Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2010 #1 Skrevet 26. februar 2010 hvordan vise gutten at jeg ønsker at han skal slikke/suge brystene mine? hadde dere gutter synes det var greit dersom dama førte hodet deres ned mot brystene sine, det sier vel seg selv hva hun ønsker da? det samme når det gjelder slikking, hvordan kan jeg best vise han at jeg vil han skal slikke? jeg vil helst ha råd til hvordan jeg kan hinte til dette uten å måtte si noe..
Pingting Skrevet 26. februar 2010 #2 Skrevet 26. februar 2010 Hvorfor vil du ikke si noe? Om du vil noe så er det beste å si det rett ut. Sparer både deg og han for masse frustrasjon og usikkerhet. Du trenger jo ikke kommandere ham, men si noe i retning av "tanken på at du gjør sånn-og.sånn tenner meg sånn" eller "det hadde vært så deilig om du gjorde-ditten-og-datten".
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2010 #3 Skrevet 26. februar 2010 Men heeeerre... det er da bare å tegne og forklare! Jeg må stadig rette litt på min gamle ektefelle gjennom 15 år og spørre om han har glemt anatomitimene igjen. Jeg regner med å stadig måtte gjenta forespørselen ettersom vi blir surrete med årene begge to.
Gjest Gjestulf Skrevet 26. februar 2010 #5 Skrevet 26. februar 2010 hvordan vise gutten at jeg ønsker at han skal slikke/suge brystene mine? hadde dere gutter synes det var greit dersom dama førte hodet deres ned mot brystene sine, det sier vel seg selv hva hun ønsker da? det samme når det gjelder slikking, hvordan kan jeg best vise han at jeg vil han skal slikke? jeg vil helst ha råd til hvordan jeg kan hinte til dette uten å måtte si noe.. Tror vi er veldig mange som liker sånt! Sjansen for suksess bør være veldig stor enten du velger å hinte litt fysisk eller rett og slett forteller at dette er noe du synes er deilig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå