begynte å småprate litt. Han kommenterte kjolen min - at den var fin, og for å være ærlig var nok kjolen ganske dristig. Jeg har ganske store bryster, og merka nok at taxisjåføren gav dem et ekstra blikk innimellom. Mens jeg satt i bilen, kjente jeg at jeg måtte på toalettet. Jeg turte ikke spørre sjåføren om å stoppe, så jeg fant ingen annen råd enn å "kubbe" i veska mi. Det kommer jo som regel en promp eller to når man bærsjer og det gjorde det her også. Dermed oppdaga taxisjåføren at jeg satt i baksetet og dreit. Det var fryktelig flaut, så jeg har ikke tatt taxi siden.
Gjest brutal_mann Skrevet 27. februar 2010 #5 Skrevet 27. februar 2010 Har nå kjørt folk som har pult i baksetet ja... for ikke å snakke om damer uten truser, eller bh... Er utrolig hvor mye tillitt en legger til drosjesjåfører. Har blitt tilbudt både våpen og dop. Torpedovirksomhet også når jeg tenker meg om. For ikke snakke om alle de utro menn og kvinner jeg har transportert "hjem". Og damer, faktisk bare damer, som har vert så dritings at de ikke har kunnet gjøre rede for seg. Generelt er jeg overrasket over at det ikke skjer flere overgrep i løpet av en helg...
Gjest womenwomen Skrevet 27. februar 2010 #6 Skrevet 27. februar 2010 Har nå kjørt folk som har pult i baksetet ja... for ikke å snakke om damer uten truser, eller bh... Er utrolig hvor mye tillitt en legger til drosjesjåfører. Har blitt tilbudt både våpen og dop. Torpedovirksomhet også når jeg tenker meg om. For ikke snakke om alle de utro menn og kvinner jeg har transportert "hjem". Og damer, faktisk bare damer, som har vert så dritings at de ikke har kunnet gjøre rede for seg. Generelt er jeg overrasket over at det ikke skjer flere overgrep i løpet av en helg... Taxisjåfører har TAUSHETSPLIKT ! Bare husk på det du : )
Lola89 Skrevet 27. februar 2010 #7 Skrevet 27. februar 2010 Han nevner jo ingen navn eller spesefikke hendelser. Og da kan det jo virkelig ikke tas for å være brudd på taushetsplikten
Gjest brutal_mann Skrevet 27. februar 2010 #8 Skrevet 27. februar 2010 Taxisjåfører har TAUSHETSPLIKT ! Bare husk på det du : ) Jaha? Kan du vise meg lovverket der det står? Jeg har aldri signert på noe som helst papir der jeg tiltreder taushetsplikt i virket som drosjesjåfør. På sentralen derimot, der var det nevnt opp og ned i mente at en hadde taushetsplikt. Tror folk generelt bør bruke hodet mer i taxi'en generelt, og på byn spesielt.
Gjest brutal_mann Skrevet 27. februar 2010 #9 Skrevet 27. februar 2010 Han nevner jo ingen navn eller spesefikke hendelser. Og da kan det jo virkelig ikke tas for å være brudd på taushetsplikten Jeg kan, om jeg ønsker, også være veldig spesifikk i mine historier. For det er så mange slike historier uansett at det er umulig å si hvem jeg faktisk prater om Spesielt når det er snakk om truseløse damer i veldig korte skjørt...
Gjest y Skrevet 27. februar 2010 #10 Skrevet 27. februar 2010 neste gang du kjører noen som er utro så kan du kanskje ringe ektefellen og gi beskjed? He he, det hadde vært kult
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2010 #11 Skrevet 27. februar 2010 Foreslår at taxisjårører med spennende historier skriver en bok:-)
Gjest Emmanuelle Skrevet 27. februar 2010 #12 Skrevet 27. februar 2010 Jeg har klina ganske heftig i en taxi, det er vel det verste jeg har gjort. Men var litt paranoid neste gang jeg skulle ta en drosje, siden jeg da bodde på et ganske lite sted
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2010 #13 Skrevet 27. februar 2010 Har nok blitt veldig heftig klining på meg og, til og med noen fingre på avveie. Ikke spesielt stolt av det, men ikke flau heller. Taxisjåførene jeg har hatt har sett på veien og gitt faen. Verre med de gangene jeg har vært høy på illegale kjemiske substanser og prøvd desperat å oppføre meg normalt. Sikkert ganske lett gjennomskuelig, hehe
Gjest brutal_mann Skrevet 27. februar 2010 #14 Skrevet 27. februar 2010 Har nok blitt veldig heftig klining på meg og, til og med noen fingre på avveie. Ikke spesielt stolt av det, men ikke flau heller. Taxisjåførene jeg har hatt har sett på veien og gitt faen. Verre med de gangene jeg har vært høy på illegale kjemiske substanser og prøvd desperat å oppføre meg normalt. Sikkert ganske lett gjennomskuelig, hehe Veldig lett gjennomskuelig. Og hovedgrunnen til at jeg la opp som taxisjåfør. Det ble for farlig med alle dophuene med totalt uforutsigbar oppførsel.
Gjest Bedriten Skrevet 27. februar 2010 #15 Skrevet 27. februar 2010 Lurer på hvordan noen kan få seg til å tro at det skulle gå an å drite i ei veske i baksetet på en taxi uten at føreren skulle merke noe. Om ikke lyd, så lukta. Tydeligvis ei billig veske. Hva slag stilling ble brukt forresten?
Faithy Skrevet 27. februar 2010 #16 Skrevet 27. februar 2010 Herregud for noe sinnsykt sludder. Skammer meg egentlig for å svare, men ble så provosert for hva som kommer gjennom på dette forumet. Boikotter det heretter-
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå