Gå til innhold

Kunne du vært sammen med en impotent mann?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg ville nok blitt værende en god stund, men hvis det ikke ble bedring ville det nok blitt en for stor belastning på forholdet over tid. Til slutt ville behovet etter å bli tilfredstilt for stort. Et liv uten pikk er uaktuelt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nei. Om det gjaldt min mann og vi har bikket 40 år, kanskje ja. Hvis ikke hadde jeg garantert vært utro, da er det bedre å finne noen andre om han ikke er åpen for det.

Om dere hadde bikket 40..? Hvorfor det?

Sex er så mye, så jeg tror det hadde gått helt fint for min del.

• 1 måned senere...
Gjest gjesten
Skrevet

Min kjærest valgte å IKKE si noe til meg førr etter noen mnd... Han er ikke impotent, men har tydelige potensproblemer.

Jeg ble jo glad i han, og tenkte at dette skulle jeg klare!.. var jo tross alt andre måter å ha sex på.

Så jeg har til nå "holdt ut" .. med en mann som klarer å få den opp .. tja.. en gang annen hver mnd?.. og som helt tydelig ikke har noen sexlyst i det hele tatt. Greit å bli fingret.. men altfor ensomt! I tillegg prøver han å "snike seg unna" når han merker jeg er kåt.. finner på masse rare unnskyldninger osv.. helt utrolig hvor "syk" han kan bli sent på kvelden..

Så til nå har jeg vært utro 3 ganger, og blir klart å fortsette med det. Jeg har behov, og han dekker dem ikke, gjør faktisk ikke mine til å prøve engang.

Må jo sies at i tillegg til å ikke få den opp, så nekter han å gå til lege og muligheten til å kanskje få hjelp.

DET synes jeg er egoistisk. Vi er faktisk 2 i dette forholdet.

Vel vel.. av andre grunner tupper jeg han nok uansett...

Gjest Elijah
Skrevet (endret)

Min kjærest valgte å IKKE si noe til meg førr etter noen mnd... Han er ikke impotent, men har tydelige potensproblemer.

Jeg ble jo glad i han, og tenkte at dette skulle jeg klare!.. var jo tross alt andre måter å ha sex på.

Så jeg har til nå "holdt ut" .. med en mann som klarer å få den opp .. tja.. en gang annen hver mnd?.. og som helt tydelig ikke har noen sexlyst i det hele tatt. Greit å bli fingret.. men altfor ensomt! I tillegg prøver han å "snike seg unna" når han merker jeg er kåt.. finner på masse rare unnskyldninger osv.. helt utrolig hvor "syk" han kan bli sent på kvelden..

Så til nå har jeg vært utro 3 ganger, og blir klart å fortsette med det. Jeg har behov, og han dekker dem ikke, gjør faktisk ikke mine til å prøve engang.

Må jo sies at i tillegg til å ikke få den opp, så nekter han å gå til lege og muligheten til å kanskje få hjelp.

DET synes jeg er egoistisk. Vi er faktisk 2 i dette forholdet.

Vel vel.. av andre grunner tupper jeg han nok uansett...

Det du nevner er symptomatisk for lave testosteronnivå, noe han kan få behandling for hos legen.

Om det er det som er årsaken vil han kunne få et nytt liv med slik behandling og det gjelder like mye for fysisk velvære som det gjør for det seksuelle. Mer energi, livsgnist, etc.

Synst dog ikke det er kult at du har vært utro :(

Endret av Elijah
Gjest gjesen
Skrevet

Det du nevner er symptomatisk for lave testosteronnivå, noe han kan få behandling for hos legen.

Om det er det som er årsaken vil han kunne få et nytt liv med slik behandling og det gjelder like mye for fysisk velvære som det gjør for det seksuelle. Mer energi, livsgnist, etc.

Synst dog ikke det er kult at du har vært utro :(

Er helt enig m deg i deg du skrev sist.. og har aldri vært det før, men .. er ikke bare potensproblemer som er årsaken til at jeg har vært utro.. Men det unnskylder ikke hva jeg har gjort, og er forkastelig.. men som sagt.. er mer her en bare potensproblemer.. Men tar med meg den om testosteron :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...